Skocz do zawartości
Gość caveman2009

Jaki kabelek sygnalizuje otwarcie drzwi 3BG?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość caveman2009

Chce podlaczyc drugi alarm, mam fabryczny. ALe nie wiem ktory kabel sygnalizuje otwarcie drzwi. Wiem ze w drzwiach znajduja sie mikrowlaczniki, wie ktos ktory to kabelek we wiazce na slupku? Nie chce rozbierac drzwi zazwyczaj plastiki pekaja i trzeba uszkodzic folie izolujaca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tylnych drzwiach brązowy, w przednich może też?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009

to podaje mase czy plus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaje masę, jest wspólny przy module komfortu nr 13 - niebiesko-biały.

Jednak podłączając się pod lampkę, nie będziesz miał możliwości rearmingu. W przeciwnym razie potrzebujesz krańcówki do drzwi (samodzielny montaż).

Pamiętaj, że komfort w niektórych modelach podaje masę na ten przewód, co może powodować wzbudzanie się alarmu po około godzinie! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009

Fajnie ale gdzie jest modul komfortu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajnie ale gdzie jest modul komfortu???

Pod siedzeniem kierowcy (pod tapicerką podłogową). Mała czarna płaska skrzynka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009

podlaczylem sie pod lampke, a jedyny bialo niebieski przewod idacy z modulu komfortu to + i do tego ma 5,5V

Zonk panowie, ale dzieki sam doszedlem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pin 13, biało-niebieski i ma +5,5V? Lampka jest sterowana masą.

Jak się przypiąłeś? Masz CAN, więc łatwiej byłoby użyć adaptera CAN pod alarm. Bardzo proste wtedy jest podłączenie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009
Pin 13, biało-niebieski i ma +5,5V? Lampka jest sterowana masą.

Jak się przypiąłeś? Masz CAN, więc łatwiej byłoby użyć adaptera CAN pod alarm. Bardzo proste wtedy jest podłączenie!

 

tak bialo niebieski w kostach na lewym slupku, wiazka z pod dywanu

podpialem sie na zywca-puscilem "dzikusa" do lampki drzwi kierowcy, cala filozofia. A caly cyrk wokol tego ze trzeba samochodem do polski przyjechac, tu jakby mi auto ukradli to bym sie cieszyl bo jeszcze daliby mi wiecej jak za niego dalem a w polsce beda tylko problemy, po drugie jak go podp...la to czym ja wroce do domu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak bialo niebieski w kostach na lewym slupku, wiazka z pod dywanu

A widzisz, a ja pisałem o złączce, ale w module komfortu, a Ty wpinałeś się w słupku, gdzie m.in. masz dostęp do kierunków i wcześniej wspomnianego CAN. Teraz wszystko jasne! :)

puscilem "dzikusa" do lampki drzwi kierowcy, cala filozofia

Jednak pamiętaj, że awaria zamka centralnego w drzwiach kierowcy (bo zakładam, że tam się podpiąłeś) pozbawi Cię alarmu "z klap". Poza tym zadziała dopiero po uchyleniu drzwi a nie jak w przypadku lampki sufitowej już bezpośrednio po przekręceniu kluczykiem w zamku. Zastosuj dodatkowo czujniki ultradźwiękowe, lepiej dublować zabezpieczania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009
A widzisz, a ja pisałem o złączce, ale w module komfortu, a Ty wpinałeś się w słupku, gdzie m.in. masz dostęp do kierunków i wcześniej wspomnianego CAN. Teraz wszystko jasne! :)

 

Jednak pamiętaj, że awaria zamka centralnego w drzwiach kierowcy (bo zakładam, że tam się podpiąłeś) pozbawi Cię alarmu "z klap". Poza tym zadziała dopiero po uchyleniu drzwi a nie jak w przypadku lampki sufitowej już bezpośrednio po przekręceniu kluczykiem w zamku. Zastosuj dodatkowo czujniki ultradźwiękowe, lepiej dublować zabezpieczania.

sa ultra dzwieki, pocialem zasilanie na ECU i na zlaczu diagnostycznym ponad to, kabel na rozrusznik i napicie po wlaczeniu stacyjki.blokada kierownicy, przyspawalem do niej zaslone na stacyjke oraz przenioslem zamek na odwrotna strone, pod kierownice. alarm z imobilizerem i zabezpieczony bezp piezo, takze nie powinno byc problemu, dla zlodzieja tylko na lawecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zabezpieczony bezp piezo

A cóż to takiego?

nie powinno byc problemu, dla zlodzieja tylko na lawecie

Masz jeszcze do dyspozycji czujniki przechyłu... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość caveman2009
A cóż to takiego?

 

Masz jeszcze do dyspozycji czujniki przechyłu... :)

 

 

bezpieczniki piezoelektryczne, rozlaczaja przy zwarciu, a dokladnie przy przekroczeniu danego amperazu. jezeli obciazenie spadnie ponizej wartosci zalacza sie na nowo. do kupienia w kazdym sklepie elektronicznym.

 

dzieki bardzo za rady sprawa rozwiazana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie są piezoelektryczne tylko polimerowe, zasada jest taka jak opisałeś. Trzeba tylko uważać na to, że takie bezpieczniki się dość mocno nagrzewają!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności