Gość koksik Zgłoś #41 Napisano 2 Kwietnia 2009 vanos jest w ADR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlebeck Zgłoś #42 Napisano 24 Lutego 2010 Witam!!! Mam takie same objawy:639: jak opisujecie czyli stukanie w silniku i brak mocy. Na dodatek jak "zresetuje" (np. odłącze akumulator) i próbuje go na nowo odpalić to nie wchodzi na obroty, gaśnie a co najgorsze puka coś w silniku:(. Jak już obroty się unormują to wszystko jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #43 Napisano 24 Lutego 2010 pasek ci nie przeskoczyl ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #44 Napisano 24 Lutego 2010 przestawiony rozrząd lub kąt wyprzedzenia zapłonu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #45 Napisano 24 Lutego 2010 powiedz jeszcze jak sie to stalo ze oslab paliles na popych czy jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #46 Napisano 24 Lutego 2010 Weź podłącz najpierw VAG-a, sprawdź błędy i je tu wrzuć. Bo takie wrózenie z fusów to o kant HU....a rozbic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawels9 Zgłoś #47 Napisano 26 Lutego 2010 a jak się ustawia kąt wyprzedzenia zapłonu w adr? stukanie może być przyczyną zamulonej miski olejowej i smoka lub zużywającej się pompy. Zbyt mała wydajność dla napinacza łąńcucha w głowicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #48 Napisano 26 Lutego 2010 stroboskopem ale można też VAGiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawels9 Zgłoś #49 Napisano 26 Lutego 2010 sorki, chodzi mi czym, czyli w starszych samochodach polega to na kręceniu aparatem zapłonowym, tu jest elektroniczny razem z 2 fajkami do świec. A jeżęli vagiem to który to blok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chlebeck Zgłoś #50 Napisano 7 Marca 2010 witam. sorry że się tak długo nie odzywałem ale miałem awarię kompa. co do akumulatora to zostawiłem na światłach i padł. nie brałem go nigdy na popych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalvin Zgłoś #51 Napisano 7 Marca 2010 Panowie ja mam również podobny objaw ale rzadko występuje. Czasem rano słychać jak by chodził jak diesel. Wymieniałem ostatnio olej na Castrol 10w40 i to chyba był błąd. Być może na Mobilu by tego nie było. Mechanik stwierdził że to popychacze, ile ich jest w silniku 1.8 ADR ? Można je wyciągnąć i przeczyścić zalać nowym olejem cały silnik oczywiście już w moim przypadku 10w40 ale Mobil tym razem. Może to polepszy sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #52 Napisano 7 Marca 2010 Panowie ja mam również podobny objaw ale rzadko występuje.Czasem rano słychać jak by chodził jak diesel. Wymieniałem ostatnio olej na Castrol 10w40 i to chyba był błąd. Być może na Mobilu by tego nie było. Mechanik stwierdził że to popychacze, ile ich jest w silniku 1.8 ADR ? Można je wyciągnąć i przeczyścić zalać nowym olejem cały silnik oczywiście już w moim przypadku 10w40 ale Mobil tym razem. Może to polepszy sprawę. to mogą być popychacze 12 ssących 8 wydechowych je się wymienia nie naprawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado_tec Zgłoś #53 Napisano 8 Marca 2010 miałem to samo na castrolu, strasznie dzwoniący silnik...wymieniłem olej na MOTUL i dzwonienie silnika ustało. Co do chałasu przy odpalaniu, to jednak najprawdopodobniej hydrauliczny nastawnik zmiennych faz rozrządu, ten temat też już przerabiałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #54 Napisano 8 Marca 2010 Tak czytam te wasze posty i jednak skłaniam się nadal do tego, ze będę jeździł na pełnym syntetyku, dopóki nie będzie mi z silnika ciekło, jak krowie z nosa w czasie kataru Właśnie sobie zamówiłem butle oleju i filtr, bo wymiana się zbliża. Olej to: MOBIL 1 5W50 Silnik chodzi jak zegarek, ciśnienie w normie, raz na dwa tygodnie coś zaklepie sekunde przy rozruchu - ale to szczegół. Przebieg 260 tkm :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalvin Zgłoś #55 Napisano 8 Marca 2010 Witam, ja zrobiłem na Castrolu 10w40 dopiero 400 km. Tylko w mieście. I już zaczęło się czasami stukanie szklanek. Zastanawiam się nad wymianą na inny olej właśnie Motul lub Mobil. Jak myślicie chyba nic się raczej nie stanie że tak szybko wymieniam olej? Proszę o informację, który z olejów Motul nadaje się do tego silnika 1.8 ADR / 125km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rado_tec Zgłoś #56 Napisano 9 Marca 2010 (edytowane) Jeśli chodzi o oleje, to ja przekonałem się w swoim silniku do Motula, ewentualnie shella a jeżdzę na 5W-40. Castrol u mnie się nie sprawdził, strasznie hałasował na nim silnik, co do Mobila to słyszałem tyle złych opinii o nim, że nawet nie odważyłem się go zalewać Edytowane 9 Marca 2010 przez rado_tec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
antex1987 Zgłoś #57 Napisano 18 Marca 2010 To jest na 90% napinacz hydrauliczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sniper Zgłoś #58 Napisano 10 Sierpnia 2010 sorry za odgrzanie tematu ale u mnie rozniez cos stuka w silniku... stuka na dobra sprawe od dwoch lat (jakies 40tys km) wtedy mechanior stwierdzil ze nic nie widzi zlego w silniku, luzow nie bylo, rozrząd OK i zeby jezdzic. Teraz wydaje mi sie ze odglos sie nasilil... zawsze pojawia sie na dobrze rozgrzanym silniku i na wchodzeniu i schodzeniu z obrotow.. w granicach ok 1200obr. Cięzko sie opowiada odglosy wiec nagrałem i wrzucilem: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s]http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s[/ame] Czy u kolegów, którzy mowili o napinaczu również tak to było slychac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
airwolf Zgłoś #59 Napisano 11 Sierpnia 2010 czy ewentualny problem z napinaczem hydraulicznym można potwierdzić podłączając auto do komputera? mirek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #60 Napisano 12 Sierpnia 2010 czy ewentualny problem z napinaczem hydraulicznym można potwierdzić podłączając auto do komputera? mirek Nie,VAG nic nie pokaże.Ewentualnie może od strony elektrycznej ---------- Post added at 02:46 ---------- Previous post was at 02:44 ---------- sorry za odgrzanie tematu ale u mnie rozniez cos stuka w silniku... stuka na dobra sprawe od dwoch lat (jakies 40tys km) wtedy mechanior stwierdzil ze nic nie widzi zlego w silniku, luzow nie bylo, rozrząd OK i zeby jezdzic. Teraz wydaje mi sie ze odglos sie nasilil... zawsze pojawia sie na dobrze rozgrzanym silniku i na wchodzeniu i schodzeniu z obrotow.. w granicach ok 1200obr. Cięzko sie opowiada odglosy wiec nagrałem i wrzucilem: http://www.youtube.com/watch?v=EE3qe2T7e3s Czy u kolegów, którzy mowili o napinaczu również tak to było slychac? Przy niesprawnym napinaczu właśnie w okolicy takich obrotów silnika najbardziej go słychać.Objawia się mocnym,głośnym dzwonieniem w górnej części silnika,bliżej ściany grodziowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach