Kierowca Zgłoś #21 Napisano 5 Czerwca 2011 Witam.Panowie wiem,ze temat wałkowany,ale widzę,ze szczególnie do b5.U mnie jest problem w pasku b6 2.0 tdi, 140KM.Otóż po odpaleniu i ruszeniu przez pierwsze 200,300 metrów jazdy nie można przyspieszyc.Jest piszczenie i obroty zatrzymują się przy około 1700,nagle przestaje piszczec i jedzie sie juz normalnie,przyspiesza bez problemów.Może to byc wina zaworu N75?Gdzie on jest,prosiłbym o zdjęcie i czy można go samego wymienic?Moze jest tego jakaś inna przyczyna.Bylem na diagnozie i nic nie pokazało,żadnego błędu nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 5 Czerwca 2011 Witam.Panowie wiem,ze temat wałkowany,ale widzę,ze szczególnie do b5.U mnie jest problem w pasku b6 2.0 tdi, 140KM.Otóż po odpaleniu i ruszeniu przez pierwsze 200,300 metrów jazdy nie można przyspieszyc.Jest piszczenie i obroty zatrzymują się przy około 1700,nagle przestaje piszczec i jedzie sie juz normalnie,przyspiesza bez problemów.Może to byc wina zaworu N75?Gdzie on jest,prosiłbym o zdjęcie i czy można go samego wymienic?Moze jest tego jakaś inna przyczyna.Bylem na diagnozie i nic nie pokazało,żadnego błędu nie ma. po 1 zmiana działu kolego po 2 skan błędów po 3 tu masz temat do tego rodzaju pytań http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=74396&highlight=etka+cz%EA%B6ci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierowca Zgłoś #23 Napisano 5 Czerwca 2011 Przepraszam bo moze przeszkadzam Ci kolego,ale ja w te klocki jestem slaby i nie rozumiem 2 punktow,ktore do mnie napisalas procz tego,ze zly dzial. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 5 Czerwca 2011 Przepraszam bo moze przeszkadzam Ci kolego,ale ja w te klocki jestem slaby i nie rozumiem 2 punktow,ktore do mnie napisalas procz tego,ze zly dzial. mi nie przeszkadzasz ale admin może dać ci ostrzeżenie musisz podpiąć auto pod komputer i sprawdzić jakie ma błędy bo to nie musi być akurat ten zawór to może być zły kąt wtrysku, dziura w układzie dolotowym lub podciśnienia,lub wiele innych rzeczy, a pytanie o lokalizacje i nr N75 powinieneś zadać w wątku który ci podlinkowałem PS. czy na pewno masz auto z tym silnikiem i w tym roku produkcji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierowca Zgłoś #25 Napisano 5 Czerwca 2011 wiec auto bylo podpiete pod kompa i nic nie pokazalo,zero bledow,auto tak jak pisalem,ten silnik i te parametry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 5 Czerwca 2011 wiec auto bylo podpiete pod kompa i nic nie pokazalo,zero bledow,auto tak jak pisalem,ten silnik i te parametry znalazłem ten silnik ale w aucie o rok młodszym czyli z 2006r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierowca Zgłoś #27 Napisano 5 Czerwca 2011 Dzieki kolego,teraz jeszcze musze to rozszyfrowac,pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
halski67 Zgłoś #28 Napisano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Hej! z racji tego, ze n75 padl i u mnie zakupilem z polokraglym wejsciem i widze tu pewna niescislosc co do podlaczenia go do wtyczki, poniewaz patrzac na 1. zdjecie w temacie bialo-czerwony (u mnie wystepuje tam napiecie z akumulatora) przewod powinien byc dolaczony od strony kwadratowej (prawej patrzac ciagle na zdjecie!!!) nowego zaworu a ten w "zoltym" kolorze od strony okraglej (czyli lewej) w starym zaworze z calkowicie kwadratowym wejsciem tak siedzi wtyczka u mnie! chyba ze te zawory maja odwrotna polaryzacje albo u mnie kable we wtyczce sa odwrotnie c czego nie wiem ???? ---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:03 ---------- sprawdzilem jeszcze raz kable we wtyczce sa pozamieniane miejscami tylko czemu i jak stary zawor tak mogl funkcjonowac?? ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:31 ---------- Dochodze do wniosku, ze u mnie po prostu fabryka dala na odwrot kolory kabli, ale instalacja jest taka sama bo we wtyczce na wlaczonym zaplonie napiecie rowne napieciu akumulatora jest tam gdzie trzeba a w drugim pinie tylko 6,7 V wiec podlacze kable kolorami na odwrot niz autor postu Edytowane 12 Grudnia 2011 przez halski67 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adicon123 Zgłoś #29 Napisano 19 Września 2019 (edytowane) Mógłby ktoś zaktualizować temat ? I zdjęcia też mam zamiar wymienic zaworek ale u mnie jest kostką 1h0 A mówię mam z 1j0 nie wiem jak osądzić przewody w nowej kostce bo nie mogę dostać się do środka pomoże ktoś? Edytowane 19 Września 2019 przez Adicon123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adicon123 Zgłoś #30 Napisano 19 Września 2019 I jeszcze mam pytanie czy szybkozlaczki daly by radę tutaj czy nie zbyt ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #31 Napisano 19 Września 2019 po 8 latach watpie. ale zycze powodzenia ;>) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adicon123 Zgłoś #32 Napisano 19 Września 2019 Godzinę temu, Jericho napisał: po 8 latach watpie. ale zycze powodzenia ;>) Nie chce mi się bawić z kostką I mam pytanie czy szybkozłączka dała by radę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #33 Napisano 19 Września 2019 To nie sonda lambda gdzie polaczenie musi byc bdb. Szybko złączka moze byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach