Charakterek Zgłoś #1 Napisano 19 Czerwca 2008 Zobaczcie co mi się z tym szajsem dzieje. Samochód z 2002 roku, a relingi wyglądają jak sprzed wojny. Nagle ni z gruchy, ni z pietruchy pod chromem zaczęły pojawiać się purchle, a teraz to idzie jak lawina! Naprawdę zastanawiam się mocno, czy jeszcze raz te chromy kupić, bo nie chcę wywalić prawie tysiaka na stronę w błoto! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #2 Napisano 20 Czerwca 2008 char a ty dokupowałeś chromowane relingi? Czy już posiadałeś fabryczne i szlag je trafił ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #3 Napisano 20 Czerwca 2008 ja mam montowane fabrycznie, nie są w takim stanie jak na fotach u char-a, ale tez je bierze zauważyłem, że po zeszłym roku, kiedy to jeździłem z bagażnikiem dachowym na rowery pojawiło się więcej takich purchli, zwłaszcza w okolicach montażu belek poprzecznych, mimo zabezpieczeń gumowych. Cóż... badziewie i tego nie zmienimy, stare mercedesy kombi z przed 25 lat mają te relingi w lepszym stanie niż passaty pięcio-sześcio letnie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Janek103 Zgłoś #4 Napisano 20 Czerwca 2008 Dokładnie strasznie słabe jakościowo są chromowane. Znacie może jakiś skuteczny środek do czyszczenia chromu? Raz kupilem jakies badziewie po którym jeszcze gorzej wygląda niż przed czyszczeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #5 Napisano 20 Czerwca 2008 niestety tak jest po zakładaniu bagażnika,pod ciężarem w miejscach mocowania poprzecznych belek robią się mikropęknięcia w chromie,później jak się zacznie to atakuje po całości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #6 Napisano 20 Czerwca 2008 a czy te relingi nie sa z aluminium bo w audi A6 są ? jeżeli tak to żeden problem wyczyscić i wypolerować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #7 Napisano 20 Czerwca 2008 Rele fabryczne, wersja High Line, nie widziały bagażnika dachowego. Kupiłem auto od gościa - samochód wyjechał z garażu i był jak nowy. To stało się w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Gdyby to było od bagażnika, to nie leciałoby dokładnie od środka. Napisałem do VW mail - poprosili o opis problemu - zobaczymy co zaradzą... W razie czego - podeślę im ten linek do tego topica, bo widzę, że nie tylko ja mam takie kłopoty... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #8 Napisano 20 Czerwca 2008 u mnie to wyglada jeszcze gorzej ale glownie od srodka i przy laczeniach z plastikowa nakladka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtusp Zgłoś #9 Napisano 20 Czerwca 2008 a moze winna jest chemia? moze na chrom zadzialal jakis zrodek chemiczny i tak schodzi? sam myjesz auto czy na myjni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #10 Napisano 20 Czerwca 2008 Sam myję. Zawsze delikatnym szamponikiem. Najpierw spłukuję, potem miękka szczota i szampon samochodowy, a na koniec jak wyschnie - wosk. Na myjnie mechaniczne nie jeżdżę, bo to zuo. Naprawdę dbam o kasztana. To nie jest moje pierwsze auto. Całość trzyma się rewelacyjnie, tylko te relingi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #11 Napisano 20 Czerwca 2008 A jak juz ci sie znudzą chromowane to do lakiernika wyczyscic i na czarno psiknąć. Ale pociesze cie charku ze mam to samo ale na ori kołpakach vw. Tez sie ten ring chromowany taki brzydki zrobił. Ale tylko na jednym. Reszta jest oki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krakus666 Zgłoś #12 Napisano 20 Czerwca 2008 Witam mam ten sam problem z relingami. Jeden koleś kiedyś mi powiedział że auto musiało być polerowane , wypicowane przed sprzedażą w przeszłości no i efekty dziś widzimy!!! relingi od środka wyglądają jak tani sit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #13 Napisano 20 Czerwca 2008 Powiem Wam szczerze, że jakbym miał to polerować i malować na czarno, to wogóle na Allegro kupuję czarne za 150 zł i zmieniam. Bo nie warto malować i wkładać tyle pracy. Jeszcze w lipcu będzie trochę czasu, akurat tyle, by to wypolerować na wysoki połysk. Może przestanie się utleniać. Bo ten chrom złazi od patrzenia się nań... Tylko lipnie będzie wyglądać - chromy na dole - a na górze czarne. Rozpatuję możliwość pomalowania ich na kolor nadwozia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grimson Zgłoś #14 Napisano 20 Czerwca 2008 Strasznie ten liszaj wyglada:confused: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MeCeNaS Zgłoś #15 Napisano 20 Czerwca 2008 ogólnie to jak na to patrze to tragedia w siedmiu aktach jak VW mógł coś takiego zrobić ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #16 Napisano 21 Czerwca 2008 kiedys widzielem na allegro kpl. za 700 zl urzywane oczywiscie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość altima Zgłoś #17 Napisano 21 Czerwca 2008 u mnie też się zaczyna źle dziać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #18 Napisano 21 Czerwca 2008 Może z deka OT, ale pamiętajcie, że VW licząc okres użytkowania auta oblicza na 5-6 lat i później złom. Niestety polskie realia zmuszają do eksploatacji deczko starszych aut niż założenia VW. Ale do rzeczy. Myślę, że jak wymienisz sobie na używane, to jedyna rozsądna opcja. Kupa pierdzielenia się z podsufitką będzie (opuszczanie jej i ponowny montaż), ale przy tym tragicznym wyglądzie, to chyba jedyna rozsądna opcja (finansowo - wizualna). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #19 Napisano 21 Czerwca 2008 Myślę, że jak wymienisz sobie na używane, to jedyna rozsądna opcja.nie wiem, czy jest sens wymiany na używane..... i mieć za jakiś czas to samo VW licząc okres użytkowania auta oblicza na 5-6 lat i później złomto samo sobie przeczy aaaa i jeszcze jedno... nie trzeba demontować podsufitki by zdjąć relingi !! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #20 Napisano 21 Czerwca 2008 nie wiem, czy jest sens wymiany na używane..... i mieć za jakiś czas to samo to samo sobie przeczy Porównywałeś ceny z ASO (tam kupuje char) z cenami używek z dobrym stanie? Ostatnio odnawiałem tą drogą Golfa MK4, śledziłem ceny, więc z tąd ten "ekonomiczno-techniczny" wniosek. aaaa i jeszcze jedno... nie trzeba demontować podsufitki by zdjąć relingi !! Możesz po krótce opisać procedurę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach