Skocz do zawartości
Gość pestek6

blad 1557

Rekomendowane odpowiedzi

Gość pestek6

witam.prosze o analize tego bledu.wyskoczyl mi kiedy autko weszlo w tryb awaryjny.czy ktos powie mi do czego on sie odnosi.z gory dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeniesiony do odpowiedniego działu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to błąd P1557, czyli tak naprawdę

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

Possible Symptoms

Możliwe Objawy

 

  • Reduced power output

    Zmniejszona moc

  • Limp mode

    Limp trybie

Possible Causes

Możliwe przyczyny

 

  • Boost Pressure too High

    Boost zbyt wysokiego ciśnienia

  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

    Węże / Rury połączone nieprawidłowy, odłączony, blokowane lub wycieka

  • Charger Pressure Control defective

    Ładowarka kontroli ciśnienia wadliwe

    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

      VNT (zmienna dysza turbo): dysze Stuck

    [*]

    Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

    Zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75) wadliwe

Possible Solutions

Możliwe rozwiązania

 

  • Check Hoses/Pipes to/between Components

    Indeks Węże / Rury / między Components

  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

    Indeks zawór sterujący Boost do kontroli ciśnienia (N75)

  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

    Indeks / Czystość / Zamień Charge Pressure Control

    • Check / Clean mechanism for variable nozzles

      Indeks / Czystość mechanizmu zmiennej dysz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i wszystko jasne :D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i wszystko jasne :D:D

Czegoś nie rozumiesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie stwierdzono też bład P 1557 i opis: Odchyłka dodatnia sterowania ciśnienia doładowania.

 

Która to będzie możliwa przyczyna z wymienionych ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak poczytasz na forum to najczęściej występuje problem z zacinającymi się kierowniczkami w turbinie lub z niesprawnym zaworem N75, który tym steruje.

Rzadziej jest to problem z niesprawnym czujnikiem ciśnienia doładowania.

N75 można sprawdzić podmieniając na chwilę na inny sprawny,

a turbinę najprościej sprawdzisz obserwując ruchy sztangi sterującej ale trzeba wiedzieć jak to prawidłowo wygląda. Zwykle widać, że zakres ruchu jest mały lub/i się zacina.

U mnie przyczyną błędu przeładowania była zrąbana turbina - sztanga nie wracała do minimum

nie pozwalając zwolnić turbinie przy dużych obrotach silnika.

Wszytko masz na forum - czytaj :) ja właśnie tak zdiagnozowałem i usunąłem większość błędów w moim autku (mimo że to SEAT ;) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość seba 74

witam proszę o analizę kodów błędów 5399 , 8518

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności