Grucha... Zgłoś #421 Napisano 27 Października 2014 co mam robić? Kolego za szybko chciałeś zacząć oszczędzać. Zestaw budżetowy, a i monter niezbyt kumaty jak widać. Najlepszym wyjściem to zmiana fachowca, który to ogarnie. Tylko na dłuższą metę tego zestawu nie da się ogarnąć. Jesteś pewien, że Stag 4 Eco w silniku 6 cylindrowym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #422 Napisano 27 Października 2014 Stag Eco tak jak Grucha pisze chyba szedł tylko do 4 garów ale mogę się mylić, na tych gratach to pojedzie ale 1.6 do 2.8 potrzeba mocniejszy reduktor i wydajniejsze wtryski, waldemary nadają się do cieniasa i to też nie ma pewność jak będzie chulac, na. LPG oszczędza się po montażu a nie przed. Chytry dwa razy płaci. Musisz połowę gratów zmienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #423 Napisano 29 Października 2014 Sterownik pewnie jest jakiś na 6 garów i pewnie od biedy da radę . Trzeba dorzucić drugiego zavolaka , bo jeden to żart i od biedy jak ktoś to dobrze wystroi to i na waldemarach pojeździ z 5 tys .. Pewnie tanio było . Cóż. Pojechać do złodziei z kimś kto ma pojęcie o gazie i powiedzieć że albo robią jak trzeba albo niech zabierają. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo Zgłoś #424 Napisano 1 Listopada 2014 (edytowane) Kolego za szybko chciałeś zacząć oszczędzać. Zestaw budżetowy, a i monter niezbyt kumaty jak widać.Najlepszym wyjściem to zmiana fachowca, który to ogarnie. Tylko na dłuższą metę tego zestawu nie da się ogarnąć. Jesteś pewien, że Stag 4 Eco w silniku 6 cylindrowym?? kolego nie chciałem oszczędzać za instalacje dałem 3000 nie znam sie na tym taka mi kolo załozył i stwierdził że da rade ten motor ogarnąć co do zmiany fachowca chyba już za późno instalka ma 2 mieś jest na gwarancji w kwitach jest wpisane stag 4 eco ale sprawdze dokładnie tak niestety jest jak ktoś sie niezna to ci szit zamontuja tym bardziej że zakładał mi instalke do paska 1,8 t i wszystko było OK - - - - - aktualizacja - - - - - Sterownik pewnie jest jakiś na 6 garów i pewnie od biedy da radę . Trzeba dorzucić drugiego zavolaka , bo jeden to żart i od biedy jak ktoś to dobrze wystroi to i na waldemarach pojeździ z 5 tys .. Pewnie tanio było . Cóż.Pojechać do złodziei z kimś kto ma pojęcie o gazie i powiedzieć że albo robią jak trzeba albo niech zabierają. Pozdr zobacz tu mam cały zestaw to co na kwicie więc co mam temu gościowi powiedzieć w końcu instalacja jest na gwarancji czego mam sie trzymać przy rozmowie z insztalatorem żeby w końcu to jakos jechało - - - - - aktualizacja - - - - - i po jeździe na gazie wywala mi takie błędy gdzie niedzieje sie to przy jeżdzie na PB ostatnio zrobione 300 km i nic po przełączeniu na gaz Edytowane 1 Listopada 2014 przez milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #425 Napisano 1 Listopada 2014 kolego nie chciałem oszczędzać za instalacje dałem 3000 nie znam sie na tym taka mi kolo załozył i stwierdził że da rade Na fakturze też masz 3000zł wpisane?? W sumie znam warsztaty w swojej okolicy co za tą kasę zamontują Hany/Barracudy, AC-R01 250/KME Gold i Staga 300 ISA II/6... Także nie dość, że zestaw założył budżetowy to jeszcze Cię skasował.... Hmm... Teraz pytasz, a gdzie byłeś przed montażem?? Krótka piła, albo gość doprowadza to do ładu, albo demontuje zestaw... zobacz tu mam cały zestaw to co na kwicie Sprawdź fizycznie co siedzi pod maską: elektronika, reduktor, wtryski możesz zrobić foty jak to umieszczone jest... A co do błędów to najpierw trzeba by przejrzeć instalacje od wtryskiwaczy jak się fachman tam wpiął i czy gdzieś coś nie jest luźne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #426 Napisano 1 Listopada 2014 Stag 4 Eco na papierze coś tu nie gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo Zgłoś #427 Napisano 1 Listopada 2014 (edytowane) Stag 4 Eco na papierze coś tu nie gra co masz na myśli ? bo zaczyna wychodzić że gość ewidentnie mnie w uja zrobił czyli jakby były inne wtryski to by cos dało chodzi mi o spalanie jechać jakoś jedzie ale spalanie na granicy 26 lit. to chyba lekka przesada co robić bo i juz tak po ptokach Edytowane 1 Listopada 2014 przez milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #428 Napisano 2 Listopada 2014 Stag 4 do 4 cylindrów a masz 6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo Zgłoś #429 Napisano 2 Listopada 2014 Stag 4 do 4 cylindrów a masz 6 witam wlaśnie chcę sprawdzić w aucie tylko sterownik jest schowany w tam gdzie komp od auta w tej puszce pod maska czyli niemożliwe rzeby tam siedział taki sterownik jak mam w kwicie napisany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #430 Napisano 2 Listopada 2014 Jeśli tam jest to zdejmij podszybie i zrób zdjęcie powiemy co tam Ci wsadził. Stag 4 nie może tam być, jeśli jest stag to pewnie 300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #431 Napisano 2 Listopada 2014 czyli jakby były inne wtryski to by cos dało Na to nie licz bo już gorszych na rynku nie ma... Jeśli tam jest to zdejmij podszybie W 3B nie ma podszybia pucha kompa widoczna jest po otwarciu maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #432 Napisano 2 Listopada 2014 Grucha ja miałem czerwone waldemary w AJQ na doładowaniu 1.2 a co nie da się? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #433 Napisano 2 Listopada 2014 Wszystko się da , ale tu nie chodzi o same wtryski tylko Zavolaka , który więcej jak 140KM nie obskoczy i po temacie . Na Waldemarach jakoś to będzie jeździło , ale na jednym Zavoli nie . Dorzucić drugie zavoli , sprawdzić dlaczego wali błędami wtrysków i najlepiej wsadzić Barracudy (dysza 2.6) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #434 Napisano 3 Listopada 2014 Grucha ja miałem czerwone waldemary w AJQ na doładowaniu 1.2 a co nie da się? Nie w takich furach się Valdki widziało i "jakoś" to pracowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo Zgłoś #435 Napisano 13 Listopada 2014 przepraszam ze dopiero odpisuje ale praca w wyjeździe sterownik jest jednak Stag 300 -6 isa 2, z jakimś oprogramowaniem 10v ,i teraz pytani koledzy czyli jak wpadnie drugi zavolak to coś sie z tym spalaniem zmieni bo na butli 59l robić 189 km to chyba mala przesada ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #436 Napisano 13 Listopada 2014 sterownik jest jednak Stag 300 -6 isa 2 To co za baran w homologacji pisze Stag 4-ECO?? jak wpadnie drugi zavolak to coś sie z tym spalaniem zmieni To pół sukcesu potem pozostaje jeszcze odpowiednie wystrojenie. Wtryski bez szału, ale coś tam na nich pojeździsz zanim zarobisz na drugie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milo Zgłoś #437 Napisano 18 Listopada 2014 (edytowane) a teraz jeszcze jedno pytanie jeżeli zavoli zeta S obrobi 250 koni to co mi da ten drugi bo nie rozumiem ostatni oglądałem tego zavoli i zauważyłem że na jednym z króćców nie jest założony przewód coś o przekroju wężyka akwariowego o tutaj i nigdzie nie widzę żadnego wężyka żeby zleciał czy coś ,czy tak ma być? Edytowane 18 Listopada 2014 przez milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #438 Napisano 18 Listopada 2014 Teoretyczne 250 w rzeczywistości mówi co innego. To na zdjęciu to króciec zaworu bezpieczeństwa może być tak jak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #439 Napisano 21 Listopada 2014 250 , a w rzeczywistości 140 Wszystko zostało już przećwiczone , ale widzę że szukasz dziury w całym. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #440 Napisano 6 Grudnia 2014 Jakaś straszna cena te 3000. Ja za tyle zamontowałem LPGTecha + HANY + KME Gold i butlę 65l... Może lepiej wymienić tego Zavolaka na Golda i nie mieć plątaniny węży pod maską? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach