Skocz do zawartości
gregg

01237 - zawór N109 odcinajacy paliwo - czyszczenie

Rekomendowane odpowiedzi

Po 2godz odpalil ale musialem strasznie dlugo krecic paliwo sie cofa?

 

Na to wygląda ;) Musisz sprawdzić szczelność układu tj. przelewy, przewody do wtrysków, pompa czy nie cieknie, węże od filtra do pompy czy są dobrze podpięte oraz najlepiej wymienić filtr paliwa - tylko polecam jakiś firmowy np. Mann ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to juz sprawdzalem, wszystkie wezyki powymienialem, pompa sucha,

Jedyne to filtr moge jeszcze zmienic..

Zmienie i dam znac..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem filtr auto zaczelo odpalac..

Przy okazji znalazlem wezyk ktory sie odlaczyl od zaworku n75

blad nadal wyskakuje, zauwazylem ze jak uruchomie to po szybkiej przejazdzce turbina sie rozlacza ale zgasze samochod i na nowo odpale to jest ok i juz sie nierozlacza tak jak by rozlaczal na zimnym..

jeszcze mam jeden wezyk niepodlaczony od zaworku n75 idacy w lewa strone patrzac od przodu auta konczy sie na wysokosci chyba to jest przeplywomierz ( po lewej za filtrem powietrza?) ale ten wezyk nigdzie niepasuje oprocz tego chyba przeplywomierza tylko ze z niego zaden krociec niewystaje..:-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomozcie znow niechce odpalac, nieraz po dlugim kreceniu odpali i mozna jezdzic a nieraz odpali i po 5 min podczas jazdy zgasnie i juz go trudno odpalic a niekiedy odpale i odrazu zgasnie lub wogole niechce na obroty wskoczyc..

Rano odpalil ma strzal przejechalem 30km zgasilem na 5min i juz meczylem rozrusznik.. ale odpalil i jechalem dalej.. i wkoncu na trasie klekl.. gdzie szukac, moze cos z pompa paliwa lub zaworek zwrotny na filtrze paliwa raz dziala a raz nie.. niewiem co juz robic.:-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt takiego problemu niemial???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przejście przewodu idącego od zaworka do wtyczki sterownika silnika - dojdziesz po kolorze kabla, który to przewód w kostce przy ECU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejscie jest, teraz wogole niemoge odpalic.. odlaczylem wezyk idacy ze zbiornika do filtra paliwa i o dziwo po kreceniu rozrusznikiem, paliwa ani grama.. czy powinno sie pojawic paliwo czy musi byc uklad zamkniety aby sie zrobilo cisnienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa wtryskowa zaciąga paliwo z baku. W baku drugiej pompki elektrycznej nie ma więc coś musi je pociągnąć by poleciało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze poszedlem i odlaczylem za pompa wezyk ktory wchodzi na pierwszy wtrysk i tez nieleci..:-( aha i na plaka tez nieodpalil..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa tygodnie temu miałem bardzo podobną sytuację. Lekki mróz odpalam auto, nagle zgasł i już nie mogę zapalić. Oczywiście próbowałem i dobiłem akumulator. Pomyślałem, że ropę gdzieś przytkało. Naładowałem aku na full, kręciłem nic. Odczekałem, dawka plaka i załapał. Pojechałem na stacje dolałem 40l tej niby zimowej i było ok jakiś czas. Jednak później samochód miał nadal problemy z paleniem, tak jakby go przydławiało przy rozruchu. Na vagu brak błędów. Miałem już bardzo mokrą pompę wtryskową więc skusiłem się na jej uszczelnienie i przy okazji zmieniłem czujnik temperatury paliwa (nie było błędów). Po tym zabiegu auto pali za pierwszym strzałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm ja mam pompe suchutka, a ten czujnik jestem w stanie wymienic sam ?gdzie on sie znajduje i jaki koszt? moze wymienie zeby ewentualnie wykluczyc ta przyczyne..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec okazalo sie ze pompa nieszczelna, delikatnie kapie przy probie odpalenia.. kapie zaraz pod ta sruba pod rurkami co ida do wtryskow tylko ze od dolu na laczeniu korpusow,

Jestem w stanie sam to uszczelic? Gdzies czytalem ze tak tylko niwiem czy to byl ten sam silnik, jakies wskazowki co kupic , czegos sie spodziewac po odkreceniu tej sruby lub cos sie moze stac z pompa? Niestety auto stoi w takim miejscu .. zeby dac do mechanika to tylko laweta..

 

 

Kolego joobyy sam uszczelniales pompe?

Edytowane przez pyra_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No wiec okazalo sie ze pompa nieszczelna, delikatnie kapie przy probie odpalenia.. kapie zaraz pod ta sruba pod rurkami co ida do wtryskow tylko ze od dolu na laczeniu korpusow,

Jestem w stanie sam to uszczelic? Gdzies czytalem ze tak tylko niwiem czy to byl ten sam silnik, jakies wskazowki co kupic , czegos sie spodziewac po odkreceniu tej sruby lub cos sie moze stac z pompa? Niestety auto stoi w takim miejscu .. zeby dac do mechanika to tylko laweta..

 

 

Kolego joobyy sam uszczelniales pompe?

 

Ciężko jest tylko z dostępem. Musisz mieć specialny klucz lub improwizowac. Ogólnie temat do ogarnięcia. Zagoogluj trochę temat bo info jak to zrobić nie brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności