Gość pestek6 Zgłoś #1 Napisano 27 Maja 2008 witam.prosze o analize tego bledu.wyskoczyl mi kiedy autko weszlo w tryb awaryjny.czy ktos powie mi do czego on sie odnosi.z gory dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazio Zgłoś #2 Napisano 28 Maja 2008 Przeniesiony do odpowiedniego działu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #3 Napisano 1 Lipca 2008 Jest to błąd P1557, czyli tak naprawdę 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Possible Symptoms Możliwe Objawy Reduced power output Zmniejszona moc Limp mode Limp trybie Possible Causes Możliwe przyczyny Boost Pressure too High Boost zbyt wysokiego ciśnienia Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking Węże / Rury połączone nieprawidłowy, odłączony, blokowane lub wycieka Charger Pressure Control defective Ładowarka kontroli ciśnienia wadliwe VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck VNT (zmienna dysza turbo): dysze Stuck [*] Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75) wadliwe Possible Solutions Możliwe rozwiązania Check Hoses/Pipes to/between Components Indeks Węże / Rury / między Components Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) Indeks zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75) Check / Clean / Replace Charge Pressure Control Indeks / Czystość / Zamień Charge Pressure Control Check / Clean mechanism for variable nozzles Indeks / Czystość mechanizmu zmiennej dysz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #4 Napisano 3 Lipca 2008 i wszystko jasne :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #5 Napisano 3 Lipca 2008 i wszystko jasne :D Czegoś nie rozumiesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HBOHD Zgłoś #6 Napisano 25 Maja 2011 U mnie stwierdzono też bład P 1557 i opis: Odchyłka dodatnia sterowania ciśnienia doładowania. Która to będzie możliwa przyczyna z wymienionych ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
n6210 Zgłoś #7 Napisano 26 Maja 2011 Jak poczytasz na forum to najczęściej występuje problem z zacinającymi się kierowniczkami w turbinie lub z niesprawnym zaworem N75, który tym steruje. Rzadziej jest to problem z niesprawnym czujnikiem ciśnienia doładowania. N75 można sprawdzić podmieniając na chwilę na inny sprawny, a turbinę najprościej sprawdzisz obserwując ruchy sztangi sterującej ale trzeba wiedzieć jak to prawidłowo wygląda. Zwykle widać, że zakres ruchu jest mały lub/i się zacina. U mnie przyczyną błędu przeładowania była zrąbana turbina - sztanga nie wracała do minimum nie pozwalając zwolnić turbinie przy dużych obrotach silnika. Wszytko masz na forum - czytaj ja właśnie tak zdiagnozowałem i usunąłem większość błędów w moim autku (mimo że to SEAT ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość seba 74 Zgłoś #8 Napisano 26 Maja 2011 witam proszę o analizę kodów błędów 5399 , 8518 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach