Grucha... Zgłoś #321 Napisano 17 Stycznia 2012 stag 300, hanach zielone i ac r01 Ten zestaw spokojnie wystarczy. Najważniejsze abyś znalazł ogarniętego gościa, który to ustawi i nie będziesz musiał wracać kilka razy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #322 Napisano 17 Stycznia 2012 TECH 214 , Hana zielona i ac r01 lub stag 300, hanach zielone i ac r01 TECH 214 jest klonem staga, tylko nie wiem ktorego. Odsylam do forum o lpg, gdzie masz wszystko jak na tacy razem ze zdjeciami jak powinno sie montowac instalke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #323 Napisano 19 Stycznia 2012 witam,znowu namieszane, sledze ten post od dluzszego czasu,pewnie za 3-4 miesice bedzie jeszcze lepsza. Chemik211:to co polecasz teraz,jaka instalacja bedzie w/g Ciebie dobra do tego motoru?i jaka to wygladalo by cenowo montujac u Ciebie?pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #324 Napisano 19 Stycznia 2012 witam,znowu namieszane, sledze ten post od dluzszego czasu,pewnie za 3-4 miesice bedzie jeszcze lepsza. Chemik211:to co polecasz teraz,jaka instalacja bedzie w/g Ciebie dobra do tego motoru?i jaka to wygladalo by cenowo montujac u Ciebie?pozd. Wejdz kolego na bardziej specjalistyczne forum o lpg i tam szukaj. Tutaj masz tylko garstke ludzi, ktorzy maja o LPG pojecie (nie mowie tu o sobie, bo sie nie znam ). http://lmgtfy.com/?q=forum+o+lpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #325 Napisano 20 Stycznia 2012 Witam,dzieki za linka. Czytalem twoj post w galerii,miales sporo problemow po zalozeniu lpg. A ja i tak mam metlik w glowie,im wiecej czytam .Powiem tak kazdy klepie swoje.pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #326 Napisano 20 Stycznia 2012 Czytalem twoj post w galerii,miales sporo problemow po zalozeniu lpg. Sporo to troche przesada, ale niesmak pozostal. Kupie sobie fejsa i sam ja bede ustawial. Dla mnie 5 krotna podroz do gazownika i spowrotem to koszt takiego inetrfejsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #327 Napisano 20 Stycznia 2012 No tak masz racje,tylko jeszcze trzeba to umiec obsluzyc, ja np. nie mam pojecia,kupilem kiedys OBD II.poz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #328 Napisano 20 Stycznia 2012 ja np. nie mam pojeciaJa tez nie mam, ale od czego jest internet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #329 Napisano 20 Stycznia 2012 Ja tez nie mam, ale od czego jest internet Lubie takich przynajmniej mam na chleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pele Zgłoś #330 Napisano 21 Stycznia 2012 A jak bedzie sprawowac sie Lpg-tech w tym motorze?pozd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość _asmo_ Zgłoś #331 Napisano 25 Stycznia 2012 Panowie mam pytanko, chcialem zalozyc instalacje lpg do mojego 1.8t, z tym, ze to wersja usa, czyli 170KM, po przeczytaniu forum, doszedlem do wniosku, ze najlepszy zestaw to bedzie: Stag 300 plus Wtryskiwacze pojedyncze Hana 2000 Reduktor AC R-01 Instalacja mialaby byc montowana u SebastaianS z GZW, ktory to po konsultacji ze mna polecil mi inny zestaw: Stag 4-Plus Wtryskiwacze rowniez Hana 2000 Reduktor Magic III I stad pytanie, na ktory zestaw sie decydowac? podobno ten reduktor ac-r01 nie wyrabia sie termicznie w moim silniku, znow jak poszukalem o reduktorze Magic III to duzo osob pisze, ze puszcza gaz czy cisnienie w plyn chlodniczy... co proponujecie zrobic/zalocy? Prosze o fachowa pomoc, pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #332 Napisano 25 Stycznia 2012 co proponujecie zrobic/zalocy? POczytac wiecej na lpg forum. Ja mam ten pierwszy zestaw zakladany w autoryzowanym serwisie AC - STAG. NIestety Panowie sie nie przylozyli, i instalka wymaga jeszcze malej regulacji. Sam montaz mozna powiedziec, ze OK. Ale co gazownik to w innym miejscu umiescil by komponenty instalacji. R-01 nie wyrabial, ale cisnieniowo w pierwszej wersji, bo termicznie podobno jest bdb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavek83 Zgłoś #333 Napisano 30 Stycznia 2012 Jeśli komuś to pomoże - polecam szczerze instalację BRC. Duży atut - całość składników od jednego producenta, mapa się nie rozregulowuje jak często ma msc przy STAG-ACH (wiem od 2 posiadaczy). Mam założoną instalację BRC od 2lat, przejechane na lpg ok35tys km i wszystko (odpukać) działa dalej jak w zegarku. Nawet mapa się nie rozregulowała, co nieczęsto ma msc przy tej firmie. Trzeba pamiętać o zalecanych wymianach eksploatacyjnych i będziecie mieć pożytek. Za instalację dałem 2700zl, jestem już do przodu drugie tyle... Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h) Jedyne co bym zalecał to abyście Koledzy zakładali instalację w polecanym warsztacie, zweryfikowanym na forum lub u innych znajomych. Jest święta prawda - że wybór nawet najdroższej i najlepszej instalacji nie pomoże, jeśli spartaczą założenie. Wtedy to już ciężko naprawić błąd założenia LPG. Mam nadzieję że komuś pomogłem. Powodzenia! W razie pytań - pisać: gg5441518 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #334 Napisano 30 Stycznia 2012 Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h)A ile Pb palil? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #335 Napisano 30 Stycznia 2012 A ile Pb palil? Pewnie -20%. Mnie palił podobnie (z klimą), ale teraz mam walnięty termostat i spalanie skoczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #336 Napisano 30 Stycznia 2012 Mnie palił podobnie (z klimą)Ale ty masz inny silnik. Moj przy 160km/h na tempomacie pokazywal 12,5-13,5l niezaleznie czy mialem wlaczone Pb czy LPG. Faktycznie nie wiem ile spalil, ale srednio na trasie do 110-120km/h wychodzi kolo 11l LPG. Tiptronic. Dziwie sie, ze u was tak malo bo tiptronic ma dluga piatke. Przy 160 mam 3200 obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #337 Napisano 30 Stycznia 2012 Ale ty masz inny silnik. Moj przy 160km/h na tempomacie pokazywal 12,5-13,5l niezaleznie czy mialem wlaczone Pb czy LPG. Faktycznie nie wiem ile spalil, ale srednio na trasie do 110-120km/h wychodzi kolo 11l LPG. Tiptronic. Dziwie sie, ze u was tak malo bo tiptronic ma dluga piatke. Przy 160 mam 3200 obr. Generalnie gazu zawsze pali ok 20% wiecej niż Pb. Fizyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoonior Zgłoś #338 Napisano 31 Stycznia 2012 Mogę się tylko podzielić moim doświadczeniem z A6 1.8T AWT 150KM, które posiadałem przez rok. Miałem założoną customową instalkę na bazie: Stag 4 + Hana 2000 + Landi Renzo IG1 Turbo. Specjalnie dopłaciłem kilkaset pln do reduktora IG1, żeby mieć pewność że auto będzie działać bezproblemowo i bez spadku mocy. I tak rzeczywiście było - przez prawie rok użytkowania i ponad 20.000km jakie zrobiłem na gazie, nie miałem żadnego najmniejszego problemu z instalką. Mapę miałem korygowaną tylko raz, po miesiącu chyba podczas okresowej kontroli. Gaz montował zakład polecany na forum LPG. Jeśli chodzi o realne spalanie, to u mnie (b. ciężkie auto 1670kg, quattro, manual) średnie zużycie gazu za 20.000km wyniosło 13l/100km. Połowa z tego jazda autostradowa plus trasa i tylko częściowo miasto. Najniższe średnie spalanie na trasie 11.5l/100 (LPG) i 9.9l benzyny. najwyższe średnie w zimie 16.5l/100 (lpg), miasto plus autostrada 140km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #339 Napisano 31 Stycznia 2012 Jeśli chodzi o realne spalanie, to u mnie (b. ciężkie auto 1670kg, quattro, manual) średnie zużycie gazu za 20.000km wyniosło 13l/100km. Połowa z tego jazda autostradowa plus trasa i tylko częściowo miasto. Najniższe średnie spalanie na trasie 11.5l/100 (LPG) i 9.9l benzyny. najwyższe średnie w zimie 16.5l/100 (lpg), miasto plus autostrada 140km/h. Kolega ma A4 '03 S-line 1.8T Quattro 190PS w serii manual 6 biegow. W miescie Szczecin ok 12l, trasa ok 9l Pb. LPG nie ma. Masa chyba 1,5 tony. Moze zwykle 1.8T lepiej jest wzmocnic i bedzie mniej palilo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yoonior Zgłoś #340 Napisano 31 Stycznia 2012 Masa chyba 1,5 tony. Moze zwykle 1.8T lepiej jest wzmocnic i bedzie mniej palilo? Też mam taką teorię Następnym razem chętniej wybiorę wersję 180KM lub V6 2.4, lub nawet 2.8 byle w manualu (i takich aut właśnie szukam). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach