the.wolf Zgłoś #21 Napisano 18 Czerwca 2008 no dobra, zakladam ze byly sprzegla 240mm (w co nadal nie wierze;) ) i teraza pytanie. Skrznia 240mm podejdzie pod skrzynie z 228mm? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #22 Napisano 18 Czerwca 2008 Rozumiem ze chcesz wymienic skrzynie ze sprzeglem 228 na skrzynie 240. Z tego co sie orientuje sama skrzynia podejdzie, ale potrzebny bedzie inny rozrusznik, sprzeglo z dociskiem, i zamach. Chyba ze chcesz wymienic 5 na 6 to jest juz wieksza rzezba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #23 Napisano 18 Czerwca 2008 ja niekoniecznie. ale jest kilka osob ktore chetnie by zmienily skrzynki 228mm na 240mm. tylko ze do tej pory o tym nic nie slyszalem, wiec dlatego draze temat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #24 Napisano 20 Czerwca 2008 Chodzi Ci o zmiane z 228 na 240 skrzyni 5 biegowej czy zmiane 228 5 bieg na 240 6 bieg ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #25 Napisano 20 Czerwca 2008 obojetne. najprosciej pewnie 5 228 zmienic na 5 240. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dario84 Zgłoś #26 Napisano 21 Czerwca 2008 5 240 jest ciezko dostac, a po 2 moim zdaniem wymiana skrzyni tylko z powodu sprzegla mija sie z celem, ja bynajmniej wymieniam na 228 najdluzsza 5, i sprzeglo wstawiam od 1Z Audi B4, chyba ze wymysle cos innego, wiem ze jest jakis miks ktory pasuje ale jak na razie nie znalazlem jeszcze go. Jak na razie jestem w trakcie poszukiwania skrzyni 5 z silnika AVF. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #27 Napisano 21 Lipca 2008 Wracajac do tematu pierwotnego, chciałem pochwalic sie że sprzet wtrysku jest juz zamontowany, czuć że auto stało sie bardziej zwawe... jutro jest hamownia wiec w srode postaram sie opublikowac wykresy. Wymaga jeszcze małej regulacji ale to juz formalność... :622:i biada wszystkim innym hehe :592: moze uda sie 280 KM.. zobaczymy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #28 Napisano 21 Lipca 2008 moze uda sie 280 KM.. zobaczymy Nm? przecież pisałeś, że masz 400... btw. jak temat sprzęgła się u Ciebie rozwiązał? O jakich ilościach wody w ogóle mówimy w cyklu miejskim? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #29 Napisano 21 Lipca 2008 Mam nadzieje ze sie uda 280 KM, Nm - nie wiem, w tej chwili jest 420... boje sie o sprzegło...własnie skończyłem jedno a za chwile będę musiał wrócic do tematu sprzegła bo zaczniesię uslizgiwac.... na razie jest świerze.. wtrysk ustawiłem żeby się włączał powyżej 15 PSI więc nie z samego dołu... wyłacza dopiero po osiągnieciu 23 PSI. Jeszcze troche za krótko bym mógł podać autentyczne dane, zresztą nie jeżdzę ciągle na właczonym wtrysku... producent podaje że to ok 10% do ilości paliwa... i o tyle powinno tez zmniejszyć sie zużycie...ale w to raczej nie wierze.... zbiornik w komplecie ma 2,5 litra..sądzę że jakieś 300-350 km na jednym zrobię... na razie mam mieszankę50/50woda alkohol (denaturat) musze pojechac i poszukac taniego metanolu w20l pojemnikach... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #30 Napisano 20 Sierpnia 2008 No i jest 20 KM więcej i 33 NM, czyli w duzym zaokrągleniu 240 KM i 450NM. Niestety moje sprzęgło nie pochwaliło takiego momentu i musiałem wrócic do mapy na ustawienia 410 NM. Najważniejsze że udało sie i że ten wtrysk działa. Co prawda zużywa więcej wody z metanolem niz zakładałem i będę chyba musiał dokupić zbiornik do bagaznika 6,5l ale to może kiedyś. Temperatura spalin o 150 st C niższa czyli i zywotnośc turbiny przedłuzona. Skoro jestem pionierem (heheheh) to moge polecić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #31 Napisano 20 Sierpnia 2008 pokaż jakiś wykres, czy coś, bo pionierów-gawędziarzy na forum nie brakuje... a w 240 koni bez wałków chyba nikt Ci tutaj nie uwierzy na ładne oczy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #32 Napisano 22 Sierpnia 2008 Sory za podłą jakośc grafa ale miałem tylko wydruk który zeskanowałem. To pływanie momentu między 2 a 3,5 tys obrotów spowodowane jest turbiną która nierówno ładuje. Wymaga to regulacji albo innej turbiny. paracuję juz nad kompletnie customowym kolektorem i wydechem żeby móc zamontowac jakies fajne turbo co przy wzdłużnie ustawionym silniku jest trudne. Pływanie pogłębia sie przy włączonym wtrysku wody z metanolem poniewaz powietrze w kolektorze dolotowym staje sie zimne i bardziej gęste co utrudnia turbinie wyregulowanie sie. Gdyby turbo ładowało równo myślę że można by spokojnie dojść do 250KM. Widać że efekt wtrysku jest więcej niż zauważalny, muszę popróbowac z nitrometanem (płynnym) zamiast metanolu moze efekt będzie jeszcze lepszy. To wszystko przy 34 stopniach Celcjusza na hamowni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mayday13 Zgłoś #33 Napisano 23 Sierpnia 2008 "Larson" to Ty sprzedajesz te systemy wtrysku wody na allegro? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #34 Napisano 24 Sierpnia 2008 Sory za podłą jakośc grafa ale miałem tylko wydruk który zeskanowałem. Wydruk taki malutki miałeś z hamowni? Wygląda jak zrobiony w paincie. Jakieś fotki instalacji tego wtrysku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Larson Zgłoś #35 Napisano 24 Sierpnia 2008 Teraz juz tak, zdjęcia z montarzu do obejrzenia na allegro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #36 Napisano 25 Sierpnia 2008 zamykam ten temat, zanim ktoś wybuchnie... (np. ja) Larsonowi podziękujemy za wyczerpującą dokumentację. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach