MłodyWilk22 Zgłoś #1 Napisano 30 Czerwca 2008 Witam W końcu chyba znalazłem przyczynę klekoczącego silnika!!! Ostatnimi czasy oprócz stukania czasami tak jakby jeden z wtrysków sie zawieszał i palił na 3 gary... Dzisiaj wymontowałem wtryski i pojechałem do pompiarza... Okazuje się, że jeden z wtrysków ma zapchaną jedną dziurkę, a reszta też w nie nallepszej formie(obnizone cisnienie wtrysku). Ogólnie mówiąc są zajechane. Pompiarz zaczął szukac zamiennych końcówek i okazuje sie, ze nie ma do nich zamiennikó tylko orginały po 390zł szt.!!! Polecił szukac uzywek... Może znacie jakis dobry warsztat który zajmuje sie regeneracją wtrysków i zorbił by to w jakiejs normalnej cenie? Czy faktycznie lepiej szu7kac używek? Tylko jak kupić np przez allegro sprawne ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 30 Czerwca 2008 jesli obsady sa dobre to kup rozwojowo koncowki 216 i nie sluchaj tego pompiarza-barana. zreszta te ceny to chyba po jego mysli [moze dom buduje?], bo na allegro koncowki do afn 4szt kosztuja 2xx zl. nie pamietam na ktorym forum, ale ktos mial do sprzedania 216. zajrzyj do gieldy na naszym forum i forum vwgolf.pl. mozesz ostatecznie zadzwonic do www.dynosoft.pl oddzial wroclaw i zapytac czy maja na stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #3 Napisano 30 Czerwca 2008 Jak kupie takie końcówki(rozumiem, że troszkę większe) to czy bede muisłą coś zmieniać w sofcie, czy spokojnie bede na nich jeździł bez rzadnych zmian, tzn wiekszego spalania, dymienia itp??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 30 Czerwca 2008 Jak kupie takie końcówki(rozumiem, że troszkę większe) to czy bede muisłą coś zmieniać w sofcie, czy spokojnie bede na nich jeździł bez rzadnych zmian, tzn wiekszego spalania, dymienia itp??? bedzie ok wszystko albo moze troszke wiekszego dymka czasem pusci zazwyczaj jak ktos zaklada 216 robi to w celu pozniejszego chipsa albo jest juz po i jedzie tylko na korekte dawki/mocy. ich podstawowa zaleta to wydajnosc i lepsze rozpylanie, co przeklada sie na kulture pracy/spalanie. koncowki takie montowano w 2.5tdi 150, tylko nie jestem pewny czy we wszystkich oznaczeniach. pamietaj o ustawieniu cisnien wtrysku!!! dobry pompiarz ustawia z dokladnoscia do 1 bara i zawsze daje te 3-5bar wiecej niz fabryka zaleca, ale nie kazdy tak umie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #5 Napisano 30 Czerwca 2008 Narazie je rozkreciłem na częsci pierwsze i leża w mieszance wybuchowo-czyszczącej Jeśli je narazie poskładam po wyczyszczeniu tak aby miec czym jeździć to musze ustawiać ciesnienie wtrysku czy wszytsko po skreceniu bedzie oki??? Bo jak rozumiem ze to cisnienie trzeba ustawić po wymianie końcówek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #6 Napisano 30 Czerwca 2008 Narazie je rozkreciłem na częsci pierwsze i leża w mieszance wybuchowo-czyszczącej Jeśli je narazie poskładam po wyczyszczeniu tak aby miec czym jeździć to musze ustawiać ciesnienie wtrysku czy wszytsko po skreceniu bedzie oki??? Bo jak rozumiem ze to cisnienie trzeba ustawić po wymianie końcówek... jesli juz rozebrales to nigdy nie poskladasz zeby mialy cisnienie. tylko na maszynie i z uzyciem nowych podkladek jest to mozliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #7 Napisano 1 Lipca 2008 No wiec kolejny pompiarz stwierdził, ze mają już całościowo dość(bo w śordku też już wytłuczone) i przydałby sie jakieś lepsze... I tutaj moje pytanie: otóż w moim AFN-ie(1.9TDI 110KM) mam wtryski o oznaczeniach: 028 130 201T(lub S sterujący). Dzisiaj sie rozglądałem za jakimis używkami i tak: z jednego prosto z silnika wykręcaliśmy i gośc twierdził ze to na bank jest 110KM, ale oznaczenia wtrysków różniły się końcową literą - zmiast T miał G. Nie byłem przekonany czy to był silnik 110KM bo byłniexle rozbebeszony. Z tego co przeglądałem na allegro to sa to chyba jednak wtryski od 90KM. Wiem, ze można do 90Km włożyć wtryski od 110, ale czy dowrotnie ma to sens??? Drugi gośc tez twierdził, ze ma od 110KM wtryski i zarzekał sie na wszystko co ma, ale tez miały na końcu G. Na niektórych aukcjach piszą, ze o wtryskach z oznaczeniem G ,,pasują do 110KM i 90KM". Wiec jak to jest?!?!?! No a w drugim silniku z golfa IV z 2001r sa zamontowane wtryski o oznaczeniu 038 130 202A B00 200/300bar. Może te podejdą Czy mam szukać wtrysków o dokładnie tym samym oznaczeniu? Ps. Wtyczki od sterującego pasowały. Bardzo prosze o pomoc, bo mam auto unieruchomione... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacwuIX Zgłoś #8 Napisano 3 Lipca 2008 Cześć! Napisz jak to się skończyło i czy na nowych wtryskach ciszej chodzi!:)Pozdr.! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach