tomek0701 Zgłoś #1 Napisano 5 Lipca 2008 Drodzy forumowicze, mam następujący problem. Podczas max skeconych kół wydobywa się z pod maski pisk ale występuje tylko gdy silnik pracuje sobie na wolnych obrotach. Gdy dodam gazu przestaje piszczeć. Pasek wielorowkowy razem z napinaczem zostal wymieniony 500 km temu myślałem że to pomoże, czy powinienem wymienić coś jeszcze? czy może poprostu pasek musi się dotrzeć do rowków?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy_23 Zgłoś #2 Napisano 5 Lipca 2008 sprawć poziom płynu w zbiorniczku od wspomagania, moze to cos z pompką wspomagania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #3 Napisano 5 Lipca 2008 u mnie przy max skręconych kołach także słychać pisk, ale to chyba temu, że wspomaganie pracuje i jak się skręci do oporu to się wydobywa takowy pisk. Płyn w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #4 Napisano 5 Lipca 2008 też tak mam chyba nie ma sie co martwić:523: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prtoip Zgłoś #5 Napisano 5 Lipca 2008 Proponuje wymienić płyn wspomagania układu kierowniczego ten ma już za małą gęstość. Druga możliwość to po prostu za luźny pasek napędu pompy i przy niskich obrotach ślizga się po kole pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #6 Napisano 5 Lipca 2008 Pompa przy maksymalnym skręcie pracuje na maksymalnej wydajności i będzie zawsze piszczeć ( wyć ), dodam że nie wolno tak za długo trzymać skręconych kół bo pompę szlag trafi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prtoip Zgłoś #7 Napisano 5 Lipca 2008 Przykro mi Kuczlaw ale się mylisz, pompa nie ma prawa piszczeć. Sam miałem tak w T4 ale po wymianie płynu (czego u nas się nie praktykuje) było po bólu. W pasacie nigdy mi nie piszczało i nie piszczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinul Zgłoś #8 Napisano 5 Lipca 2008 Dokładnie pompa nie powinna piszczeć przy skręconych kołach. U mnie niestety piszczy ale wszystkie paski wymieniłem przy zmianie rozrządu. Teraz planuję wymianę oleju to i przy okazji wymienię płyn i zobaczę czy coś się zmieni. Dam znać niebawem czy pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek0701 Zgłoś #9 Napisano 8 Lipca 2008 Proponuje wymienić płyn wspomagania układu kierowniczego ten ma już za małą gęstość. Druga możliwość to po prostu za luźny pasek napędu pompy i przy niskich obrotach ślizga się po kole pompy. pasek z całym napinaczem został wymieniony na nowy. więc napinacz powinien go chyba dobrze napiąć czy może pasek można jeszcze jakoś delikatnie ręcznie dociągnąć? no nic, zmienię jeszcze płyn w ASO Skoda i podzielę się spostrzeżeniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość PERGAMIN Zgłoś #10 Napisano 8 Lipca 2008 w instrukcji jest napisane że maksymalny skręt to optimum do około 10 sek. w innym wypadku przegrzewa się pompa,tak jest w moim aucie, w mercedesach i w innych peugotach! Pytałem się w servisie i potwierdzili. Pisk jest tak jakby ostrzeżeniem,trzymaj ale nie za długo! PZDR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek0701 Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2008 w instrukcji jest napisane że maksymalny skręt to optimum do około 10 sek. w innym wypadku przegrzewa się pompa,tak jest w moim aucie, w mercedesach i w innych peugotach! Pytałem się w servisie i potwierdzili. Pisk jest tak jakby ostrzeżeniem,trzymaj ale nie za długo! PZDR ale ja nie trzymam za dlugo, pisk jest od razu slyszalny gdy tylko skręcę koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prtoip Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2008 Pompa przy maksymalnym skręcie pracuje na maksymalnej wydajności. Pasek wymieniłeś 500 km temu to teraz wypadało by sprawdzić czy nie trzeba go naciągnąć bo się na 100% ułożył i dopracował tylko nie za mocno bo wykończysz łożyska pompy. Jak to nie pomoże to spróbuj wymienić płyn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmo Zgłoś #13 Napisano 8 Lipca 2008 W B5 przynajmniej u mojego ojcaa to tak piszczy od nowosci tj od 1997 roku wiec moge powiedziec smialo, ze to norma w AHL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #14 Napisano 25 Sierpnia 2008 a tutaj dorzucę ciekawostkę do lektury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach