Skocz do zawartości
Krzycho_gd

Filtr cząstek stałych

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy a jak mam sprawdzić czy u mnie jest ten filtr?

Chesz wiedzieć czy dany silnik jest z DPF'em?

- po typie (literach) silnika;

- na wklejce w bagazniku względnie książce przeglądów wśród PR numerów będzie 7GG

- po kontrolce na desce

- po normie oleju

- po "wywiniętej" do góry turbinie

Jeśli chesz sprawdzić czy jest fizycznie zamontowany DPF, to zaraz za wyjsciem spalin z turbiny pownna być taka plaskata pucha z czujnikami na wejściu i wyjsciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest procedura serwisowa, która na pewno nie będzie odpowiadała internetowemu VAG-COM. nie da się tego tym wykonać. Należy to zrobić pzryrządem typu VAS. Koleś o którym pisałem ma to urządzenie i potrafi je wykorzystać

pozdr

piter_13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Należy to zrobić pzryrządem typu VAS.

VAS prowadzi za rączkę i potrafi dzięki napisanemu skryptowi przełaczać się pomiędzy procedurami - jest wygodny. Niestety w pewnych sytuacjach wymięka, zwłaszcza jeśli nie jest aktualizowany. Operowanie VAG-COM (VCDS) wymaga wiedzy co, gdzie i jak, ale sam decydujesz co ma zrobić. Znam przypadek, gdzie VAS nie pociągną zwykłego kodowania kluczyków, a starszy brat VAG poradził sobie z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość henio

Witam!!! Chciałbym sie podlaczyc pod temat. Mam passata 2.0 TDI 170 km i ten caly DPF. kilka tygodni temu mi sie zapchal tak ze nie dalo sie oczyscić, i musialem wymienic go:( zrobilem moze z 1000km i znowu ta kontrolka od tego filtru:( Ratujcie mnie podajcie jakies namiary na specjalistów od tego? Albo cos pordzcie co robic? dodaje ze samochod ma 42 000 km na liczniku. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje, że po wymianie sterownikowi silnika trzeba "powiedzieć", że jest nowy DPF...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej trafiający do układu wydechowego nie spala się całkowicie w filtrze cząstek i odkłada się, dlatego też stopień nasycenia filtra olejem komputer ustala na podstawie przebiegu pojazdu, po wymianie filtra na nowy należy ten parametr wyzerować. Vas ma opcje zerowania tego licznika, a jak ktos wie gdzie to jest żeby to zrobić vagiem to fajnie by było żeby się pochwalił. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość henio

no dzieki za informacjie, mam nadzieje ze to bedzie to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności