Skocz do zawartości

bauer

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bauer

  • Urodziny 08.12.1988

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ćmielów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. bauer

    Rurka EGR

    jednak nie pasuje... myliliśmy się, teraz sprzedać komuś może się uda i kupić tą co była
  2. bauer

    Rurka EGR

    Ok dzięki już kupiona, pozdrawiam
  3. Witam, czy może ktoś podpowiedzieć czy rurka taka jak na zdjęciu będzie pasować do mego auta Uploaded with ImageShack.us ponieważ teraz mam taka Uploaded with ImageShack.us ale pękła w połowie żebrowania, wystawiłem w dziale kupie ofertę odnośnie tej rurki więc jeśli ktoś ma niech śmiało piszę. pozdrawiam
  4. to chyba CI się coś pomerdało z PB bo TDI nie ma sondy... a druga sprawa jak miałeś zepsutą turbine to może był w trybie awaryjnym i wtedy bardzo mało pali bo jak na fisie sprawdzałem to max 10 litrów pokazywał w chwilowym spalaniu a przy sprawnej turbinie już dużo więcej. a o ile CI spalanie wzrosło???
  5. Witam możecie panowie sprawdzić ten vin WVWZZZ3BZ3E218589 ?? chodzi mi konkretnie o kolor nadwozia bo auto stoi gdzie indziej i nie mam jak zajrzeć do wlepy. pozdrawiam
  6. witam może pomogę, sprawdź zawór egr bądź cały dolot rura do turbo i dalej intercooler i przez zaworu EGR może być olej wciągany do silnika i masz owe dymienie. EGR działa na wolnych obrotach więc możliwe że rana zadymi bo się dużo oleju zebrało. Miałem to samo dopóki nie wyczyściłem tego ustrojstwa. Odrazu powiem że olej bierze się z odmy a dalej wędruje przez dolot i dochodzi do zaworu, a co do spreżarki to poprostu sprawdź czy masz jakieś większe luzy na wirniku zawsze będziesz miał jakieś odniesienie. a co do ostatniego postu to cały olej sie wypala podczas jazdy i tego nie zobaczysz bo to śladowe ilości w stosunku do zapotrzebowania silnika pod obciążeniem dopiero gdy samochód postoi i na zimno odpali to pokopci to co zebrał przed zgaszeniem. pozdrawiam
  7. tak jak napisałeś wyciągnąłem ten przekaźnik i nie palilo już bezpiecznika więc albo to przekaźnik się zepsuł albo ta cewka?? ta cewka znajduję się w sprężarce??? czy to chodzi o sam przekaźnik?? pozdrawiam witam ponownie okazało się całkiem co innego... mechanicy z ASO Skody ostatnio zdjemowali pas przedni do wymiany napinacza alternatora.W nieuwadze nie przymocowali jakiegos przewodu nie wiem do czego on idzie ale przechodzi obok sprężarki klimy i gdy działała sprężarka przetarła kabel do drutów i przez to robiło się zwarcie, tak więc wszystko wyjaśnione. pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sugestie
  8. ok dzięki za sugestie sprawdzę to tylko który to przekaźnik?? troche dziwna sprawa bo dwie nie związane rzeczy a robią zamieszanie;/ jak pomoże to masz u mnie punkta pozdrawiam
  9. wtyczka wiem gdzie jest i czyściłem ją, była poprawa ale czy dlatego że to wyczyściłem nie wiem bo za nie długo znowu się to stało. Prędzej stawiam na to że gdzieś obok siebie idą te wiązki i od wibracji silnika się przetarły i teraz się robi zwarcie.
  10. Witam mam dość nie typowy problem, gdyż podczas ostatnich tygodni było wiele opadów deszczu i wyskoczył błąd czujnika poziomu/temp oleju i przy tym spalił się bezpiecznik od klimatyzacji ten od sterownika a nie od dmuchawy czy sprężarki. Tutaj pytanie w którym miejscu mogą te dwie wiązki kabli iść obok siebie, ponieważ robi się jakieś zwarcie?? Jak nie ma błędu czujnika to klima działa a jak wyskoczy np po myjce wczoraj od razu spaliło bezpiecznik. Na vagu wyskakuje że jest zwarcie do plusa czy coś b +- short i wtedy dzieją się te cuda. pozdrawiam
  11. wymieniałem termostat na dniach miałem taki sam zestaw jak ty, ja użyłem ta uszczelkę płaska, papierowa i oring zostawiłem w pudelku. Nie widzę żadnych objawów aby puściło, jedynie co to dokreciłem mocno i tyle. maciek-s termostat nie ma znaków jeśli nie miałeś wcześniej to włóż go w ten sposób aby nie wstawał poza obudowę silnika czyli węższą stroną do silnika. pozdrawiam
  12. aha czyli to norma bo pamiętam jak ktoś w poście napisał, że gdy abs mu się włącza to właśnie przygasają światła i chyba tak ma być. no to nic pozdrawiam i dzięki za info
  13. o złączaniu klem nic nie słyszałem. Ostatnio z kolega wymieniałem akumulator(nowy) na stary, wszystko na odpalonym silniku żeby właśnie podładować stary, tak więc jeśli masz sprawny alternator to wystarczy sprawdzić czy nie zgaśnie silnik chodzi oczywiscie o diesla
  14. Witam to ten diagnosta powinien CI powiedzieć czy ładowanie turbiny jest ok od razu a nie czekać no chyba że taki z niego diagnosta... gdy ja miałem uwaloną turbinę to przepływka dawała duża mniejszą dawkę powietrza, gdy zostało zregenerowane turbo to podawała już normalne dawki. Tak więc nie chce straszyć, ale po prostu możesz mieć zajechaną turbinę, jeśli cały czas przekracza wartości to wszystko wiadomo czyli zapieczone kierownice w turbo a jak zaniża to może być wersja tańsza z samą przepływką. pozdrawiam
  15. Może po prostu zdejmij klemę + z akumulatora i jak nie zgaśnie to będzie ok jeśli chodzi o ładowanie bo będzie potrafił utrzymać silnik przy życiu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności