BBart79 Zgłoś #21 Napisano 17 Grudnia 2012 podlacze sie pod temat. U mnie trzeba cala wiazke kabli wymienic na cylindrze pierwszym. Ma mozliwosc ktos sprawdzic numer tej wlasnie czesci?? oraz uszczelki na popmowtryskiwacze. passat 1.9 tdi avf rok 2001 Dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hipol Zgłoś #22 Napisano 16 Listopada 2013 Witam. Miałem ostatnio ten sam problem z błędem nr 18074. Ciężko było jeździć z tą usterką. Postąpiłem zgodnie z radą forumowiczów. Przeszedłem przez procedurę zdjęcia pokrywy itd. Jak się okazało u mnie wtyczki na pompkach były dość luźne, bez problemu je zdjąłem. Po dogięciu blaszek we wtyczkach wszystkie objawy ustały. Uszczelka pod pokrywą zaworów mimo że nie wymieniana trzyma jak nowa. I najważniejsze po całym zabiegu średnie spalanie jakie pokazuje komputer spadło z 7,5 l/100km do 6,6 l/100km. Jeśli napiszę teraz jakąś bzdurę to przepraszam, ale jeśli wam się wydaje że wasz paszczak zbyt dużo pali profilaktycznie możecie dogiąć te blaszki we wtyczkach. Być może skutki takiej naprawy mile was zaskoczą. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #23 Napisano 22 Listopada 2013 Witam Panowie ! Jestem szczęśliwym posiadaczem Passata B5 1.9TDI 131KM. Auto nie pali dużo, w zatłoczonym mieście ok 7,5L, w trasie potrafi zejść do 5L. Ostatnio, żona zaczęła się skarżyć, że raz po raz przy przyśpieszaniu potrafi zaszarpać.. (w przeciągu tygodnia 3 razy taka sytuacja). Dzisiaj jadąc do pracy zapaliła się lapka ESP (a ona zapala się jak jest wyłączone ESP), i silnik zaczął dziwnie pracować. Zgasiła go, kazałem jej wyłączyc ESP, dojechałą do pracy bez problemów. Wyczytałem, że prawdopodobnie są luźne wtyczki przy pompowtryskach, jeden z kolegów kilka postó wcześniej ładnie zobrazował gdzie dokładnie się znajdują oraz jak się do nich dostac - bóg zapłać Ci za to! :-) Jutro postaram się za to zabrać, powyciągam wtyczki i podoginam blaszki wewnątrz, przy okazji trochę je wyczyszczę. Nie jestem mechanikiem, tylko zwykłym wyjadaczem chleba - klucze trzymać potrafię, majsterkuję etc - dam radę z waszym poradnikiem ? :-) Odnosnie przykręcania pokrywy zaworów (jak już wszystko ładnie wyczyszczę), od której śruby zacząc oraz z jaką siłą? Nie mam ządnego urządzenia do mierzenia nM dokręcania, hmm... Z góry dziękuję za pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #24 Napisano 22 Listopada 2013 A "majzel" i młotek masz do tej roboty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #25 Napisano 22 Listopada 2013 Nie wiem co to majzel :-) Niemniej narzędzia mam do roboty - nie mam jedynie klucza dynamometrycznego (jak zwał tak zwał ) ale z wyczuciem dam radę. Jak najlepiej zdjąć te wtyczki przy pompowtryskach ? Jak najłatwiej je wyjąć żęby nic nie urwać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #26 Napisano 22 Listopada 2013 A podpinales kompa pod auto sprawdzales bledy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #27 Napisano 22 Listopada 2013 Nie podpinałem, nie mialem jeszcze okazji. Spróbuję właśnie od sprawdzenia tych wtyczek.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dvd Zgłoś #28 Napisano 13 Grudnia 2013 Z tego co pamiętam to jak zaczęło mi szarpać wyłączenie esp nie dawało nic dalej się kontrolka świeciła i szarpało cały czas. Musiałem się zatrzymać wyłączyć silnik i odpalić ponownie wtedy dopiero dało się jechać normalnie. Ja normalnie zrobiłem tak 1. Ściągnąłem zaślepki pokrywy na silnik 2. Odkręciłem osłonę silnika 3. Odkręciłem pokrywę klawiatury 4. Wypiąłem wtyczki delikatnie śrubokręcikiem 5. Popsikałem takim sprejem KONTAKT 6. Zakręciłem pokrywę klawiatury, osłonę silnika, zapiałem zaślepki 7. Podłączyłem komputer do samochodu i skasowałem błąd Odpukać w puste i nie malowane działa Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #29 Napisano 14 Grudnia 2013 4,5. ja w golfiku delikatnie docisnąłem "boczkami" wsuwki (samiczki). pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii678t5 Zgłoś #30 Napisano 2 Stycznia 2015 witam może ktoś mi powie a mianowicie kupiłem samochód z silnikiem 1.9 tdi 62 kw problem mam taki że przy wyższych obrotach auto zaczyna szarpać i zapala sie kontrolka check engine, samochód był podpiety pod komputer gdzie wyświetlił sie bład zanik sygnału wtrysku 2 (cylindra2) po zdjęciu pokrywy wtyczki podpięte są tak zastanawia mnie ta pierwsza po lewej czemu masa jest po prawej podpieta tylko tak na jednym pompowtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bashful Zgłoś #31 Napisano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Panowie, mam taki problem. Na zimnym silniku, pierwsze poranne uruchomienie telepie silnikiem i troszkę kopci. Co mam na myśli że telepie silnikiem. Otóż dzieje się dokładnie tak samo jak na tym filmiku: Sprawdzałem pompowtryskiwacze vagiem. Są w normie, dwa pierwsze na minusie i dwa następne na plusie ale wartości są do siebie zbliżone. Bipy również są w normie. Mam zamiar ściągnąć pokrywę zaworów i poodginać owe blaszki o których ten wątek. Nie jestem tylko pewien czy ta metoda pomaga gdy objawy podane przeze mnie występują cały czas, czy tylko na zimnym? U mnie trzęsie tylko minutę dwie po odpaleniu a później już wszystko wraca do normy. Edytowane 31 Stycznia 2015 przez Bashful Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach