zwirkson Zgłoś #41 Napisano 31 Maja 2010 mam małe pytanko w passacie mam ekonomizer, skrzynie 4+E więc domyslam się ze jest to formel E... ale jest małe ale. Nie mam takiego bajeranckiego guziczka START/STOP a z tego co piszecie jest to naprawde coś fajnego i wydaje mi sie ze mój passacik miał to kiedyś lecz poprzedni owner musiał wymieniać przełączniki. Czy jest moze ktoś kto ma coś takiego i chciałby to sprzedać? jeżeli tak to prosze o kontakt [email protected] POZDRAWIAM!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skopek Zgłoś #42 Napisano 31 Maja 2010 skrzynia 4+E to skrzynia z ekonomicznym piątym dłuższym biegiem. Miałem taką skrzynie u siebie i nie miałem funkcji start stop. A na milion procent nikt nie grzebał wcześniej przy aucie. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw99 Zgłoś #43 Napisano 2 Czerwca 2010 Ja mam u siebie 4+E czyli tak jak skopek mówisz dłuższy 5 bieg przez to osiąga ten passat te 160 spokojnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #44 Napisano 2 Czerwca 2010 osiąga ten passat te 160 spokojnie Nie wiem czy tak spokojnie (przynajmniej u mnie, bo miałem 1,6D 54km), ale mina kierowców wyprzedzanych nowych wozów: bezcenna:rotfl: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #45 Napisano 3 Czerwca 2010 mina kierowców wyprzedzanych nowych wozów: bezcenna Od jakiegos czasu tez tak mam.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emenek Zgłoś #46 Napisano 5 Czerwca 2010 a golf ecomatic? tam nawet nie trzeba było wciskać sprzęgła (bo go nie było) mimo że autko miało manualną skrzynię biegów no i to mnie rozwalilo ;D auto z manualna skrzynia a nie ma sprzegła ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #47 Napisano 5 Czerwca 2010 Ciekawe rzeczy tu piszecie , niby fajna rzecz ten start-stop ale troszkę to katowanie silnika ( i innych podzespołów) jest w przypadku gdy ten nie odpala na kopa, bardziej mnie interesuje od kiedy i czy w naszych paskach montowali odcięcie paliwa przy hamowaniu silnikiem ( z tego co kiedyś czytałem to działa to powyżej 2 tys.obr). A w tym Mercu to ładnie musi autem trzepnąć aby odpalić na samej iskrze-po co wtedy rozrusznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #48 Napisano 6 Czerwca 2010 od kiedy i czy w naszych paskach montowali odcięcie paliwa przy hamowaniu silnikiem Od kiedy wymyślili wtrysk paliwa Czyli każde b3 to ma (benzyna) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #49 Napisano 6 Czerwca 2010 Czyli każde b3 to ma (benzyna) Na pewno? To czemu nie czuć charakterystycznego przydławiania przy hamowaniu silnikiem jakie ma miejsce gdy np. silnik ewidentnie zgaśnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #50 Napisano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Na pewno? Na pewno. Nawet niektóre gaźniki to miały Na lpg to nie działa, chyba że masz sekwencję. Jak puścisz gaz przy 1500-2000 obr w górę to wtryskiwacze są całkowicie zamknięte. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez monter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #51 Napisano 6 Czerwca 2010 Testowałem to kiedyś trochę i akurat w B3 ( akurat 2E ) dział to trochę topornie lub nie do końca sprawnie, gdy puszczam gaz przy np. 5 tys to obroty wolno spadają do 4 tys potem nagle gwałtowne do właśnie 1500 obrotów (mowa oczywiście o benzynie). Tylko czemu przy hamowaniu silnikiem jakoś tego tak wyraźnie nie odczuwam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #52 Napisano 6 Czerwca 2010 Testowałem to kiedyś trochę i akurat w B3 ( akurat 2E ) dział to trochę topornie lub nie do końca sprawnie, gdy puszczam gaz przy np. 5 tys to obroty wolno spadają do 4 tys potem nagle gwałtowne do właśnie 1500 obrotów (mowa oczywiście o benzynie). Stojąc w miejscu można sobie testować Ecu mierzy czas w jakim spadają obroty silnika, w czasie jazdy po puszczeniu gazu obr tak szybko nie spadają, wtedy odcina wtrysk aż rpm spadnie do określonej wartości. Tylko czemu przy hamowaniu silnikiem jakoś tego tak wyraźnie nie odczuwam? Wolałbyś żeby w czasie jazdy szarpało jak w ciągniku? Tak ma być, żebyś nic nie odczuwał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #53 Napisano 6 Czerwca 2010 Pięknie polecieliście w OT Panowie Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #54 Napisano 6 Czerwca 2010 Pięknie polecieliście w OT Panowie Sorki wielkie, jakoś tak samo wyszło......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #55 Napisano 6 Czerwca 2010 Sorki za OT Na lpg to nie działa, chyba że masz sekwencję. II-ga generacja też ma taką opcję w ustawieniach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dario741 Zgłoś #56 Napisano 23 Września 2010 Cześć,przycisk służy tak jak w reklamie merca start @ stop 30 lat wcześniej,jednym słowem masz zapalonego paska,wciskasz guzik,auto gaśnie-nie wyłańczaj zapłonu,daj gazu/najlepiej na luzie lub sprzęgle/rozrusznik zakręci i jedziesz dalej,pozdro,daj znać czy działa. ---------- Post added at 22:11 ---------- Previous post was at 22:07 ---------- Cześć,przycisk służy tak jak w reklamie merca start @ stop 30 lat wcześniej,jednym słowem masz zapalonego paska,wciskasz guzik,auto gaśnie-nie wyłanczaj zapłonu,daj gazu/najlepiej na luzie lub sprzęgle/rozrusznik zakręci i jedziesz dalej,pozdro,daj znać czy działa. ---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:11 ---------- Cześć,przycisk służy tak jak w reklamie merca start @ stop 30 lat wcześniej,jednym słowem masz zapalonego paska,wciskasz guzik,auto gaśnie-nie wyłańczaj zapłonu,daj gazu/najlepiej na luzie lub sprzęgle/rozrusznik zakręci i jedziesz dalej,pozdro,daj znać czy działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #57 Napisano 23 Września 2010 Cześć,przycisk służy tak jak w reklamie merca start @ stop 30 lat wcześniej,jednym słowem masz zapalonego paska,wciskasz guzik,auto gaśnie-nie wyłańczaj zapłonu,daj gazu/najlepiej na luzie lub sprzęgle/rozrusznik zakręci i jedziesz dalej,pozdro,daj znać czy działa. Było już wyjaśnione w poście #17 jak to działa, 16-07-2008 czyli ponad 2 lata temu, trzeba tylko poczytać watek. A wiec wylaczylem autko magicznym "przyciskiem" wdusilem sprzeglo... nadusilem LEKKO gaz i co ?!?! i autko odpalilo !!!zaliczylem SZOK sprawdzilem to jeszcze 4x. ZOnka jak wrocile to jej zapodalem TEMAT. trzymalem rece za glowa i mowie do niej zobacz TRIK i autko odpalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirkson Zgłoś #58 Napisano 25 Października 2010 WIATM! Jedno pytanie: Co odpowiada za włączenie wskazówki ekonomizera na biegu E? na każdym biegu świeci się kontrolka ale od jakiegoś czasu przestała chodzoć wskazówka spalania. Wiem, mało istotny problem ale jak jest-powinno działać. Pytanie nie do końca związane z TEMATEM. Wydaje mi się ze odpowiada za to jakiś włącznik. Gdzie on jest? czy da się naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach