kris85 Zgłoś #661 Napisano 24 Sierpnia 2013 Hmmm no to wiem na co kierować mojego gaziarza, bo on ma coś, ale nie chciał powiedzieć do końca co. On montaż robi dobrze, mam kilku zadowolonych znajomych od niego, ale nie wiem na czym robi. Muszę go dopytać, ewentualnie nakierować do na podzespoły jakie polecacie.... Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG??? PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #662 Napisano 24 Sierpnia 2013 Hmmm no to wiem na co kierować mojego gaziarza, bo on ma coś, ale nie chciał powiedzieć do końca co. On montaż robi dobrze, mam kilku zadowolonych znajomych od niego, ale nie wiem na czym robi. Muszę go dopytać, ewentualnie nakierować do na podzespoły jakie polecacie....Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG??? Niedaleko ode mnie jest maly i w miare swierzy warsztacik (jakies 3-4 lata na rynku), ktory glownie montuje zestawy Lovato, nawet do tych lepszych furek. Klienci bardzo zadowoleni z jakosci instalki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #663 Napisano 25 Sierpnia 2013 Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG??? Teoretycznie można, ale jak się przesadzi na duży zapas to może być problem z zestrojeniem tego na mniejszej mocy. Udaj się do gazownika podpytaj co jak za ile i wtedy wróć tu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #664 Napisano 26 Sierpnia 2013 Hej. Polecił do tego tak. Stag 4+ reduktor staga jakiś czarny ew. czerwony jeśli będzie mod wtryski hana zielone... Zostaje kwestia strojenia. Niby nie robi standardu, ale dostraja, ale to się okaże. Taki zestaw styknie by zrobić 100 tyś i nie martwić się o graty z lpg (wiadomo ze filtry i świec do bierzącej wymiany bez oszczędzania). PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #665 Napisano 26 Sierpnia 2013 reduktor staga jakiś czarny ew. czerwony jeśli będzie mod Czyli AC R-01. Taki zestaw styknie by zrobić 100 tyś i nie martwić się o graty z lpg Te reduktory to loteria. Jak trafisz dobry będziesz zadowolony, jak trafisz ..ujowy to będziesz klął. Jaka cena za taki zestaw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #666 Napisano 26 Sierpnia 2013 Gazownik twierdz ze z 200 ich zamontował i kilku uturbionych vectrach i golfach i nie ma reklamacji na nie....ale może lepiej pokusić się o te KME Gold.......dzięki za rady. Jak ogarnę to się pochwalę co i jak i może galerię wrzucę PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #667 Napisano 27 Sierpnia 2013 Możesz śmiało poczytać o AC R-01 http://lpg-forum.pl/ac-r01-t10280.html http://lpg-forum.pl/ac-r01-250km-t19856.html Sam doświadczyłem cyrków z tym reduktorem;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zelu Zgłoś #668 Napisano 2 Września 2013 witam mam male pytanko co myslicie o zalozeniu instalacji do pasata 1,8T z silnikiem awm mam wachania bo mialem kiedys auto z gazem ale mialem same roblemy z nim moze ktos cos doradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #669 Napisano 2 Września 2013 myslicie o zalozeniu instalacji do pasata 1,8T z silnikiem awm To myślimy, a przynajmniej ja, że każdy myślący użytkownik tego auta założyłby LPG i cieszył się z niższych kosztów przy dystrybutorze. Założyć jakiś dobry zestaw, a nie budżetowy u kogoś kto będzie potrafił to dobrze zestroić. Możesz na LPG Forum poszukać montera ze swojej okolicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #670 Napisano 3 Września 2013 witam mam male pytanko co myslicie o zalozeniu instalacji do pasata 1,8T z silnikiem awm mam wachania bo mialem kiedys auto z gazem ale mialem same roblemy z nim moze ktos cos doradziGaz to zlo i nadaje sie tylko do zapalniczek:P:P:P A ile Pb ci to wciaga? Wersja automat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #671 Napisano 3 Września 2013 Grucha już daj se siana z gadaniem na to acr 01, jak się ma spoko gazownika to ci go wymieni jak się będzie jeba, mi mój działał, ale że był akacja serwisowa, bo coś tam zmienili to sam mi gazownik zaproponował wymianę na nowy, i wszystko działa jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #672 Napisano 3 Września 2013 Nie musisz mieć spoko gazownika, aby zareklamować AC-R01. W AC przyjmują bez problemu na reklamację i nawet o rachunek zakupu nie pytają. Sam jeżdżę na R-01 i uważam, że to nie jest nawet dobry reduktor tylko średni. Gdybyś chociaż odrobinę liznął z LPG i pojeździł trochę z kompem to byś się przekonał. Z resztą to, że Ci go wymienili to nie jest powód do dumy, bo to tylko świadczy o nieudolności firmy AC, która ciągle twierdzi, że wada została wyeliminowana, a problemy jak były tak są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #673 Napisano 3 Września 2013 która ciągle twierdzi, że wada została wyeliminowana, a problemy jak były tak są.Teraz obowiazuje v. 3.1, ale nigdy nie wiadomo ktora dostajesz, bo nie ma zadnych oznaczen - czyli dalej loteria.Cos tam pisali o srednicach kroccow. Najlepsze bylo porownanie wersji 150 i 250PS. Po rozebraniu okazalo, ze sie niczym nie roznia Karol, na co zwrocic uwage, by wiedziec czy R-01 jest walniety czy nie? Moj na zimno pracuje na cisnieniu ok. 1,25. Po zagrzaniu spada do ok 1.10, tak jak go ustawilem. Czasami tez pracuje z 1.06. Spadkow przy bucie ostatnio nie sprawdzalem, ale wczesniej jak sam widziales bylo cos kolo 0.25. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #674 Napisano 3 Września 2013 Po rozebraniu okazalo, ze sie niczym nie roznia No jak niczym? Kolorem wejściem fazy ciekłej i wyjściem lotnej. Moj na zimno pracuje na cisnieniu ok. 1,25. Po zagrzaniu spada do ok 1.10, tak jak go ustawilem. Czasami tez pracuje z 1.06. No właśnie to ciśnienie w nich to za każdym razem inaczej Karol, na co zwrocic uwage, by wiedziec czy R-01 jest walniety czy nie? To żeby się nie przycinał, nie przerzucał na PB i nie miał dużych spadków, reszta jest OK. Na ile KM masz teraz wystrojone auto? Do końca na LPG czy podpiera się PB? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #675 Napisano 3 Września 2013 (edytowane) KoloremFaktycznie duza roznica - od razu sie rzuca w oczy wejściem fazy ciekłej i wyjściem lotnej. A w praktyce dalo to cos? To żeby się nie przycinał, nie przerzucał na PB i nie miał dużych spadków, reszta jest OK.To u mnie na razie nic z tych rzeczy nie ma. Jedynie przy koncowce butli, gdy mu mocniej przycisne to przerzuci, ale jak zwolnie to zrobie jeszcze z 30km, chociaz nie zawsze, bo czasami i 1km nie ujade.Na ile KM masz teraz wystrojone auto? Do końca na LPG czy podpiera się PB?RStrojony na drodze ale bez hamowni. W piku jest 0.79bara. Mam tylko log 002 przed i po.Na LPG idzie do konca. Na 2ce przy 6000rpm wyskakuje blad calkowicie otwart. wtrysk, ale po korekcie krotk. widzialem, ze jest w normie. Na razie mam taka przypadlosc, ze gdy auto jeszcze nie rozgrzane i na 2ce przycisne pedal na 50-70% to przy ok 3000rpm mam lekkie poszarpywania. Na 3ce tego nie czuje, a na innych biegach nie sprawdzalem. Kiedys podepne kompa w czasie jazdy to postaram sie to wylapac i skorygowac. ============= nigdy nie wiadomo ktora dostajeszA przepraszam, kednak wiadomo ktora wersje. Jest to napisane na opakowaniu kartonowym. Niestety na samym redku juz nie, wiec klient i tak nieswiadomy http://prntscr.com/1p9v5t Edytowane 4 Września 2013 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #676 Napisano 4 Września 2013 A w praktyce dalo to cos? Coś chyba dało bo do mocniejszych fur niektórzy je montują stosując dodatkowo zasilanie 8mm. i wielozawór extra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zelu Zgłoś #677 Napisano 4 Września 2013 jednym zdaniem jest sens zalozyc mysle ze w trojce bym sie wyrobil w zalozeniu jutro zadzwonie do goscia to spytam sie co mi zaproponuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #678 Napisano 5 Września 2013 Hmmm no to wiem na co kierować mojego gaziarza, bo on ma coś, ale nie chciał powiedzieć do końca co. On montaż robi dobrze, mam kilku zadowolonych znajomych od niego, ale nie wiem na czym robi. Muszę go dopytać, ewentualnie nakierować do na podzespoły jakie polecacie....Nie można załozyć gratów od LPG z wiekszym zapassem tak by na wiosnę zrobić chip i tylko wyregulować LPG??? PZDR> Bez problemu można założyć zestaw na 200ps nie ma problemu z wystrojeniem instalacji, wiekszość gazowników boi się takiej instalacji bo nie ma pojecia o 1.8T i gratach potrzebnych do poprawnego działania i wystrojenia lpg. Spokojnie możesz zakładać hane niebieska , ac r01 czerwony lub ew golda turbo , do tego faro 13mm + dobry montaż i strojenie i nie będzie żadnych problemów. chip musi być też napisany tak żeby nie zapętlał wtrysków na górze bo lpg nie będzie pracować dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #679 Napisano 6 Września 2013 Cześć Grzesiek! Co ty profesję zmieniłeś - montaż LPG? A gdzie ten doktor? Auto też widze inne w podpisie. Co do mojego strojenia, to wyśle Ci póżniej informacje na maila. Błąd 17887 sam znikł, po diagnostyce u specjalisty od VAGa. Odczytał błąd, zrobił test pompki i to wszystko. Błąd u niego nie znikł, dopiero nastęnego dnia. Może dlatego, że chłodniej się zrobiło Auto z dołu żwawsze się zrobiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #680 Napisano 6 Września 2013 Czesc , no na to wychodzi Błąd pewnie znikł ze względu na inne temp otoczenia .... zresztą on był chyba sporadyczny wiec dzis moze byc , jutro zniknie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach