Gość bartheezzzz Zgłoś #21 Napisano 13 Września 2008 A czy ktoś miał taką przypadłość? Jeśłi tak to jak to rozwiązał... Mam jeszcze jedno pytanie (taki mały OT) chodzi o brak ciepłego powietrza - w klimatroniku daję czewonym guziczkiem na HIGH i wieje... ale lodowatym powietrzem (silnik pokazuje 90st) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #22 Napisano 13 Września 2008 (...)Mam jeszcze jedno pytanie (taki mały OT) chodzi o brak ciepłego powietrza - w klimatroniku daję czewonym guziczkiem na HIGH i wieje... ale lodowatym powietrzem (silnik pokazuje 90st) Na włączony zapłonie przytrzymaj na kilka sekund klawisze "zamknięty obieg powietrza" + "ECON". Jeżeli na wyświetlaczu pojawi się coś innego niż (444 00 - czyli brak błędów) weź coś do pisania i zanotuj liczby które się tam pojawiają. Klawiszem ciepło przechodzisz do kolejnych błędów, nie można się cofać. Klawisz "ECON" powoduje powrót do normalnego działania. Później opcja "szukaj" na forum. Jeżeli to nie climatronic to może być nagrzewnica, przewody a nawet uszczelka pod głowicą - o wszystkim było pisane bardzo dokładnie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartheezzzz Zgłoś #23 Napisano 13 Września 2008 Dzięki serdeczne - sprawdzę to sobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartheezzzz Zgłoś #24 Napisano 13 Września 2008 (edytowane) Już sprawdziłem - klima nie wykazuje błędów - pokazuje 444 00 - jakieś sugestie co dalej? A wracając do tego krzywego koła - to powiedzcie mi proszę co tam właściwie jest że to może być tak skrzywione? jakieś czopy, wytarte jakieśgumy? nie wiem co jeszcze? na czym to tak skrzywione może być? Dodam że auto jest bezwypadkowe (prawdopodobnie bo blachy ma 100% oryginalne, nie malowane, nie szpachlowane) Edytowane 13 Września 2008 przez bartheezzzz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tcyzio Zgłoś #25 Napisano 15 Września 2008 Witajcie - jestem nowym użytkownikiem passata - zauważyłem, że tylne lewe koło jest mocno pod kątemdto tego stopnia, że opona od wewnątrz jest mocno "zjechana" - co w tym przypadku trzeba zrobić aby tę wadę usunąć? i najważniejsze chyba jakie to będą koszta? Jak Ci drze od środka to jeśli wszystko jest proste to winne mogą być zużyte amortyzatory. Miałem tak w oplu.Mechanik wtedy powiedział, że jak od środka zaczyna drzeć to amorki do wymiany. U mnie jednak koło nie było krzywo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartheezzzz Zgłoś #26 Napisano 15 Września 2008 Jak Ci drze od środka to jeśli wszystko jest proste to winne mogą być zużyte amortyzatory.Miałem tak w oplu.Mechanik wtedy powiedział, że jak od środka zaczyna drzeć to amorki do wymiany. U mnie jednak koło nie było krzywo. Dzięki za podpowiedź - podjadę do serwisu to mi mam nadzieję powiedzą co jest nie tak ew. co trzeba wymienić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość S_O_N_G_O Zgłoś #27 Napisano 16 Września 2008 Witajcie koledzy ! Oglądałem dokładnie u siebie te tylne kółka ( passat ma ładną " dupkę" ). Wydaje mi się jakby minimalnie schodziły się górą do środka. A może to złudzenie optyczne... mam taką nadzieję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bartheezzzz Zgłoś #28 Napisano 16 Września 2008 Witajcie koledzy ! Oglądałem dokładnie u siebie te tylne kółka ( passat ma ładną " dupkę" ). Wydaje mi się jakby minimalnie schodziły się górą do środka. A może to złudzenie optyczne... mam taką nadzieję. Jak nie masz zdartych od wewnątrz opon to nie masz się czym martwić... paski mają delikatnie tak koła pod kątem - moje jedno odbieda od normy w znaczny sposób, a drugie lekko ale chyba też (lekko zdarte od środka oponki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość S_O_N_G_O Zgłoś #29 Napisano 17 Września 2008 Naga prawda jest taka , że tylne oponki mam lekko łysawe i proszą się o wymianę - zanim to zrobię przyjrzę się im dokładnie i wtedy w grę może wchodzić wymiana tylnych amorków. Poprzedni właściciel miał zakład kamieniarski i pieron wie co on tym autkiem woził . Może nagrobki ??? Ale czemu miał by to robić w tak wypasionej furze - mnie by było szkoda. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makor86 Zgłoś #30 Napisano 17 Maja 2009 (edytowane) Podpinam się. Po wymianie kół w serwisie zauważyłem że tylne lewe koło jest o wiele bardziej krzywe niż przed wymianą (chyba:P) w taki sposób ze patrząc od tylu widzę: // prawe koło również jest trochę krzywe ale z moich obserwacji wynika, że w każdym passacie koła są odrobiną przekrzywione w ten sposób(norma to chyba ~0,9 stopnia?): // \\. Czy coś mogli podczas wymiany kół uszkodzić a jeśli tak to co to mogło być? Auto jedzie prosto, nie ściąga go w żadną stronę. Edytowane 23 Maja 2009 przez makor86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambdal Zgłoś #31 Napisano 2 Września 2011 Witam, mam Passata B3i zauważyłem coś takiego. Po obu stronach mniej więcej jednakowo, mam się tego obawiać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach