Jetta_GT Zgłoś #21 Napisano 7 Października 2008 koledzy a jak mam sprawdzić czy u mnie jest ten filtr? Chesz wiedzieć czy dany silnik jest z DPF'em? - po typie (literach) silnika; - na wklejce w bagazniku względnie książce przeglądów wśród PR numerów będzie 7GG - po kontrolce na desce - po normie oleju - po "wywiniętej" do góry turbinie Jeśli chesz sprawdzić czy jest fizycznie zamontowany DPF, to zaraz za wyjsciem spalin z turbiny pownna być taka plaskata pucha z czujnikami na wejściu i wyjsciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gregi999 Zgłoś #22 Napisano 7 Października 2008 Dzięki kolego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_13 Zgłoś #23 Napisano 1 Listopada 2008 Jest procedura serwisowa, która na pewno nie będzie odpowiadała internetowemu VAG-COM. nie da się tego tym wykonać. Należy to zrobić pzryrządem typu VAS. Koleś o którym pisałem ma to urządzenie i potrafi je wykorzystać pozdr piter_13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #24 Napisano 1 Listopada 2008 Należy to zrobić pzryrządem typu VAS. VAS prowadzi za rączkę i potrafi dzięki napisanemu skryptowi przełaczać się pomiędzy procedurami - jest wygodny. Niestety w pewnych sytuacjach wymięka, zwłaszcza jeśli nie jest aktualizowany. Operowanie VAG-COM (VCDS) wymaga wiedzy co, gdzie i jak, ale sam decydujesz co ma zrobić. Znam przypadek, gdzie VAS nie pociągną zwykłego kodowania kluczyków, a starszy brat VAG poradził sobie z tym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość henio Zgłoś #25 Napisano 8 Kwietnia 2009 Witam!!! Chciałbym sie podlaczyc pod temat. Mam passata 2.0 TDI 170 km i ten caly DPF. kilka tygodni temu mi sie zapchal tak ze nie dalo sie oczyscić, i musialem wymienic go:( zrobilem moze z 1000km i znowu ta kontrolka od tego filtru:( Ratujcie mnie podajcie jakies namiary na specjalistów od tego? Albo cos pordzcie co robic? dodaje ze samochod ma 42 000 km na liczniku. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #26 Napisano 8 Kwietnia 2009 Coś mi się zdaje, że po wymianie sterownikowi silnika trzeba "powiedzieć", że jest nowy DPF... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_ok1 Zgłoś #27 Napisano 8 Kwietnia 2009 Olej trafiający do układu wydechowego nie spala się całkowicie w filtrze cząstek i odkłada się, dlatego też stopień nasycenia filtra olejem komputer ustala na podstawie przebiegu pojazdu, po wymianie filtra na nowy należy ten parametr wyzerować. Vas ma opcje zerowania tego licznika, a jak ktos wie gdzie to jest żeby to zrobić vagiem to fajnie by było żeby się pochwalił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość henio Zgłoś #28 Napisano 8 Kwietnia 2009 no dzieki za informacjie, mam nadzieje ze to bedzie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach