Skocz do zawartości
arth

Zaczął brać olej (1.8 ABS)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość hezek
jak dokładnie jest z tym DOKTORKIEM ???

 

jak masz zamiar pozostac przy tym silniku to daruj sobie doktora!

gęste jak budapren i pozdrawiam tego co po nim go będzie robił w komorze korbowej kupa szlamu syfu i nic więcej oczywiście troszkę mu podniesie ciśnienie a le czy to ma sens??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedz w takim razie muszę wymienić uszczelniacze trzonków zaworowych (kolega pisał na forum ze da sie uszczelniacze trzonków zaworów zmienić bez zdejmowania głowicy ) a ile jest w tym prawdy???? bo nie potrafię tego pojąc . Acha i powiedzcie mi panowie ile naprawdę powinno wejść oleju do silnika???? bo w moim pasku jest bagnet złamany i po wlaniu 4 litr pokazuje max .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze można wymienić bez zdejmowania głowicy, podjedź gdzieś do warsztatu i popytaj, sprawa na 100% do załatwienia.

Mi do 2E wchodzi niecałe 4 litry, kup nowy bagnet, bo jak ci bierze olej to bez dokładnego sprawdzenia oleju możesz obudzić się z ręką w nocniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc potrzebuję porady,

 

mój pasek na Texaco 15w40 się nieco poci - uszczelka pokrywy zaworów. Dociągnąłem ją i jest lepiej, ale nada litr między wymianami dolewam, a silnik się wciąż brudzi. W ciągu 2 tygodni planuję wymianę oleju z przesiadką na 10w40. Uszczelkę wymienię bez kłopotu, wielkiej filozofii nie ma,

 

a co z wymianą uszczelniaczy? Trudne toto? Dam radę sam mając bardzo duże zaplecze sprzętowe? Czy potrzebna jest do tego "totalna magia"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz czym podeprzeć zawory, to z resztą spokojnie sobie poradzisz.

Czy ten litr między wymianami tak dużo skoro na 1 tyś VW dopuszcza jeden liter?;) Ja póki co bym sobie odpuścił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mój passat B4 1994 1.8 ABS przy przebiegu 200 tys wziął 2.5 l oleju to moim zdaniem bardzo dozo a nie dymi na niebiesko nie ma wycieku i z mocą nie ma problemu. Olej jaki leje to Havoline EXTRA 10W-40 TEXACO

Kupiłem gumki na zawory pojechałem do mechanika i zapytałem ile za wymienia a on 450zł bo trzeba zdjąć głowice ,zawory pasta wypolerować wiec dałem spokój.

Znacie w kujawsko pomorskim jakiegoś mechanika co by wymienił bez zdejmowania głowicy tak jak piszecie na forum albo ktoś co to robił i by mi pomógł sam nie zabieram za takie naprawy poważne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znacie w kujawsko pomorskim jakiegoś mechanika co by wymienił bez zdejmowania głowicy tak jak piszecie na forum albo ktoś co to robił i by mi pomógł sam nie zabieram za takie naprawy poważne.

 

wysłałem Ci na pw.

powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki pojadę zapytać :)

 

Ale Panowie wypowiedzcie się czy konieczne jest zdajcie, planowanie głowicy i polerowanie zaworów czy wystarczy te gumki wymienić bo nie wiem czy mechanik mnie na koszta naciąga czy powinno się to robić??? Jeszcze Słyszałem zęby nie wymieniać gumek tylko zalać silnik mineralnym olejem i powinien mniej spalać proszę wypowiedzcie się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej zdjąć głowicę i przy okazji zmiany uszczelniaczy dotrzeć zawory i co ważne sprawdzić stan prowadnic-jak zużyte zmiana gumek nie pomoże.

Zmiana oleju na mineralny to leczenie syfu pudrem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odpowiedzi ale zastanawiam się czy po zmianie samych gumek bez zdejmowania głowicy da jakiś efekt ?? ponieważ mechanik powiedział mi ze zawory się przekręca czy coś takiego i nie będę trzymać czy to prawda??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w takim samym silniku wymieniałem uszczelniacze i jest super wcześniej sprawdziłem ciśnienie na cylindrach by wykluczyć pierścienie teraz jest ok nie bierze oleju ani grama.Moim zdaniem lepiej jest ściągnąć głowicę ponieważ przynajmniej u mnie było pełno syfu, sadzy, nagaru wszystko to się bierze z oleju który jest spalany warto to wyczyścić jak wykręcisz świecę to na bank będą całe oblepione nagarem tak też wygląda komora spalania w głowicy ,natomiast nie robiłem planowania,polerowania itd.ale jak chcesz mieć wszystko super to lepiej to zrobić ale tak jak pisze nie jest to konieczne.Nawet teraz po przejechaniu kilku tysięcy km od wymiany przy mocnym przegazowaniu leci czarny dym i na śniegu widać czarną plamę ale to dalej wydmuchiwana jest sadza która gdzieś została w silniku i w układzie wydechowym.Po wymianie uszczelniaczy i wyczyszczeniu wszystkiego co się dało auto lepiej się zbiera,równiej pracuje i mniej pali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe.mój brał olej.jeżdzę cały czas na półsyntetyku Castrola Magnetca 10w40.oleju nie bierze ale jakos tak nierówno mi chodzi jak zimny.kopci na czarno delikatnie.co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz rezystancje na czujniku temp.bo pewnie cos z nim nie halo.jak sie okaze ze to on to odezwij sie do mnie na pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności