Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

stag 300, hanach zielone i ac r01

Ten zestaw spokojnie wystarczy. Najważniejsze abyś znalazł ogarniętego gościa, który to ustawi i nie będziesz musiał wracać kilka razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TECH 214 , Hana zielona i ac r01

 

lub

 

 

stag 300, hanach zielone i ac r01

TECH 214 jest klonem staga, tylko nie wiem ktorego. Odsylam do forum o lpg, gdzie masz wszystko jak na tacy razem ze zdjeciami jak powinno sie montowac instalke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,znowu namieszane, sledze ten post od dluzszego czasu,pewnie za 3-4 miesice bedzie jeszcze lepsza.

 

Chemik211:to co polecasz teraz,jaka instalacja bedzie w/g Ciebie dobra do tego motoru?i jaka to wygladalo by cenowo montujac u Ciebie?pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam,znowu namieszane, sledze ten post od dluzszego czasu,pewnie za 3-4 miesice bedzie jeszcze lepsza.

 

Chemik211:to co polecasz teraz,jaka instalacja bedzie w/g Ciebie dobra do tego motoru?i jaka to wygladalo by cenowo montujac u Ciebie?pozd.

Wejdz kolego na bardziej specjalistyczne forum o lpg i tam szukaj. Tutaj masz tylko garstke ludzi, ktorzy maja o LPG pojecie (nie mowie tu o sobie, bo sie nie znam ;) ).

 

http://lmgtfy.com/?q=forum+o+lpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,dzieki za linka.

Czytalem twoj post w galerii,miales sporo problemow po zalozeniu lpg.

 

A ja i tak mam metlik w glowie,im wiecej czytam .Powiem tak kazdy klepie swoje.pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytalem twoj post w galerii,miales sporo problemow po zalozeniu lpg.
Sporo to troche przesada, ale niesmak pozostal.

 

Kupie sobie fejsa i sam ja bede ustawial.

 

Dla mnie 5 krotna podroz do gazownika i spowrotem to koszt takiego inetrfejsa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak masz racje,tylko jeszcze trzeba to umiec obsluzyc, ja np. nie mam pojecia,kupilem kiedys OBD II.poz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja np. nie mam pojecia
Ja tez nie mam, ale od czego jest internet ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja tez nie mam, ale od czego jest internet ;)

 

Lubie takich przynajmniej mam na chleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak bedzie sprawowac sie Lpg-tech w tym motorze?pozd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość _asmo_

Panowie mam pytanko, chcialem zalozyc instalacje lpg do mojego 1.8t, z tym, ze to wersja usa, czyli 170KM, po przeczytaniu forum, doszedlem do wniosku, ze najlepszy zestaw to bedzie:

 

Stag 300 plus

Wtryskiwacze pojedyncze Hana 2000

Reduktor AC R-01

 

Instalacja mialaby byc montowana u SebastaianS z GZW, ktory to po konsultacji ze mna polecil mi inny zestaw:

 

Stag 4-Plus

Wtryskiwacze rowniez Hana 2000

Reduktor Magic III

 

I stad pytanie, na ktory zestaw sie decydowac? podobno ten reduktor ac-r01 nie wyrabia sie termicznie w moim silniku, znow jak poszukalem o reduktorze Magic III to duzo osob pisze, ze puszcza gaz czy cisnienie w plyn chlodniczy... co proponujecie zrobic/zalocy?

 

Prosze o fachowa pomoc, pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co proponujecie zrobic/zalocy?
POczytac wiecej na lpg forum.

 

Ja mam ten pierwszy zestaw zakladany w autoryzowanym serwisie AC - STAG. NIestety Panowie sie nie przylozyli, i instalka wymaga jeszcze malej regulacji. Sam montaz mozna powiedziec, ze OK. Ale co gazownik to w innym miejscu umiescil by komponenty instalacji.

 

R-01 nie wyrabial, ale cisnieniowo w pierwszej wersji, bo termicznie podobno jest bdb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli komuś to pomoże - polecam szczerze instalację BRC. Duży atut - całość składników od jednego producenta, mapa się nie rozregulowuje jak często ma msc przy STAG-ACH (wiem od 2 posiadaczy).

Mam założoną instalację BRC od 2lat, przejechane na lpg ok35tys km i wszystko (odpukać) działa dalej jak w zegarku. Nawet mapa się nie rozregulowała, co nieczęsto ma msc przy tej firmie. Trzeba pamiętać o zalecanych wymianach eksploatacyjnych i będziecie mieć pożytek. Za instalację dałem 2700zl, jestem już do przodu drugie tyle... Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h)

Jedyne co bym zalecał to abyście Koledzy zakładali instalację w polecanym warsztacie, zweryfikowanym na forum lub u innych znajomych. Jest święta prawda - że wybór nawet najdroższej i najlepszej instalacji nie pomoże, jeśli spartaczą założenie. Wtedy to już ciężko naprawić błąd założenia LPG. Mam nadzieję że komuś pomogłem. Powodzenia! W razie pytań - pisać: gg5441518

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pali mi na trasie 10-10,5 na dr. krajowej do 11-12 (autostrada i 170km/h)
A ile Pb palil?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ile Pb palil?

Pewnie -20%. Mnie palił podobnie (z klimą), ale teraz mam walnięty termostat i spalanie skoczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mnie palił podobnie (z klimą)
Ale ty masz inny silnik.

 

Moj przy 160km/h na tempomacie pokazywal 12,5-13,5l niezaleznie czy mialem wlaczone Pb czy LPG. Faktycznie nie wiem ile spalil, ale srednio na trasie do 110-120km/h wychodzi kolo 11l LPG. Tiptronic.

 

Dziwie sie, ze u was tak malo bo tiptronic ma dluga piatke. Przy 160 mam 3200 obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale ty masz inny silnik.

 

Moj przy 160km/h na tempomacie pokazywal 12,5-13,5l niezaleznie czy mialem wlaczone Pb czy LPG. Faktycznie nie wiem ile spalil, ale srednio na trasie do 110-120km/h wychodzi kolo 11l LPG. Tiptronic.

 

Dziwie sie, ze u was tak malo bo tiptronic ma dluga piatke. Przy 160 mam 3200 obr.

 

Generalnie gazu zawsze pali ok 20% wiecej niż Pb. Fizyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę się tylko podzielić moim doświadczeniem z A6 1.8T AWT 150KM, które posiadałem przez rok.

 

Miałem założoną customową instalkę na bazie: Stag 4 + Hana 2000 + Landi Renzo IG1 Turbo.

 

Specjalnie dopłaciłem kilkaset pln do reduktora IG1, żeby mieć pewność że auto będzie działać bezproblemowo i bez spadku mocy. I tak rzeczywiście było - przez prawie rok użytkowania i ponad 20.000km jakie zrobiłem na gazie, nie miałem żadnego najmniejszego problemu z instalką. Mapę miałem korygowaną tylko raz, po miesiącu chyba podczas okresowej kontroli. Gaz montował zakład polecany na forum LPG.

 

Jeśli chodzi o realne spalanie, to u mnie (b. ciężkie auto 1670kg, quattro, manual) średnie zużycie gazu za 20.000km wyniosło 13l/100km. Połowa z tego jazda autostradowa plus trasa i tylko częściowo miasto. Najniższe średnie spalanie na trasie 11.5l/100 (LPG) i 9.9l benzyny. najwyższe średnie w zimie 16.5l/100 (lpg), miasto plus autostrada 140km/h.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o realne spalanie, to u mnie (b. ciężkie auto 1670kg, quattro, manual) średnie zużycie gazu za 20.000km wyniosło 13l/100km. Połowa z tego jazda autostradowa plus trasa i tylko częściowo miasto. Najniższe średnie spalanie na trasie 11.5l/100 (LPG) i 9.9l benzyny. najwyższe średnie w zimie 16.5l/100 (lpg), miasto plus autostrada 140km/h.
Kolega ma A4 '03 S-line 1.8T Quattro 190PS w serii manual 6 biegow. W miescie Szczecin ok 12l, trasa ok 9l Pb. LPG nie ma.

 

Masa chyba 1,5 tony. Moze zwykle 1.8T lepiej jest wzmocnic i bedzie mniej palilo? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masa chyba 1,5 tony. Moze zwykle 1.8T lepiej jest wzmocnic i bedzie mniej palilo? ;)

 

Też mam taką teorię :D

 

Następnym razem chętniej wybiorę wersję 180KM lub V6 2.4, lub nawet 2.8 byle w manualu (i takich aut właśnie szukam).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności