Gość Przemo30 Zgłoś #1 Napisano 20 Czerwca 2008 Witam, w niedługim czasie stanę się posiadaczem Passata B6 2.0TFSI sprowadzonego z USA i w związku z tym mam kilka pytań dotyczących przystosowania tego pojazdu do ruchu na Polskich drogach: 1) W USA ver. w lampach tylnych nie ma przeciwmgielnego - czy mógłby mi ktoś doradzić jak poradził sobie z tym problemem? ( mam juz lampy dla wersji europejskiej) 2) W USA ver. lampy tylnej na jednym pinie we wtyczce lampy jest podawany sygnał dla świateł pozycyjnych i obrysowych. Czy jak podłączymy lampy dla ver. europejskiej w związku z brakiem świateł obrysowych( side markera) komputer będzie pokazywał awarie? Jeśli tak to jak rozwiązać ten problem? 3) Czy jest możliwość zamiany liczników tzn. wersji USA w milach na wersję europejską w km/h? Jak przeprowadzić tą przeróbkę? 4) Co z reflektorami przednimi, wydaje mi się, że światła pozycyjne są pomarańczowe i pełnią funkcję również migacza? Jak to ugryźć? 5) Czy istnieją inne przeróbki niż powyższe które należy wykonać aby dostosować Passata z USA do ruchu na drogach Polskich? Pozdrawiam. I z góry dziękuję za pomoc!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #2 Napisano 20 Czerwca 2008 5) Czy istnieją inne przeróbki niż powyższe które należy wykonać aby dostosować Passata z USA do ruchu na drogach Polskich? Na rynek USA swiatla mijania sa ogolnie symetryczne, na rynku europejskim musisz miec swiatla mijania asymetryczne. Nie mam 100% pewnosci, czy w B6 ver. US sa swiatla symetryczne czy asymetryczne, ale musisz na to zwrocic uwage... Niektore auta mialy za soczewka przeslone, ktora recznie mozesz przestawic i zmieniac swiatla z symetrycznych na asymetryczne (np. Audi 100 C4 w soczewce). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2008 Napisz Pw do Dominka on ma właśnie sprowadzone ze Stanów autko, pewnie służy poradą i wiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2008 Większość "problemów" polega na przekodowaniu sterowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo30 Zgłoś #5 Napisano 21 Czerwca 2008 Większość "problemów" polega na przekodowaniu sterowników. Czy należy wymienić sterownik czy tylko zmienić oprogramowanie ? Może znacie jakiś warsztat który się tym zajmuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #6 Napisano 22 Czerwca 2008 Czy należy wymienić sterownik czy tylko zmienić oprogramowanie ? Może znacie jakiś warsztat który się tym zajmuje?Przekodowanie sterowników polega na zmianie ustawień w oprogramowaniu. Na pewno jest ktoś w Twoich okolicach kto będzie wiedział jak temat ugryźć, w szczególności że teraz VCDS (dawniej vag-com) prowadzi za rękę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość automaciek Zgłoś #7 Napisano 26 Czerwca 2008 lampy na usa są asymetryczne z tym ze nie podłączają korektorów wysokości świateł[trzy przewody do każdej lampy i wymiana regulatora jasności], lampy tylne wkładasz eu i wszystko działa, p.mgielne - zmiana lampy i przełożenie przewodu w złączu sterownika elektryki, do tego kodowanie lepiej poza aso bo vas nie potrafi wszystkiego a vag-com tak, licznik wkładasz eu i gra nie wiem tylko czy przy dużej różnicy rocznika nie będzie powiłań[ zmiana tarcz nie wchodzi w grę bo skala w km jest nieliniowa a w milach tak, pozycje są w reflektorach a kierunki na dole..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #8 Napisano 26 Czerwca 2008 lampy na usa są asymetryczne z tym ze nie podłączają korektorów wysokości świateł[trzy przewody do każdej lampy i wymiana regulatora jasności], lampy tylne wkładasz eu i wszystko działa, p.mgielne - zmiana lampy i przełożenie przewodu w złączu sterownika elektryki, do tego kodowanie lepiej poza aso bo vas nie potrafi wszystkiego a vag-com tak, licznik wkładasz eu i gra nie wiem tylko czy przy dużej różnicy rocznika nie będzie powiłań[ zmiana tarcz nie wchodzi w grę bo skala w km jest nieliniowa a w milach tak, pozycje są w reflektorach a kierunki na dole..... a propo predkosciomierza to przez przypadek zauwazylem co prawda europejskiej wersji ciekawa funkcje. Jak przytrzyma sie dluzej zerowanie okresowki i przycisk z kluczem- trzeba trzymac je razem to wowczas gdy jedziemy w okienku gdzie pokazywany jest normalnie przebieg mamy predkosc w milach. Moze w USA wersji jest odwrotnie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jetta_GT Zgłoś #9 Napisano 28 Czerwca 2008 W USA ver. w lampach tylnych nie ma przeciwmgielnego Ja bym na twoim miejscu zostawił tę lewą lampę, a włożył tylko czerwoną żarówkę 21W. Chyba by to z daleka ładniej wygladało niż czerwone szkiełko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominb Zgłoś #10 Napisano 29 Czerwca 2008 a propo predkosciomierza to przez przypadek zauwazylem co prawda europejskiej wersji ciekawa funkcje. Jak przytrzyma sie dluzej zerowanie okresowki i przycisk z kluczem- trzeba trzymac je razem to wowczas gdy jedziemy w okienku gdzie pokazywany jest normalnie przebieg mamy predkosc w milach. Moze w USA wersji jest odwrotnie?? Masz racje w wersji USA jest odwrotnie. Ja nie zmieniałem zegarów bo wystarcza mi że po ruszeniu V wyświetla się tam gdzie przebieg w km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #11 Napisano 4 Lipca 2008 a propo predkosciomierza to przez przypadek zauwazylem co prawda europejskiej wersji ciekawa funkcje. Jak przytrzyma sie dluzej zerowanie okresowki i przycisk z kluczem- trzeba trzymac je razem to wowczas gdy jedziemy w okienku gdzie pokazywany jest normalnie przebieg mamy predkosc w milach. Fajna sprawa - zawsze chciałem mieć cyfrowe wyświetlanie prędkości w samochodzie... Wiesz może, czy idzie to zmienić na km/h w europejskim autku (naturalnie poza zmianą jednostek miary na amerykanską)? I jeszcze prośba do autora/moderatora/admina o poprawę tematu, bo ten błąd strasznie wali po oczach. Edit: Dzięki za super szybką reakcję! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #12 Napisano 4 Lipca 2008 Fajna sprawa - zawsze chciałem mieć cyfrowe wyświetlanie prędkości w samochodzie... Wiesz może, czy idzie to zmienić na km/h w europejskim autku (naturalnie poza zmianą jednostek miary na amerykanską)? I jeszcze prośba do autora/moderatora/admina o poprawę tematu, bo ten błąd strasznie wali po oczach. Edit: Dzięki za super szybką reakcję! Nie mam pojecia bo jak napisalem odkrylem to calkiem przypadkiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yunivers Zgłoś #13 Napisano 5 Listopada 2009 koledzy mam paska b5 rok 1997 i poj.1.6 i dziwi mnie to że prędkościomierz mam wyskalowany do 260km/h a w mocniejszych silnikach widziałem do 220km/h i czy to normalne w tym pasku i co to za wersja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #14 Napisano 5 Listopada 2009 chyba nie ten dzial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebek_DTR Zgłoś #15 Napisano 21 Marca 2012 Czyt ktos ogarnal juz, jak przerobic swiatla tylne zeby kierunki byly pomaranczowe? Czy np da sie zmienic kodowanie ustawiajac swiatla tak zeby wstawic pomaranczowa zarowke dla kierunku? Lub tez nie da sie przerobic i trzeba lampe od europy? Czy ktos pomoze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #16 Napisano 21 Marca 2012 czeka cie wymiana lamp tylnych pamietaj jeszcze nie masz przeciwmgielnego i to tez trzeba zmienic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #17 Napisano 21 Marca 2012 Czy np da sie zmienic kodowanie ustawiajac swiatla tak zeby wstawic pomaranczowazarowke dla kierunku? Jaką żarówkę? Przecież tam siedzą diody... Masz albo tylko czerwone, albo świecące i na czerwono i na pomarańczowo. Samym kodowaniem nic nie zmienisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macsok Zgłoś #18 Napisano 30 Marca 2012 Tylko wymiana lamp wchodzi w grę. Ja jestem w trakcie przerabiania samochodu. Powoli powoli jakoś idzie wymiana lamp już za mną dorobiłem już światło przeciwmgielne. Jeszcze tylko przerobienie licznika i już raczej będzie wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #19 Napisano 1 Kwietnia 2012 Tylko wymiana lamp wchodzi w grę. Ja jestem w trakcie przerabiania samochodu. Powoli powoli jakoś idzie wymiana lamp już za mną dorobiłem już światło przeciwmgielne. Jeszcze tylko przerobienie licznika i już raczej będzie wszystko. cze jak szukasz licznika z pełnym MFA+ europe to daj znac na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lokacztar Zgłoś #20 Napisano 13 Czerwca 2012 Witam pomoże ktoś w podłączeniu przeciwmgielnego tylnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach