Skocz do zawartości
Gość Przemo30

Przeróbka Passata TFSI 2.0 USA ver.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Przemo30

Witam,

w niedługim czasie stanę się posiadaczem Passata B6 2.0TFSI sprowadzonego z USA i w związku z tym mam kilka pytań dotyczących przystosowania tego pojazdu do ruchu na Polskich drogach:

1) W USA ver. w lampach tylnych nie ma przeciwmgielnego - czy mógłby mi ktoś doradzić jak poradził sobie z tym problemem? ( mam juz lampy dla wersji europejskiej)

2) W USA ver. lampy tylnej na jednym pinie we wtyczce lampy jest podawany sygnał dla świateł pozycyjnych i obrysowych. Czy jak podłączymy lampy dla ver. europejskiej w związku z brakiem świateł obrysowych( side markera) komputer będzie pokazywał awarie? Jeśli tak to jak rozwiązać ten problem?

3) Czy jest możliwość zamiany liczników tzn. wersji USA w milach na wersję europejską w km/h? Jak przeprowadzić tą przeróbkę?

4) Co z reflektorami przednimi, wydaje mi się, że światła pozycyjne są pomarańczowe i pełnią funkcję również migacza? Jak to ugryźć?

5) Czy istnieją inne przeróbki niż powyższe które należy wykonać aby dostosować Passata z USA do ruchu na drogach Polskich?

Pozdrawiam.

I z góry dziękuję za pomoc!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
5) Czy istnieją inne przeróbki niż powyższe które należy wykonać aby dostosować Passata z USA do ruchu na drogach Polskich?

Na rynek USA swiatla mijania sa ogolnie symetryczne, na rynku europejskim musisz miec swiatla mijania asymetryczne. Nie mam 100% pewnosci, czy w B6 ver. US sa swiatla symetryczne czy asymetryczne, ale musisz na to zwrocic uwage... Niektore auta mialy za soczewka przeslone, ktora recznie mozesz przestawic i zmieniac swiatla z symetrycznych na asymetryczne (np. Audi 100 C4 w soczewce).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisz Pw do Dominka on ma właśnie sprowadzone ze Stanów autko, pewnie służy poradą i wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość "problemów" polega na przekodowaniu sterowników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo30
Większość "problemów" polega na przekodowaniu sterowników.

Czy należy wymienić sterownik czy tylko zmienić oprogramowanie ? Może znacie jakiś warsztat który się tym zajmuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy należy wymienić sterownik czy tylko zmienić oprogramowanie ? Może znacie jakiś warsztat który się tym zajmuje?
Przekodowanie sterowników polega na zmianie ustawień w oprogramowaniu. Na pewno jest ktoś w Twoich okolicach kto będzie wiedział jak temat ugryźć, w szczególności że teraz VCDS (dawniej vag-com) prowadzi za rękę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość automaciek

lampy na usa są asymetryczne z tym ze nie podłączają korektorów wysokości świateł[trzy przewody do każdej lampy i wymiana regulatora jasności], lampy tylne wkładasz eu i wszystko działa, p.mgielne - zmiana lampy i przełożenie przewodu w złączu sterownika elektryki, do tego kodowanie lepiej poza aso bo vas nie potrafi wszystkiego a vag-com tak, licznik wkładasz eu i gra nie wiem tylko czy przy dużej różnicy rocznika nie będzie powiłań[ zmiana tarcz nie wchodzi w grę bo skala w km jest nieliniowa a w milach tak, pozycje są w reflektorach a kierunki na dole.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lampy na usa są asymetryczne z tym ze nie podłączają korektorów wysokości świateł[trzy przewody do każdej lampy i wymiana regulatora jasności], lampy tylne wkładasz eu i wszystko działa, p.mgielne - zmiana lampy i przełożenie przewodu w złączu sterownika elektryki, do tego kodowanie lepiej poza aso bo vas nie potrafi wszystkiego a vag-com tak, licznik wkładasz eu i gra nie wiem tylko czy przy dużej różnicy rocznika nie będzie powiłań[ zmiana tarcz nie wchodzi w grę bo skala w km jest nieliniowa a w milach tak, pozycje są w reflektorach a kierunki na dole.....

a propo predkosciomierza to przez przypadek zauwazylem co prawda europejskiej wersji ciekawa funkcje. Jak przytrzyma sie dluzej zerowanie okresowki i przycisk z kluczem- trzeba trzymac je razem to wowczas gdy jedziemy w okienku gdzie pokazywany jest normalnie przebieg mamy predkosc w milach. Moze w USA wersji jest odwrotnie??:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W USA ver. w lampach tylnych nie ma przeciwmgielnego

 

Ja bym na twoim miejscu zostawił tę lewą lampę, a włożył tylko czerwoną żarówkę 21W. Chyba by to z daleka ładniej wygladało niż czerwone szkiełko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a propo predkosciomierza to przez przypadek zauwazylem co prawda europejskiej wersji ciekawa funkcje. Jak przytrzyma sie dluzej zerowanie okresowki i przycisk z kluczem- trzeba trzymac je razem to wowczas gdy jedziemy w okienku gdzie pokazywany jest normalnie przebieg mamy predkosc w milach. Moze w USA wersji jest odwrotnie??

Masz racje w wersji USA jest odwrotnie. Ja nie zmieniałem zegarów bo wystarcza mi że po ruszeniu V wyświetla się tam gdzie przebieg w km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a propo predkosciomierza to przez przypadek zauwazylem co prawda europejskiej wersji ciekawa funkcje. Jak przytrzyma sie dluzej zerowanie okresowki i przycisk z kluczem- trzeba trzymac je razem to wowczas gdy jedziemy w okienku gdzie pokazywany jest normalnie przebieg mamy predkosc w milach.

 

Fajna sprawa - zawsze chciałem mieć cyfrowe wyświetlanie prędkości w samochodzie... Wiesz może, czy idzie to zmienić na km/h w europejskim autku (naturalnie poza zmianą jednostek miary na amerykanską)?

 

I jeszcze prośba do autora/moderatora/admina o poprawę tematu, bo ten błąd strasznie wali po oczach. ;)

Edit: Dzięki za super szybką reakcję!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fajna sprawa - zawsze chciałem mieć cyfrowe wyświetlanie prędkości w samochodzie... Wiesz może, czy idzie to zmienić na km/h w europejskim autku (naturalnie poza zmianą jednostek miary na amerykanską)?

 

I jeszcze prośba do autora/moderatora/admina o poprawę tematu, bo ten błąd strasznie wali po oczach. ;)

Edit: Dzięki za super szybką reakcję!

Nie mam pojecia bo jak napisalem odkrylem to calkiem przypadkiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam paska b5 rok 1997 i poj.1.6 i dziwi mnie to że prędkościomierz mam wyskalowany do 260km/h a w mocniejszych silnikach widziałem do 220km/h i czy to normalne w tym pasku i co to za wersja? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba nie ten dzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyt ktos ogarnal juz, jak przerobic swiatla tylne zeby kierunki byly pomaranczowe?

Czy np da sie zmienic kodowanie ustawiajac swiatla tak zeby wstawic pomaranczowa

zarowke dla kierunku? Lub tez nie da sie przerobic i trzeba lampe od europy?

 

Czy ktos pomoze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czeka cie wymiana lamp tylnych pamietaj jeszcze nie masz przeciwmgielnego i to tez trzeba zmienic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy np da sie zmienic kodowanie ustawiajac swiatla tak zeby wstawic pomaranczowa

zarowke dla kierunku?

 

Jaką żarówkę? Przecież tam siedzą diody... Masz albo tylko czerwone, albo świecące i na czerwono i na pomarańczowo. Samym kodowaniem nic nie zmienisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko wymiana lamp wchodzi w grę. Ja jestem w trakcie przerabiania samochodu. Powoli powoli jakoś idzie wymiana lamp już za mną dorobiłem już światło przeciwmgielne. Jeszcze tylko przerobienie licznika i już raczej będzie wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko wymiana lamp wchodzi w grę. Ja jestem w trakcie przerabiania samochodu. Powoli powoli jakoś idzie wymiana lamp już za mną dorobiłem już światło przeciwmgielne. Jeszcze tylko przerobienie licznika i już raczej będzie wszystko.

 

cze jak szukasz licznika z pełnym MFA+ europe to daj znac na pw

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pomoże ktoś w podłączeniu przeciwmgielnego tylnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności