Gość hezek Zgłoś #41 Napisano 29 Listopada 2008 jak dokładnie jest z tym DOKTORKIEM ??? jak masz zamiar pozostac przy tym silniku to daruj sobie doktora! gęste jak budapren i pozdrawiam tego co po nim go będzie robił w komorze korbowej kupa szlamu syfu i nic więcej oczywiście troszkę mu podniesie ciśnienie a le czy to ma sens?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #42 Napisano 29 Listopada 2008 Dziękuje za odpowiedz w takim razie muszę wymienić uszczelniacze trzonków zaworowych (kolega pisał na forum ze da sie uszczelniacze trzonków zaworów zmienić bez zdejmowania głowicy ) a ile jest w tym prawdy???? bo nie potrafię tego pojąc . Acha i powiedzcie mi panowie ile naprawdę powinno wejść oleju do silnika???? bo w moim pasku jest bagnet złamany i po wlaniu 4 litr pokazuje max . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #43 Napisano 29 Listopada 2008 Uszczelniacze można wymienić bez zdejmowania głowicy, podjedź gdzieś do warsztatu i popytaj, sprawa na 100% do załatwienia. Mi do 2E wchodzi niecałe 4 litry, kup nowy bagnet, bo jak ci bierze olej to bez dokładnego sprawdzenia oleju możesz obudzić się z ręką w nocniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #44 Napisano 4 Maja 2009 więc potrzebuję porady, mój pasek na Texaco 15w40 się nieco poci - uszczelka pokrywy zaworów. Dociągnąłem ją i jest lepiej, ale nada litr między wymianami dolewam, a silnik się wciąż brudzi. W ciągu 2 tygodni planuję wymianę oleju z przesiadką na 10w40. Uszczelkę wymienię bez kłopotu, wielkiej filozofii nie ma, a co z wymianą uszczelniaczy? Trudne toto? Dam radę sam mając bardzo duże zaplecze sprzętowe? Czy potrzebna jest do tego "totalna magia"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #45 Napisano 5 Maja 2009 Jeżeli masz czym podeprzeć zawory, to z resztą spokojnie sobie poradzisz. Czy ten litr między wymianami tak dużo skoro na 1 tyś VW dopuszcza jeden liter? Ja póki co bym sobie odpuścił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #46 Napisano 28 Stycznia 2010 Witam mój passat B4 1994 1.8 ABS przy przebiegu 200 tys wziął 2.5 l oleju to moim zdaniem bardzo dozo a nie dymi na niebiesko nie ma wycieku i z mocą nie ma problemu. Olej jaki leje to Havoline EXTRA 10W-40 TEXACO Kupiłem gumki na zawory pojechałem do mechanika i zapytałem ile za wymienia a on 450zł bo trzeba zdjąć głowice ,zawory pasta wypolerować wiec dałem spokój. Znacie w kujawsko pomorskim jakiegoś mechanika co by wymienił bez zdejmowania głowicy tak jak piszecie na forum albo ktoś co to robił i by mi pomógł sam nie zabieram za takie naprawy poważne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Thorunczyk Zgłoś #47 Napisano 29 Stycznia 2010 Znacie w kujawsko pomorskim jakiegoś mechanika co by wymienił bez zdejmowania głowicy tak jak piszecie na forum albo ktoś co to robił i by mi pomógł sam nie zabieram za takie naprawy poważne. wysłałem Ci na pw. powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #48 Napisano 1 Lutego 2010 dzięki pojadę zapytać Ale Panowie wypowiedzcie się czy konieczne jest zdajcie, planowanie głowicy i polerowanie zaworów czy wystarczy te gumki wymienić bo nie wiem czy mechanik mnie na koszta naciąga czy powinno się to robić??? Jeszcze Słyszałem zęby nie wymieniać gumek tylko zalać silnik mineralnym olejem i powinien mniej spalać proszę wypowiedzcie się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #49 Napisano 2 Lutego 2010 Najlepiej zdjąć głowicę i przy okazji zmiany uszczelniaczy dotrzeć zawory i co ważne sprawdzić stan prowadnic-jak zużyte zmiana gumek nie pomoże. Zmiana oleju na mineralny to leczenie syfu pudrem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
landryn87 Zgłoś #50 Napisano 3 Lutego 2010 Dziękuje za odpowiedzi ale zastanawiam się czy po zmianie samych gumek bez zdejmowania głowicy da jakiś efekt ?? ponieważ mechanik powiedział mi ze zawory się przekręca czy coś takiego i nie będę trzymać czy to prawda?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrona25 Zgłoś #51 Napisano 4 Lutego 2010 Ja w takim samym silniku wymieniałem uszczelniacze i jest super wcześniej sprawdziłem ciśnienie na cylindrach by wykluczyć pierścienie teraz jest ok nie bierze oleju ani grama.Moim zdaniem lepiej jest ściągnąć głowicę ponieważ przynajmniej u mnie było pełno syfu, sadzy, nagaru wszystko to się bierze z oleju który jest spalany warto to wyczyścić jak wykręcisz świecę to na bank będą całe oblepione nagarem tak też wygląda komora spalania w głowicy ,natomiast nie robiłem planowania,polerowania itd.ale jak chcesz mieć wszystko super to lepiej to zrobić ale tak jak pisze nie jest to konieczne.Nawet teraz po przejechaniu kilku tysięcy km od wymiany przy mocnym przegazowaniu leci czarny dym i na śniegu widać czarną plamę ale to dalej wydmuchiwana jest sadza która gdzieś została w silniku i w układzie wydechowym.Po wymianie uszczelniaczy i wyczyszczeniu wszystkiego co się dało auto lepiej się zbiera,równiej pracuje i mniej pali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek wiórek Zgłoś #52 Napisano 4 Lutego 2010 ja w swoim ostatnio wymieniałem uszczelniacze zaworowe.mój brał olej.jeżdzę cały czas na półsyntetyku Castrola Magnetca 10w40.oleju nie bierze ale jakos tak nierówno mi chodzi jak zimny.kopci na czarno delikatnie.co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GT88 Zgłoś #53 Napisano 5 Lutego 2010 kolego sprawdz rezystancje na czujniku temp.bo pewnie cos z nim nie halo.jak sie okaze ze to on to odezwij sie do mnie na pw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach