Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm no to wiem na co kierować mojego gaziarza, bo on ma coś, ale nie chciał powiedzieć do końca co. On montaż robi dobrze, mam kilku zadowolonych znajomych od niego, ale nie wiem na czym robi. Muszę go dopytać, ewentualnie nakierować do na podzespoły jakie polecacie....

Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG???

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm no to wiem na co kierować mojego gaziarza, bo on ma coś, ale nie chciał powiedzieć do końca co. On montaż robi dobrze, mam kilku zadowolonych znajomych od niego, ale nie wiem na czym robi. Muszę go dopytać, ewentualnie nakierować do na podzespoły jakie polecacie....

Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG???

Niedaleko ode mnie jest maly i w miare swierzy warsztacik (jakies 3-4 lata na rynku), ktory glownie montuje zestawy Lovato, nawet do tych lepszych furek. Klienci bardzo zadowoleni z jakosci instalki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG???

Teoretycznie można, ale jak się przesadzi na duży zapas to może być problem z zestrojeniem tego na mniejszej mocy.

Udaj się do gazownika podpytaj co jak za ile ;) i wtedy wróć tu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej.

Polecił do tego tak.

Stag 4+

reduktor staga jakiś czarny ew. czerwony jeśli będzie mod

wtryski hana zielone...

Zostaje kwestia strojenia. Niby nie robi standardu, ale dostraja, ale to się okaże.

Taki zestaw styknie by zrobić 100 tyś i nie martwić się o graty z lpg (wiadomo ze filtry i świec do bierzącej wymiany bez oszczędzania).

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
reduktor staga jakiś czarny ew. czerwony jeśli będzie mod

Czyli AC R-01.

Taki zestaw styknie by zrobić 100 tyś i nie martwić się o graty z lpg

Te reduktory to loteria. Jak trafisz dobry będziesz zadowolony, jak trafisz ..ujowy to będziesz klął.

Jaka cena za taki zestaw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gazownik twierdz ze z 200 ich zamontował i kilku uturbionych vectrach i golfach i nie ma reklamacji na nie....ale może lepiej pokusić się o te KME Gold.......dzięki za rady. Jak ogarnę to się pochwalę co i jak i może galerię wrzucę :D

 

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam male pytanko co myslicie o zalozeniu instalacji do pasata 1,8T z silnikiem awm mam wachania bo mialem kiedys auto z gazem ale mialem same roblemy z nim moze ktos cos doradzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myslicie o zalozeniu instalacji do pasata 1,8T z silnikiem awm

To myślimy, a przynajmniej ja, że każdy myślący użytkownik tego auta założyłby LPG i cieszył się z niższych kosztów przy dystrybutorze.

Założyć jakiś dobry zestaw, a nie budżetowy u kogoś kto będzie potrafił to dobrze zestroić. Możesz na LPG Forum poszukać montera ze swojej okolicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam male pytanko co myslicie o zalozeniu instalacji do pasata 1,8T z silnikiem awm mam wachania bo mialem kiedys auto z gazem ale mialem same roblemy z nim moze ktos cos doradzi
Gaz to zlo i nadaje sie tylko do zapalniczek:P:P:P

 

 

A ile Pb ci to wciaga? Wersja automat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grucha już daj se siana z gadaniem na to acr 01, jak się ma spoko gazownika to ci go wymieni jak się będzie jeba, mi mój działał, ale że był akacja serwisowa, bo coś tam zmienili to sam mi gazownik zaproponował wymianę na nowy, i wszystko działa jak należy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz mieć spoko gazownika, aby zareklamować AC-R01. W AC przyjmują bez problemu na reklamację i nawet o rachunek zakupu nie pytają. Sam jeżdżę na R-01 i uważam, że to nie jest nawet dobry reduktor tylko średni. Gdybyś chociaż odrobinę liznął z LPG i pojeździł trochę z kompem to byś się przekonał. Z resztą to, że Ci go wymienili to nie jest powód do dumy, bo to tylko świadczy o nieudolności firmy AC, która ciągle twierdzi, że wada została wyeliminowana, a problemy jak były tak są.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
która ciągle twierdzi, że wada została wyeliminowana, a problemy jak były tak są.
Teraz obowiazuje v. 3.1, ale nigdy nie wiadomo ktora dostajesz, bo nie ma zadnych oznaczen - czyli dalej loteria.

Cos tam pisali o srednicach kroccow.

 

Najlepsze bylo porownanie wersji 150 i 250PS. Po rozebraniu okazalo, ze sie niczym nie roznia ;)

 

Karol, na co zwrocic uwage, by wiedziec czy R-01 jest walniety czy nie?

 

Moj na zimno pracuje na cisnieniu ok. 1,25. Po zagrzaniu spada do ok 1.10, tak jak go ustawilem. Czasami tez pracuje z 1.06.

Spadkow przy bucie ostatnio nie sprawdzalem, ale wczesniej jak sam widziales bylo cos kolo 0.25.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po rozebraniu okazalo, ze sie niczym nie roznia

No jak niczym? ;) Kolorem :) wejściem fazy ciekłej i wyjściem lotnej.

Moj na zimno pracuje na cisnieniu ok. 1,25. Po zagrzaniu spada do ok 1.10, tak jak go ustawilem. Czasami tez pracuje z 1.06.

No właśnie to ciśnienie w nich to za każdym razem inaczej ;)

Karol, na co zwrocic uwage, by wiedziec czy R-01 jest walniety czy nie?

To żeby się nie przycinał, nie przerzucał na PB i nie miał dużych spadków, reszta jest OK.

 

Na ile KM masz teraz wystrojone auto? Do końca na LPG czy podpiera się PB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolorem
Faktycznie duza roznica - od razu sie rzuca w oczy ;)

 

 

wejściem fazy ciekłej i wyjściem lotnej.
A w praktyce dalo to cos? ;)
To żeby się nie przycinał, nie przerzucał na PB i nie miał dużych spadków, reszta jest OK.
To u mnie na razie nic z tych rzeczy nie ma. Jedynie przy koncowce butli, gdy mu mocniej przycisne to przerzuci, ale jak zwolnie to zrobie jeszcze z 30km, chociaz nie zawsze, bo czasami i 1km nie ujade.
Na ile KM masz teraz wystrojone auto? Do końca na LPG czy podpiera się PB?
RStrojony na drodze ale bez hamowni. W piku jest 0.79bara. Mam tylko log 002 przed i po.

Na LPG idzie do konca. Na 2ce przy 6000rpm wyskakuje blad calkowicie otwart. wtrysk, ale po korekcie krotk. widzialem, ze jest w normie.

Na razie mam taka przypadlosc, ze gdy auto jeszcze nie rozgrzane i na 2ce przycisne pedal na 50-70% to przy ok 3000rpm mam lekkie poszarpywania. Na 3ce tego nie czuje, a na innych biegach nie sprawdzalem. Kiedys podepne kompa w czasie jazdy to postaram sie to wylapac i skorygowac.

 

 

=============

nigdy nie wiadomo ktora dostajesz
A przepraszam, kednak wiadomo ktora wersje. Jest to napisane na opakowaniu kartonowym. Niestety na samym redku juz nie, wiec klient i tak nieswiadomy ;)

 

 

http://prntscr.com/1p9v5t

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w praktyce dalo to cos?

Coś chyba dało bo do mocniejszych fur niektórzy je montują ;) stosując dodatkowo zasilanie 8mm. i wielozawór extra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednym zdaniem jest sens zalozyc mysle ze w trojce bym sie wyrobil w zalozeniu jutro zadzwonie do goscia to spytam sie co mi zaproponuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmmm no to wiem na co kierować mojego gaziarza, bo on ma coś, ale nie chciał powiedzieć do końca co. On montaż robi dobrze, mam kilku zadowolonych znajomych od niego, ale nie wiem na czym robi. Muszę go dopytać, ewentualnie nakierować do na podzespoły jakie polecacie....

Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG???

 

PZDR>

 

Bez problemu można założyć zestaw na 200ps nie ma problemu z wystrojeniem instalacji, wiekszość gazowników boi się takiej instalacji bo nie ma pojecia o 1.8T i gratach potrzebnych do poprawnego działania i wystrojenia lpg.

Spokojnie możesz zakładać hane niebieska , ac r01 czerwony lub ew golda turbo , do tego faro 13mm + dobry montaż i strojenie i nie będzie żadnych problemów. chip musi być też napisany tak żeby nie zapętlał wtrysków na górze bo lpg nie będzie pracować dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć Grzesiek! ;)

Co ty profesję zmieniłeś - montaż LPG?

A gdzie ten doktor? ;)

 

Auto też widze inne w podpisie.

 

Co do mojego strojenia, to wyśle Ci póżniej informacje na maila.

 

Błąd 17887 sam znikł, po diagnostyce u specjalisty od VAGa. Odczytał błąd, zrobił test pompki i to wszystko. Błąd u niego nie znikł, dopiero nastęnego dnia. Może dlatego, że chłodniej się zrobiło ;) Auto z dołu żwawsze się zrobiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc , no na to wychodzi :D

Błąd pewnie znikł ze względu na inne temp otoczenia .... zresztą on był chyba sporadyczny wiec dzis moze byc , jutro zniknie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności