Gość caveman2009 Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2008 Chce podlaczyc drugi alarm, mam fabryczny. ALe nie wiem ktory kabel sygnalizuje otwarcie drzwi. Wiem ze w drzwiach znajduja sie mikrowlaczniki, wie ktos ktory to kabelek we wiazce na slupku? Nie chce rozbierac drzwi zazwyczaj plastiki pekaja i trzeba uszkodzic folie izolujaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #2 Napisano 23 Czerwca 2008 W tylnych drzwiach brązowy, w przednich może też? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #3 Napisano 23 Czerwca 2008 to podaje mase czy plus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #4 Napisano 23 Czerwca 2008 Podaje masę, jest wspólny przy module komfortu nr 13 - niebiesko-biały. Jednak podłączając się pod lampkę, nie będziesz miał możliwości rearmingu. W przeciwnym razie potrzebujesz krańcówki do drzwi (samodzielny montaż). Pamiętaj, że komfort w niektórych modelach podaje masę na ten przewód, co może powodować wzbudzanie się alarmu po około godzinie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #5 Napisano 24 Czerwca 2008 Fajnie ale gdzie jest modul komfortu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 24 Czerwca 2008 Fajnie ale gdzie jest modul komfortu??? Pod siedzeniem kierowcy (pod tapicerką podłogową). Mała czarna płaska skrzynka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #7 Napisano 24 Czerwca 2008 Fajnie ale gdzie jest modul komfortu??? Oj, poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=52864&postcount=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #8 Napisano 25 Czerwca 2008 dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #9 Napisano 29 Czerwca 2008 podlaczylem sie pod lampke, a jedyny bialo niebieski przewod idacy z modulu komfortu to + i do tego ma 5,5V Zonk panowie, ale dzieki sam doszedlem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #10 Napisano 29 Czerwca 2008 Pin 13, biało-niebieski i ma +5,5V? Lampka jest sterowana masą. Jak się przypiąłeś? Masz CAN, więc łatwiej byłoby użyć adaptera CAN pod alarm. Bardzo proste wtedy jest podłączenie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #11 Napisano 29 Czerwca 2008 Pin 13, biało-niebieski i ma +5,5V? Lampka jest sterowana masą.Jak się przypiąłeś? Masz CAN, więc łatwiej byłoby użyć adaptera CAN pod alarm. Bardzo proste wtedy jest podłączenie! tak bialo niebieski w kostach na lewym slupku, wiazka z pod dywanu podpialem sie na zywca-puscilem "dzikusa" do lampki drzwi kierowcy, cala filozofia. A caly cyrk wokol tego ze trzeba samochodem do polski przyjechac, tu jakby mi auto ukradli to bym sie cieszyl bo jeszcze daliby mi wiecej jak za niego dalem a w polsce beda tylko problemy, po drugie jak go podp...la to czym ja wroce do domu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #12 Napisano 29 Czerwca 2008 tak bialo niebieski w kostach na lewym slupku, wiazka z pod dywanu A widzisz, a ja pisałem o złączce, ale w module komfortu, a Ty wpinałeś się w słupku, gdzie m.in. masz dostęp do kierunków i wcześniej wspomnianego CAN. Teraz wszystko jasne! puscilem "dzikusa" do lampki drzwi kierowcy, cala filozofia Jednak pamiętaj, że awaria zamka centralnego w drzwiach kierowcy (bo zakładam, że tam się podpiąłeś) pozbawi Cię alarmu "z klap". Poza tym zadziała dopiero po uchyleniu drzwi a nie jak w przypadku lampki sufitowej już bezpośrednio po przekręceniu kluczykiem w zamku. Zastosuj dodatkowo czujniki ultradźwiękowe, lepiej dublować zabezpieczania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #13 Napisano 29 Czerwca 2008 A widzisz, a ja pisałem o złączce, ale w module komfortu, a Ty wpinałeś się w słupku, gdzie m.in. masz dostęp do kierunków i wcześniej wspomnianego CAN. Teraz wszystko jasne! Jednak pamiętaj, że awaria zamka centralnego w drzwiach kierowcy (bo zakładam, że tam się podpiąłeś) pozbawi Cię alarmu "z klap". Poza tym zadziała dopiero po uchyleniu drzwi a nie jak w przypadku lampki sufitowej już bezpośrednio po przekręceniu kluczykiem w zamku. Zastosuj dodatkowo czujniki ultradźwiękowe, lepiej dublować zabezpieczania. sa ultra dzwieki, pocialem zasilanie na ECU i na zlaczu diagnostycznym ponad to, kabel na rozrusznik i napicie po wlaczeniu stacyjki.blokada kierownicy, przyspawalem do niej zaslone na stacyjke oraz przenioslem zamek na odwrotna strone, pod kierownice. alarm z imobilizerem i zabezpieczony bezp piezo, takze nie powinno byc problemu, dla zlodzieja tylko na lawecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #14 Napisano 29 Czerwca 2008 zabezpieczony bezp piezo A cóż to takiego? nie powinno byc problemu, dla zlodzieja tylko na lawecie Masz jeszcze do dyspozycji czujniki przechyłu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009 Zgłoś #15 Napisano 30 Czerwca 2008 A cóż to takiego? Masz jeszcze do dyspozycji czujniki przechyłu... bezpieczniki piezoelektryczne, rozlaczaja przy zwarciu, a dokladnie przy przekroczeniu danego amperazu. jezeli obciazenie spadnie ponizej wartosci zalacza sie na nowo. do kupienia w kazdym sklepie elektronicznym. dzieki bardzo za rady sprawa rozwiazana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pph Zgłoś #16 Napisano 1 Lipca 2008 To nie są piezoelektryczne tylko polimerowe, zasada jest taka jak opisałeś. Trzeba tylko uważać na to, że takie bezpieczniki się dość mocno nagrzewają!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach