Skocz do zawartości

sniper

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sniper

  • Urodziny 30.10.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Darek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Stalowa Wola

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Tak będe... byłem na weekendzie w Gliwicach czyli traska ok 600km w jedna i druga i szczerze powiem, ze po prostu zaczelo mi sie zle autem jezdzic z tymi nasilonymi odglosami... jakoś tak człowiek niepewnie się czuje a w korku jest już masakra kiedy co chwila spod maski dociera głosny warkot. Dam znać co i jak po wymianie.. i oczywiscie ile mnie to szarpnelo po kieszeni:/... A tak w ogole to co grozi jeśli się tego nie zrobi na czas?
  2. sorry za odgrzanie tematu ale u mnie rozniez cos stuka w silniku... stuka na dobra sprawe od dwoch lat (jakies 40tys km) wtedy mechanior stwierdzil ze nic nie widzi zlego w silniku, luzow nie bylo, rozrząd OK i zeby jezdzic. Teraz wydaje mi sie ze odglos sie nasilil... zawsze pojawia sie na dobrze rozgrzanym silniku i na wchodzeniu i schodzeniu z obrotow.. w granicach ok 1200obr. Cięzko sie opowiada odglosy wiec nagrałem i wrzucilem: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s]http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s[/ame] Czy u kolegów, którzy mowili o napinaczu również tak to było slychac?
  3. rzeczowe odpowiedzi:)... dzieki... Swoją drogą sprawdzę jutro to w praktyce w takim razie bo nie będę mógł spać spokojnie... wrzuce auto na kołek - popuszzcze śruby pod obciązeniem i dokręcę ponownie... w takim przypadku jeśli teraz guma jest skręcona - powinna odskoczyć do swojego naturalnego położenia... chyba, ze sama pomimo skręcenia bez obciążenia się odpowiednio wykłada...
  4. Heya, Jestem świeżo po wymianie kompletu górnych wahaczy... miałem się za to wziąć sam i tydzień przed pracą zacząłem juz moczyć śruby wd40. Nakrętkę pechowej śruby udało mi się odkręcic bez problemu jednak to co było potem nie napawało optymizmem i dałem spokój... ostatecznie 200zł zostało u mechanika, który męczył się z obiema śrubami niemiłosiernie. Ale to nawiasem tylko... Teraz właściwe pytanie... Czy może mi ktoś wyjaśnić dlaczego po wstępnym skręceniu całości polecacie dokręcać śruby pod obciązeniem?... przecież śruby montowane są na sztywno.. jeśli opuścimy auto wahacz pracuje na gumie a śruba musi być i tak w osi mocowań więc jest nieruchomo i w tym samym położeniu niezaleznie przeciez czy wahacz jest pod obciążeniem czy nie.. pracuje tu i tak guma, która i tak odkształci się zawsze tak samo pod obciązeniem bo przecież sruba nie zmienia swojego polozenia... wiecej... pod obciązeniem wg mnie jest ryzyko, że nie skręcimy wahacza poprawnie gdyż śruba może niedociągnać odchylonego pod odciążeniem wahacza i wahacz pozostanie niedokrecony... podobnie drugi koniec wahacza... śruba czy auto podniecione czy opuszczone jest zawsze na swoim miejscu i nie pracuje i zawsze trzyma koncowke tego przegubu w takim sammym polozeniu a przeciez pracuje przegub... co innego gdyby w jakiś sposób pracowało połączenie śruba - końcówka tego przegubu ale tu pracuje sam przegub... więc może mi ktoś wyjaśnić tak lopatologicznie i z uwzglednieniem dzialania sil na dany element po co to dokręcanie pod obciążeniem?... nie jestem mechanikiem, a w pracy siedze za biurkiem ale nie zbywajcie mnie z tego powodu prosze odpowiedza: "bo tak trzeba" bo uwielbiam grzebać się w różnych manualnych pracach... stąd zresztą moje wątpliwości co do tego dokręcania...
  5. sniper

    Folia termoplastyczna

    Kupiłem kiedyś taką folię termokurczliwą i stwierdzam, że termokurczliwa to ona jest tylko z nazwy... moja chromowana zrobiła się po prostu miękka i to wszystko...o tym żeby dostosowała się do bardziej skomplikowanego kształtu nie było mowy.
  6. Wczesniej kolega plaski wrzucil dwa linki z przyciemnianiem, ja zamieszcze jeszcze te dwa - bardzo dokladnie jest na nich pokazany caly proces nakladania folii... jutro zabieram się za sciemnianie paska u siebie.. folia 3M... zobaczymy jak wyjdzie...
  7. Oczywiście również odradzam wielokrotne ubezpieczenie bo to i kasy na to szkoda i nerwów troche zjeść poźniej można:) Nic złego:)... jeśli zgłosiłeś już sprzedaż w Wydziale Komunikacji podskocz do swojego ubezpieczyciela, lub nawet wyślij mailem scan umowy jeśli jest taka możliwość i po sprawie. Umowa zostanie przepisana na nabywcę z datą sprzedazy. Generalnie zawsze lepiej jest to zrobić zaraz po sprzedaży gdyż różne rzeczy mogą się dziać już z nie naszym autkiem, jednak ciągle na nas zarejestrowanym i na nas ubezpieczonym. eee nie ma takiej możliwości żeby zbywca wypowiedział umowę.. byłoby to niezgodne z ustawą a dokładnie art.31 ustawy z dnia 22 maj 2003 o Ubezpieczeniach Obowiązkowych(...) może razem z FV podpisywałes wypowiedzenie, które zabrał zbywca... lub może coś zakombinowal i po prostu podpisał wypowiedzenie za Ciebie bo i z takimi kwiatkami miałem już nie raz do czynienia Chyba, że właścicielem była np firma, która mogła pośredniczyć w sprzedazy pojazdów mogła wtedy zawrzeć ubezpieczenie krótkoterminowe, którego nabywca nie musi wypowiadać. Tego nie wie nikt;)... W każdym TU jest inna zasada... generalnie są dwie możliwości. Jedna to taka kiedy polisa jest po prostu przepisywana na nabywcę bez rekalkulacji składki (opłaca się tak robić jeśli nabywca ma mniejsze zniżki i wychodzi mu większa składka), i druga zasada to rekalkulacja (opłacalna w przypadku kiedy składka nabywcy jest niższa niż zbywcy - wtedy np może on zapłacić mniejszą II ratę, lub uzyskać zwrot pieniędzy z polisy zbywcy). Jednak tak jak mówię... w tym przypadku każde TU podchodzi do sprawy inaczej i czasami wprowadza milion zmiennych w podanych wyżej przykładach:) Pozdrawiam:)
  8. W ubezpieczeniach siedzę już sporo czasu i również z PZU do niedawna współpracowałem i powiem, że czasami ciężko się dogadać z Paniami z PZU ale po kolei:) Rafal102 wypowiedzenie złożyłeś po terminie o czym powinni Cię poinformować od razu przy jego składaniu. W tej chwili wybierz zaświadczenie o przebiegu ubezpieczenia (najlepiej zebyś miał udokumentowane 8 ostatnich lat przebiegu ubezpieczenia bo po takim, okresie jest w pzu max znizka) i podjedz z dokumentami do inspektoratu PZU - tam zrobią Ci rekalkulacje i zaliczą zniżki - zaplacisz mniej. Jeśli nie będą chcieli uwzględnić zniżek bo jest po terminie nie odpuszczaj - to jest "widzimisię" tego kto siedzi za biurkiem. Rekalkulacje mogą zrobić zawsze tylko nie zawsze im się chce. Sprzedający nie może wypowiedzieć umowy OC - sprzedający zgłasza tylko sprzedaż pojazdu i zgodnie z ustawą obowiązek wypowiedzenia ciąży tylko na nabywcy. Ten przepis ma zastosowanie przy autach ściągnietych z zagranicy. Jeśli auto jest już ubezpieczone i zarejestrowane w Polsce nawet jeśli zostanie przerejestrowanie zaraz po kupnie, nabywca może wykorzystać sobie polise do 30 dni od kupna. Czyli pomimo przerejestrowania, polisa zbywcy nadal chroni nabywce aż do jej wypowiedzenia. Jesli przy zakupie auta brakuje ważnej polisy OC trzeba auto ubezpieczyć w dzień zakupu na podstawie umowy kupna. W przypadku takim jak wielokrotne ubezpieczenie każdy ubezpieczyciel solidarnie odpowiada za szkodę.
  9. To co jest na tej aukcji to nie są światla do jazdy dziennej. Jeśli założysz coś takiego i będziesz traktował jako światła dzienne to przy 1szej kontroli policji licz się z tym, że będziesz te "tjuningowe" swiecidełka zrywał szybciej niż je założyłeś. Światła dzienne musza mieć homologacje i musza być podlączone zgodnie z przepisami Ustawy Prawo o Ruchu Droigowym + zalaczniki Dodatkowo swiatła dzienne muszą być zainstalowane: Symetrycznie względem osi pojazdu Na równej wysokości Odległość od ziemi do dolnej krawędzi lampy minimalnie 25 cm, od ziemi do górnej krawędzi maksymalnie 150 cm Odległość między lampami mierzona od wewnętrznej krawędzi musi wynosić minimum 60 cm, chyba że szerokość pojazdu jest mniejsza niż 130 cm - wtedy odległość minimalna wynosi 40 cm Lampy nie mogą wystawać poza boczny obrys pojazdu lub być zamontowane dalej niż 40 cm od niego Podłączyć je musisz tak aby paliły się rowniez tylne światla pozycyjne (przód zgaszony). W przypadku włączenia świateł mijania światła dzienne muszą automatycznie sie wylaczyc. Uzyskasz to przez odpowiednie podlaczenie przekaznika...
  10. Pewnym wyjsciem jest zaakceptowac skrzypienie:)... U mnie w zime jest cichutko, natomiast teraz jak przyszło ciepeło jest po prostu masakra... skrzypi schowek, podlokietnik, obudowa przy drazku zmiany biegow... jak znajde chwile czasu mam zamiar tu i owdzie wstrzyknac trochę silikonu przy laczeniach, przy zatrzaskach schowka wkleic kawalek uszczelki do okien... zobaczymy moze to pomoze...
  11. Pracuję w ubezpieczeniach a wycene zrobilem wewnetrznym programem z bazami eurotaxu. Pod tym linkiem, ktory podales wycena wydaje się być dokładna.. tylko mały problem.. kaza za to placic:)
  12. Z wyceny eurotaxu wychodzi wartosc ok 18.000zł. Możesz sobie zerknac... niestety nie mam mozliwosci wprowadzenia korekty za uszkodzenie widocze na zdjeciu. pass.pdf
  13. Nie do końca bzdura... niestety rzekłbym, że to polskie realia, aczkolwiek jak to w polskich realiach bywa i tutaj nie ma zelaznej zasady... Dobrze, że tak się skończyło jak napisałeś jednak ja zawsze doradzam swoim klientom, żeby kiedy mają podobną sytuację nie rozstawali sie ze sprawcą bez papierka oświadczenia i danych z polisy. Zawsze można się umówić, że jeśli gość zwróci nam kase my zniszczymy oświadczenie... wtedy to on sie martwi a nie my jako poszkodowani. ----------- ps. polecam każdemu zmotoryzowanemu wozić ze sobą druczek oświadczenia... w schowku nie zawadzi a w razie kolizji kiedy emocje czasami biorą górę zaoszczędzi troche problemów... np taki: http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=10571&stc=1&d=1239477596
  14. Nie wprowadzajcie w błąd z tymi 7 dniami. 7 dni to termin zgloszenia szkody z ubezpieczenia AC. Termin dla szkody z OC, tak jak zostało przytoczone wyzej, zapisany jest w KC. Jedyny problem jaki może tu wystapić to to, że jesli auto jest już wiekowe PZU może chciec zlecić, lub wycenic naprawę uszkodzonego elementu a nie jego wymianę...oczywiscie jesli takowa jest mozliwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności