bauer Zgłoś #1 Napisano 18 Czerwca 2008 Witam mam problem z passatem z podpisu, jadąc ostatnio wieczorem odczułem ze działanie turbiny zaczeło zanikać, problem sie pojawiał i znikał po długim dochodzeniu stwierdziłem że to zawór n75 jednak po wymianie na nowy jest tak samo;/ o tyle jest dziwnie że raz mogę jechać do max prędkości a za chwile przestanie wogóle pompować turbina. sprawdzałem więkoszość wężyków od turbiny i podcisnienia i nie widze nieszczelności na vagu wychodzi że mam przeładowanie bo zakres jest 2100-2600 a mam ok. 2980, na kanale chyba 03 gdzie jest EGR wychodzi ze mam 450 a powino być max 250 chyba pisze z pamięci wiec proszę o wyrozumiałość. sztanga przy turbinie chodzi luzno w pełnym zakresie, sprawdzałem sam ustami. jeśli ma ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc. aha i jeszcze czasem jak turbina załapie to tak między 2 a 2,5 tys obrotów czuć szarpanie bądź tak jakby dziury w przyspieszaniu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #2 Napisano 2 Stycznia 2009 mam podobną sytuację i walczę już z tym dość długo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalotti Zgłoś #3 Napisano 2 Stycznia 2009 Witam. To, że sztanga pracuje luzno na zimnym, na ciepłym, na biegu jałowym nie oznacza, że bedzie pracować nadal płynnie podczas jazdy kiedy to dużo wiecej spalin i dużo większa temperatura dostaje sie na strone ciepłą turbo. Przładowanie o którym piszesz jest po za zakres który mierzy map - jest to bardzo dużo. Radziłbym jak najszybciej udac sie do kogos wyspecjalizowanego w naprawie TDi inaczej mozesz uszkodzic mechanike turbo i wtedy dopiero beda koszta. Myśle że teraz naprawa obejdzie sie przejzeniem turbo i kontrola pracy układu sterujacego. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach