miloo1981 Zgłoś #1 Napisano 25 Maja 2008 Ostatnio mialem okazje jechac seatem toledo brata z silnikiem aaz 1.9 td i powiem ze zrobil na mnie bardzo duze wrazenie.Silnik bardzo ladnie wkreca sie na obroty rwie do przodu bez oporu no i odnioslem wrazenie ze moj pasek jakos inaczej jezdzi i chyba tak jakos wolniej?? wiem ze moze to subiektywne odczucia ale mnie to troche drazni . Nie wiem moze to wina tego ze pasek ma intecooler i ma wiekszaaa turbo dziure i charakterystyka silnika jest inna i inaczej przebiega moment obrotowy, a w seacie turbo pompuje prosto do silnika . Jesli ktos cos wie na ten temat to bede wdzieczny za odpowiedzi pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 25 Maja 2008 on ma zdrowego, a ty nie? normalnie temat w sam raz do bravo girl albo dla wrozki. z tym rwaniem do przodu to nie przesadzaj, to tylko 75 kobylek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miloo1981 Zgłoś #3 Napisano 25 Maja 2008 hymm napisalem ze to moje subiektywne odczucie wiec.. a co do zdrowotnosci to oba maja podobny przebieg i nie wykazuja oznak choroby( nie biora oleju ponad norme , pala od kopa,itp) to moze tak zapytam czy te silniki powinny pracowac tak samo?? czy obecnosc ic w SB powoduje inna charakterystyke pracy silnika i wieksza turbo dziure. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #4 Napisano 25 Maja 2008 na prace silnika ma wplyw tak wiele rzeczy, ze rozpatrywanie tylko samego ic nie ma sensu. gdybys wzial 2 passaty, jeden sb i drugi aaz [zalozenie zdrowe serca] to niestety aaz powinien dostac wciry. co do turbo dziury to zobacz sobie przy jakich obr jest max momentu w tych silnikach. chyba obydwa maja przy 2400, takze nie powinno to byc jakos specjalnie odczuwalne, aczkolwiek lekko lejace wtryski, czy nawet slabej jakosci olej moze miec wplyw na subiektywnie gorsze osiagi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #5 Napisano 25 Maja 2008 Może miałeś takie wrażenie że Seat lepiej się zbiera, bo chyba jest lżejszy niż Passat. Tak sobie wnioskuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miloo1981 Zgłoś #6 Napisano 26 Maja 2008 jak bede mial okazje to postawie odbydwa na kawalku prostej i sprobuje sie z seatem , ale co ciekawe to brat ktory jezdzi seatem twierdzi ze passat lepiej idzie , a tak w ogole to jest mozliwosc sprawdzenia wtrysków bez ich wykrecania z głowicy ?? chodzi mi o cisnienie jakie daja przy rozpylaniu?? No i własnie seat jest o ok 170 kg lzejszy od passata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #7 Napisano 26 Maja 2008 jest mozliwosc sprawdzenia wtrysków bez ich wykrecania z głowicy ?? chodzi mi o cisnienie jakie daja przy rozpylaniu?? nie ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miloo1981 Zgłoś #8 Napisano 26 Maja 2008 A jak w ogóle można dojść do wniosku ze wtryski mi leją, jakieś charakterystyczne objawy są tego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość looggin Zgłoś #9 Napisano 26 Maja 2008 Ostatnio mialem okazje jechac seatem toledo brata z silnikiem aaz 1.9 td i powiem ze zrobil na mnie bardzo duze wrazenie.Silnik bardzo ladnie wkreca sie na obroty rwie do przodu bez oporu no i odnioslem wrazenie ze moj pasek jakos inaczej jezdzi i chyba tak jakos wolniej?? wiem ze moze to subiektywne odczucia ale mnie to troche drazni . Nie wiem moze to wina tego ze pasek ma intecooler i ma wiekszaaa turbo dziure i charakterystyka silnika jest inna i inaczej przebiega moment obrotowy, a w seacie turbo pompuje prosto do silnika . Jesli ktos cos wie na ten temat to bede wdzieczny za odpowiedzi pozdro. Witajcie. Mam silnik 1.6 TD w Golf II i ma całkiem przyzwoitego kopa. Myślę, że z Passatem trochę mu za ciężko. Pozdr. Dziewczyny sprawdzają wtryski po wyciągnięciu. Uważam, że tak powinno się zawsze robić. A Wy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość duńczyk Zgłoś #10 Napisano 14 Stycznia 2009 jak chcesz sprawdzić wtryski to niestety musisz je wykręcic,a czemu w ogóle chcesz je sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #11 Napisano 14 Stycznia 2009 jak chcesz sprawdzić wtryski to niestety musisz je wykręcic,a czemu w ogóle chcesz je sprawdzić Znowu odkopany kotlet, tym razem sprzed prawie 8 miesięcy. Myślę że kolega zrobił już co miał zrobić z tymi wtryskami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oslo Zgłoś #12 Napisano 15 Stycznia 2009 (edytowane) Myślę podobnie jak kolega "souler" . zbyt dużo rzeczy ma wplyw na dynamike itp. Natomiast myslę że jest to Twoje jakieś odczucie , nie wystarczy się przejechać raz i odrazu coś stwierdzić , paskiem wiesz jak jeździć a seata może nie masz tak wyczutego , do tego paliwo itd . Ja natomiat miałem porównanie z golfem II GT albo GTI , nie wim . Stałem na świiatłach a obok podjeżdza golf , nie to żebym cffffaniakował czy coś , ale zobaczył passka na alumach , przyciemniane szyby i bijący po oczach mylny napis TDI L:) na tylnej klapie . Gdy zapaliło się zielona , tak stoimy io stoimy aż tu nagle but . 1- łeb w łeb , 2- łeb w łeb , 3 - też , a dalej czułem jak juz mi obrotów zaczyna vrakować i nagle golf cisną ładnie do przodu ( ładnie szedł ) , no i się zmazałem , taki to koniec tej histori. P.S. trochę się rozpisałem sorki Edytowane 15 Stycznia 2009 przez oslo nie dopisa?em paru szczegu?ów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik7 Zgłoś #13 Napisano 15 Stycznia 2009 Nie tylko waga ma tu znaczenie ale i skrzynia. Jak sie przesiadlem tydzien temu z Golfa MK2 JR do Passata B3 SB to stwierdzilem ze to mul. W Golfie jak turbo zaciagnelo przy 2500 obr. to wgniatalo w siedzenie i to mocno. Jak startowalem ze swiatel z BMW E30 318 to je odsadzilem. W Passacie tak nie wgniata. Ale...Passat jest sztywniejszy i tego tak nie czuc.Poza tym ma duzo dluzsze przelozenia w skrzyni.Wskazowka od predkosciomierza idzie do gory tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach