Skocz do zawartości
coffin80

Pukanie w silniku ADR 1.8 20v :(

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!! Mam takie same objawy:639: jak opisujecie czyli stukanie w silniku i brak mocy. Na dodatek jak "zresetuje" (np. odłącze akumulator) i próbuje go na nowo odpalić to nie wchodzi na obroty, gaśnie a co najgorsze puka coś w silniku:(. Jak już obroty się unormują to wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pasek ci nie przeskoczyl ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przestawiony rozrząd lub kąt wyprzedzenia zapłonu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedz jeszcze jak sie to stalo ze oslab paliles na popych czy jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź podłącz najpierw VAG-a, sprawdź błędy i je tu wrzuć. Bo takie wrózenie z fusów to o kant HU....a rozbic :kwasny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak się ustawia kąt wyprzedzenia zapłonu w adr?

stukanie może być przyczyną zamulonej miski olejowej i smoka lub zużywającej się pompy. Zbyt mała wydajność dla napinacza łąńcucha w głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stroboskopem ale można też VAGiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki, chodzi mi czym, czyli w starszych samochodach polega to na kręceniu aparatem zapłonowym, tu jest elektroniczny razem z 2 fajkami do świec. A jeżęli vagiem to który to blok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. sorry że się tak długo nie odzywałem ale miałem awarię kompa. co do akumulatora to zostawiłem na światłach i padł. nie brałem go nigdy na popych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja mam również podobny objaw ale rzadko występuje.

Czasem rano słychać jak by chodził jak diesel. Wymieniałem ostatnio

olej na Castrol 10w40 i to chyba był błąd. Być może na Mobilu by tego nie było.

 

Mechanik stwierdził że to popychacze, ile ich jest w silniku 1.8 ADR ?

Można je wyciągnąć i przeczyścić zalać nowym olejem cały silnik oczywiście już

w moim przypadku 10w40 ale Mobil tym razem. Może to polepszy sprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ja mam również podobny objaw ale rzadko występuje.

Czasem rano słychać jak by chodził jak diesel. Wymieniałem ostatnio

olej na Castrol 10w40 i to chyba był błąd. Być może na Mobilu by tego nie było.

 

Mechanik stwierdził że to popychacze, ile ich jest w silniku 1.8 ADR ?

Można je wyciągnąć i przeczyścić zalać nowym olejem cały silnik oczywiście już

w moim przypadku 10w40 ale Mobil tym razem. Może to polepszy sprawę.

to mogą być popychacze 12 ssących 8 wydechowych je się wymienia nie naprawia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

miałem to samo na castrolu, strasznie dzwoniący silnik...wymieniłem olej na MOTUL i dzwonienie silnika ustało.

Co do chałasu przy odpalaniu, to jednak najprawdopodobniej hydrauliczny nastawnik zmiennych faz rozrządu, ten temat też już przerabiałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam te wasze posty i jednak skłaniam się nadal do tego, ze będę jeździł na pełnym syntetyku, dopóki nie będzie mi z silnika ciekło, jak krowie z nosa w czasie kataru :D

Właśnie sobie zamówiłem butle oleju i filtr, bo wymiana się zbliża. Olej to: MOBIL 1 5W50 :ok:

 

Silnik chodzi jak zegarek, ciśnienie w normie, raz na dwa tygodnie coś zaklepie sekunde przy rozruchu - ale to szczegół. Przebieg 260 tkm :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

ja zrobiłem na Castrolu 10w40 dopiero 400 km. Tylko w mieście. I już zaczęło się czasami stukanie szklanek. Zastanawiam się nad wymianą na inny olej właśnie Motul lub Mobil.

Jak myślicie chyba nic się raczej nie stanie że tak szybko wymieniam olej?

Proszę o informację, który z olejów Motul nadaje się do tego silnika 1.8 ADR / 125km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o oleje, to ja przekonałem się w swoim silniku do Motula, ewentualnie shella a jeżdzę na 5W-40.

Castrol u mnie się nie sprawdził, strasznie hałasował na nim silnik, co do Mobila to słyszałem tyle złych opinii o nim, że nawet nie odważyłem się go zalewać :)

Edytowane przez rado_tec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest na 90% napinacz hydrauliczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry za odgrzanie tematu ale u mnie rozniez cos stuka w silniku... stuka na dobra sprawe od dwoch lat (jakies 40tys km) wtedy mechanior stwierdzil ze nic nie widzi zlego w silniku, luzow nie bylo, rozrząd OK i zeby jezdzic. Teraz wydaje mi sie ze odglos sie nasilil... zawsze pojawia sie na dobrze rozgrzanym silniku i na wchodzeniu i schodzeniu z obrotow.. w granicach ok 1200obr.

 

Cięzko sie opowiada odglosy wiec nagrałem i wrzucilem:

 

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s]http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s[/ame]

 

Czy u kolegów, którzy mowili o napinaczu również tak to było slychac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ewentualny problem z napinaczem hydraulicznym można potwierdzić podłączając auto do komputera?

 

mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ewentualny problem z napinaczem hydraulicznym można potwierdzić podłączając auto do komputera?

 

mirek

 

Nie,VAG nic nie pokaże.Ewentualnie może od strony elektrycznej

 

---------- Post added at 02:46 ---------- Previous post was at 02:44 ----------

 

sorry za odgrzanie tematu ale u mnie rozniez cos stuka w silniku... stuka na dobra sprawe od dwoch lat (jakies 40tys km) wtedy mechanior stwierdzil ze nic nie widzi zlego w silniku, luzow nie bylo, rozrząd OK i zeby jezdzic. Teraz wydaje mi sie ze odglos sie nasilil... zawsze pojawia sie na dobrze rozgrzanym silniku i na wchodzeniu i schodzeniu z obrotow.. w granicach ok 1200obr.

 

Cięzko sie opowiada odglosy wiec nagrałem i wrzucilem:

 

http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s

 

Czy u kolegów, którzy mowili o napinaczu również tak to było slychac?

 

Przy niesprawnym napinaczu właśnie w okolicy takich obrotów silnika najbardziej go słychać.Objawia się mocnym,głośnym dzwonieniem w górnej części silnika,bliżej ściany grodziowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności