B_O_N_K Zgłoś #261 Napisano 12 Września 2011 Mam na to prostą metodę - samochodem głównie jeździ moja żona która jest dość spokojnym kierowcą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #262 Napisano 20 Września 2011 witam na dniach chce załozyć gazownika do mojego paska 2.8 i chciał bym to zrobić w firmie unigas we wrocławiu co sądzicie o tej firmie? Prawdopodobnie będzie to stag 300+ i teraz mam możliwość założenia poszczegolnych gratów Reduktor dobieramy do mocy silnika, może to być ZAVOLI, STEFANELLI, UNIGAS lub inny jeśli byłby konieczny. Wtryskiwacze VALTEK, STEFANELLI, MAGIC JET We wszystkich samochodach o mocy powyżej 150km montujemy przewód Cu d8mm. Przewód FARO jeśli Pan koniecznie chce możemy go zamontowac, jednak średnica wewnetrzna przewodu FARO jest mniejsza niż rurki miedzianej. Prosze o opinie i porady stawiam 0.7 ale pijemy razem ;-D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #263 Napisano 20 Września 2011 Ja bym wtryski Hana Zielone proponował. A Faro niekoniecznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #264 Napisano 20 Września 2011 Do tego auta zeby wszystko gralo jak nalezy potrzebne beda 2x Zavoli, Hana H2000 zielone, no i butla do jazdy na wprost montaz swoja droga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #265 Napisano 20 Września 2011 Ja mam 2 x Zavoli , hana zielona , stag300 , a miedź wystarczy spokojnie 6. Koniecznie mają ściągnąć kolektor inaczej syf murowany. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #266 Napisano 20 Września 2011 Hana zielona , 2xac r01 na upartego na jednym pojedzie ale stykowo, Faro 13mm które to ma większą średnicę niż miedź 8mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #267 Napisano 21 Września 2011 no własnie z tym kolektorem ssącym jest problem bo 99% gazownikow nie ściąga. Rozmawiałem z włascicielem unigaz i twierdzi ze mają specjalne wiertła i wszystko będzie w porządku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #268 Napisano 21 Września 2011 U mnie kolektora nie ściągali i jest oki. Profesjonalizm pełny był. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #269 Napisano 21 Września 2011 Nie czegoś takiego jak specjalne wiertła, a nie sciągają bo im szkoda czasu , i wiercą jak popadnie a żeby dobrze wykonać odwiert kolektor trzeba wyciągnąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gonzo501 Zgłoś #270 Napisano 21 Września 2011 Witam!Panowie pomóżcie.Wymieniłem w swoim aucie uszczelki pokrywy klawiatury i zrobiłem tłumiki.Auto nadal dymi trochę,mniej niż wcześniej) na jasny kolor i śmierdzi w kabinie spalinami.Wymieniłem też świece i lepiej chodził na starych na tych ma sporadyczne nierówności wyczuwalne przy spokojnej jeździe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #271 Napisano 24 Września 2011 W tym silniku nie ma szansy żeby dobrze wywiercić bez ściągania kolektora i nie ma tu znaczeni wiertło , bo kolektor plastikowy i wióry nie zaszkodzą - chodzi o rzecz . Druga sprawa to że według mnie najlepszym miejscem na wpięcie się do wody są rury pod ścianą grodziową , a bez zdjęcia kolektora brak dostępu. Ja właśnie zdejmowałem kolektor bo mi pękły węże od ogrzewania przepustnicy (dobrze wymienić przy okazji bo koszt w ASO 41 pln a później problem) i zdjęcie kolektora i założenie to jakieś 3-4 godziny , także bredzenie że będzie profeska na założonym ..... smiech. Co do dymienia to według mnie do wymiany uszczelniacze , ewentualnie zmiana oleju na -- ile to twoje cudo ma przejechane ? A tak w ogóle nie ten dział Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #272 Napisano 16 Października 2011 Panowie mam taki problem z LPG w moim aucie a mianowicie od paru dni zaczal zrzucac mi gaz i sam sie przelancza na benzyne a po takim incydencie ma problem z powrotnym przelaczeniem sie na LPG musze odpalic go pare razy zeby zatrybil ponniewaz po przekreceniu kluczyka zaczyna pikac... kiedys zdarzalo sie bardzo zadzko i nie poruszalem tematu ale dzis przerusl samego siebi wiec postanowiem napisc. Dodam ze jest to intalacja LANDI (filtry powymieniane wszystkie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #273 Napisano 16 Października 2011 Panowie mam taki problem z LPG w moim aucie a mianowicie od paru dni zaczal zrzucac mi gaz i sam sie przelancza na benzyne a po takim incydencie ma problem z powrotnym przelaczeniem sie na LPG musze odpalic go pare razy zeby zatrybil ponniewaz po przekreceniu kluczyka zaczyna pikac... kiedys zdarzalo sie bardzo zadzko i nie poruszalem tematu ale dzis przerusl samego siebi wiec postanowiem napisc. Dodam ze jest to intalacja LANDI (filtry powymieniane wszystkie...Najlepiej pod komputer podłączyć, i zobaczyć jaki błąd zgłasza czy czasem nie błąd elektrozaworu lub czujnika temperatury, czasem tez się zdarzało że wtyczki na wtryskach gazowych trzeba było przeczyścić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #274 Napisano 26 Stycznia 2012 Witam po raz kolejny... Szlag mnie dzis trafil... Ostatnio poruszalem temat LPG w moim aucie i tak jak kolega powiedzial podlaczylem go pod komp. znajomy gazownik preczyscil wtyczki wymienil czujnik temp i wszystko minelo bylem zadowlony Ale dzis pojawil sie inny problem : gdy przytdzymam silnik na ok 3000obr. i dodaje gazu lub np. wyprzedzam i wciskam gaz do deseczki to automatycznie przerzuca na benzynke i zaczyna wkurzajaco pikac... macie moze jakis pomysly ?? Moim zdaniem to parownik ale chcialem zasiegnac waszej opinii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motylek8522 Zgłoś #275 Napisano 26 Stycznia 2012 tez tak myślę, nie parownik tylko reduktor. nie utrzymuje zadanego ciśnienia, dobrze by było podpiąć laptopa i w drogę, wtedy z pewnością by stwierdził jakie ciśnienie daje Twój reduktor. Myślę ze nowe membrany by wystarczyły i regulacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #276 Napisano 27 Stycznia 2012 Filtry od gazu masz wymienione? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #277 Napisano 27 Stycznia 2012 Kolega nie napisał co ma za wynalazek wrzucony, ale pewnie reduktor już dawno umarł. Myślę że to nawet nie problem ciśnienia -- wczoraj i dziś mamy -10 i pewnie temp. gazu spada. Według mnie nie reanimować -- kupić nowy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomex221 Zgłoś #278 Napisano 27 Stycznia 2012 mam instalacje Landi jutro pojade do gazownika podepnie go pod komputra i zobaczymy co tam go boli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luzik Zgłoś #279 Napisano 9 Czerwca 2012 czesc mam pytanko: zamontowalem gaz do mojego vw (stag300+wtryski hanna) po montazu chlopaki stwierdzili ze mam padniety czujnik temp. bo im komputer pokazuje 140 st (na kokpicie w aucie jest ok-90st) powiedzieli zebym kupil nowy czujnik temp to wtedy mi instalacje ustawią... dziwi mnie fakt iz na benzynie jeździ ok.. od niedawna powrocilem na formum passata (kupilem ponownie paska) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #280 Napisano 9 Czerwca 2012 Czujnik temp. jest podwójny , tzn. że osobno idzie na deskę i osobno do kompa i to że pokazuje na desce prawidłowo nie oznacza że jest sprawny. Podłącz vaga i sprawdź czy faktycznie masz 140 . Im to na vagu pokazywało czy gdzie ? Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach