lukbart Zgłoś #21 Napisano 10 Stycznia 2013 (edytowane) witam, zamówiłem tylnie amortyzatory do mojego paska syncro bo jeden lewy mial 0% skutecznosci po badaniu na stacji diagnostycznej. Chciałbym sam sie wziaść za wymiane, ale sie zastanawiam czy jest to duzo roboty i czy bedzie potrzebny sciagacz do sprezyn przy wymianie? moze przy wymianie polecacie cos jeszcze wymienic na cos zwrocic uwage, cos sprawdzic? zamówione amorki nie posiadaja w kąplecie odbojów itp. można pozostawic stare z poprzednich amorków? p.s. szukajac nowych amorkow do syncro w sklepach motoryzacyjnych spotkalem sie z podzielonym zdaniej sprzedawcow, jedni twierdzili ze w syncro sa te samo co w zwyklym napedzie na 1 oś, a drudzy ze inne na dodatek drozsze. Ja za moje firmy monroe płace 180 za szt:/ Edytowane 10 Stycznia 2013 przez lukbart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #22 Napisano 30 Sierpnia 2013 Witam Mam problem z moim passatem. Gdy go kupiłem i jeździłem albo sam albo we dwójkę to byłem bardzo zadowolony z zawieszenia w moim aucie. Jednak kiedyś musiałem jechać załadowany w 5 osób i wtedy okazało się że nie da się normalnie jeździć. Tył tak bujał że nie szło ujechać więcej niż 80km/h Wydawało mi się że to wina tylnych amorów, tak miałem w ibizie kiedyś, to samo potwierdził mechanik. Wymieniłem tylne amory, jednak to nie wiele dało, może trochę, a zaczęło jednocześnie stukać w tylnym zawieszeniu, rozebraliśmy to jeszcze raz i niby wszystko dobrze poskładane. Wspomne tylko że jak wymieniałem tylne amory to nie szło nigdzie kupić, w sklepach, hurtowniach, a nawet na allegro tych poduszek na górę amorów i założyliśmy stare Wczoraj byłem na przeglądzie, nic z tyłu nie znalazł, niby z przodu coś jest, końcówka drążka czy coś takiego. Z przodu jest cicho, tył byja i stuka co radzicie co robić?? te poduchy z tyłu na amory wydają się być ok, więc czy pomogą jeśli kupie nowe? jeśli tak gdzie można kupić takie rzeczy? macie dla mnie jakieś propozycje co robić? nie chce już wyrzucać pieniędzy w błoto i kupować kolejnych rzeczy, które mi nie pomogą... myślałem że coś na przeglądzie wyjdzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #23 Napisano 30 Sierpnia 2013 To jest 4x4 więc skoro amory są nowe to zostają do sprawdzenia na szarpakach tylnie wachacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #24 Napisano 30 Sierpnia 2013 A nie wyszło by to na przeglądzie? Trzeba wymienić wahacze czy jakieś tuleje? to zniweluje stukanie czy bujanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #25 Napisano 30 Sierpnia 2013 (edytowane) Witam Zapewne masz do wymany (podobnie jak u mnie) troche tulejek (chyba ze 14szt.). Sporo roboty i koszt niestety też. Polecam http://forum.vw-passat.pl/threads/28746-Zawieszenie-B5-(tyl-i-przod) Edytowane 30 Sierpnia 2013 przez Broda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #26 Napisano 31 Sierpnia 2013 a dlaczego zaczęło pukać w dzień po wymianie amorów, od razu po wyjeździe z warsztatu. Wiem że tulejki się wybijają, ale od razu po wymianie a wcześniej nic nie stukło? wymiary itd amorów takie same Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #27 Napisano 31 Sierpnia 2013 (edytowane) Odświeżę temat. Podczas jazdy tak od prędkości ok 60-70 km/h z tyłu dochodzi dziwny dźwięk. Tak jakby huczenie/buczenie/terkotanie narastające z prędkością. Na szarpakach nic nie wyszło. Zastanawiam się co tam z tyłu może jeszcze tak hałasować. Łożyska dopiero będę sprawdzał. Może coś w moście ? te poduchy z tyłu na amory wydają się być ok, więc czy pomogą jeśli kupie nowe? Zawsze zakładamy nowe. One sie wybijają i są częsta przyczyną stukania amortyzatora. Może dobierzesz coś z innego auta ? Poszukaj na stronach producenta amorków. Edytowane 31 Sierpnia 2013 przez Kuczi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #28 Napisano 31 Sierpnia 2013 A nie wyszło by to na przeglądzie?Trzeba wymienić wahacze czy jakieś tuleje? to zniweluje stukanie czy bujanie? Jedz gdzieś na porządną diagnostyke. W mojej okolicy na diagnostyce mają fajne szarpaki które pracują bardzo cicho a płyty mogą ,,kręcić,, się pod kołem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_GT Zgłoś #29 Napisano 1 Września 2013 Witam. Nie wiem jak jest w Twoim przypadku, ale trafiały sie amory bez górnego hamulca i przy pełnym wysunięciu puka. Po wymianie na innej firmy wszystko ucichlo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #30 Napisano 10 Września 2013 Wydaje mi się że byłem na bardzo dobrej, nowej doinwestowanej stacji diagnostycznej. Muszę chyba na start kupić te poduchy, ale nie wiem gdzie, na allegro niema, szukałem tyle razy. W hurtowni niby mi załatwiają ale nic z tego. Z tego co wiem to poduchy muszą być razem z obudową metalową. ...a amory są tej samej firmy które wcześniejsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #31 Napisano 28 Września 2013 Dzisiaj wsiadłem do bagażnika z bratem i niema innej opcji niż to że stukanie dochodzi od amorów. Oba stukają, na górze raczej, sądzimy że to te odboje. Przypominam ze zaczęło pukać po wymianie amorów. Na przeglądzie na szarpakach cały dół jest ok. amory kupiliśmy podobne do tych na foto niżej i poduchy dostaliśmy w sklepie do tego auta takie jak na foto po wyjęciu moje amory wyglądają tak razem ze sprężynami na oko widać że raczej tych odboi nie da rady założyć no bo jak tu ta guma na około jest metalem obłożona, a to się przykręca do karoserii auta mechanik mowi ze trzeba kupić cały ten górny odbój-gniazdo ale gdzie to kupić, dzwonie po sklepach, to albo chcą dać ten odbój co pokazałem przed chwilą na pierwszym foto albo nie mają, na allegro też nie moge nic nowego znaleźć nie wiem jak tego szukać. a może ten metalowy odbój-gniazdo górne amora trzeba rozciąć wsadzić nowy odbój i zaspawać? wydaje mi sie ze sie to uszkodzi jednak, że tak nie można... mechanikom ręce opadają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #32 Napisano 28 Września 2013 kupiłeś amory do paska FWD, a masz 4-m. Nie rozumiem jak chcesz je zamontować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Soldier13 Zgłoś #33 Napisano 29 Września 2013 złe zdjęcie pokazałem, bo nie mam zdjęć swoich wziąłem foto z allegro, amory są takie same jak moje z 2 foto chciałem pokazać tylko jakie dostalem poduszki do amorów. Czy w ogóle da rade je zamontować czy trzeba całe te obudowy zmieniać? gdzie to można kupić? proszę o jakąś wskazówkę, jestem zdesperowany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach