Magoo Zgłoś #21 Napisano 12 Stycznia 2016 Po 2godz odpalil ale musialem strasznie dlugo krecic paliwo sie cofa? Na to wygląda Musisz sprawdzić szczelność układu tj. przelewy, przewody do wtrysków, pompa czy nie cieknie, węże od filtra do pompy czy są dobrze podpięte oraz najlepiej wymienić filtr paliwa - tylko polecam jakiś firmowy np. Mann Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #22 Napisano 12 Stycznia 2016 Na to wygląda... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #23 Napisano 13 Stycznia 2016 Ogolnie to juz sprawdzalem, wszystkie wezyki powymienialem, pompa sucha, Jedyne to filtr moge jeszcze zmienic.. Zmienie i dam znac.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #24 Napisano 16 Stycznia 2016 Zmienilem filtr auto zaczelo odpalac.. Przy okazji znalazlem wezyk ktory sie odlaczyl od zaworku n75 blad nadal wyskakuje, zauwazylem ze jak uruchomie to po szybkiej przejazdzce turbina sie rozlacza ale zgasze samochod i na nowo odpale to jest ok i juz sie nierozlacza tak jak by rozlaczal na zimnym.. jeszcze mam jeden wezyk niepodlaczony od zaworku n75 idacy w lewa strone patrzac od przodu auta konczy sie na wysokosci chyba to jest przeplywomierz ( po lewej za filtrem powietrza?) ale ten wezyk nigdzie niepasuje oprocz tego chyba przeplywomierza tylko ze z niego zaden krociec niewystaje.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #25 Napisano 19 Stycznia 2016 Panowie pomozcie znow niechce odpalac, nieraz po dlugim kreceniu odpali i mozna jezdzic a nieraz odpali i po 5 min podczas jazdy zgasnie i juz go trudno odpalic a niekiedy odpale i odrazu zgasnie lub wogole niechce na obroty wskoczyc.. Rano odpalil ma strzal przejechalem 30km zgasilem na 5min i juz meczylem rozrusznik.. ale odpalil i jechalem dalej.. i wkoncu na trasie klekl.. gdzie szukac, moze cos z pompa paliwa lub zaworek zwrotny na filtrze paliwa raz dziala a raz nie.. niewiem co juz robic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #26 Napisano 20 Stycznia 2016 Nikt takiego problemu niemial??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #27 Napisano 20 Stycznia 2016 Sprawdź przejście przewodu idącego od zaworka do wtyczki sterownika silnika - dojdziesz po kolorze kabla, który to przewód w kostce przy ECU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #28 Napisano 25 Stycznia 2016 Przejscie jest, teraz wogole niemoge odpalic.. odlaczylem wezyk idacy ze zbiornika do filtra paliwa i o dziwo po kreceniu rozrusznikiem, paliwa ani grama.. czy powinno sie pojawic paliwo czy musi byc uklad zamkniety aby sie zrobilo cisnienie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #29 Napisano 25 Stycznia 2016 Pompa wtryskowa zaciąga paliwo z baku. W baku drugiej pompki elektrycznej nie ma więc coś musi je pociągnąć by poleciało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #30 Napisano 25 Stycznia 2016 Kurcze poszedlem i odlaczylem za pompa wezyk ktory wchodzi na pierwszy wtrysk i tez nieleci.. aha i na plaka tez nieodpalil.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joobyy Zgłoś #31 Napisano 26 Stycznia 2016 Dwa tygodnie temu miałem bardzo podobną sytuację. Lekki mróz odpalam auto, nagle zgasł i już nie mogę zapalić. Oczywiście próbowałem i dobiłem akumulator. Pomyślałem, że ropę gdzieś przytkało. Naładowałem aku na full, kręciłem nic. Odczekałem, dawka plaka i załapał. Pojechałem na stacje dolałem 40l tej niby zimowej i było ok jakiś czas. Jednak później samochód miał nadal problemy z paleniem, tak jakby go przydławiało przy rozruchu. Na vagu brak błędów. Miałem już bardzo mokrą pompę wtryskową więc skusiłem się na jej uszczelnienie i przy okazji zmieniłem czujnik temperatury paliwa (nie było błędów). Po tym zabiegu auto pali za pierwszym strzałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #32 Napisano 26 Stycznia 2016 Hmm ja mam pompe suchutka, a ten czujnik jestem w stanie wymienic sam ?gdzie on sie znajduje i jaki koszt? moze wymienie zeby ewentualnie wykluczyc ta przyczyne.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pyra_x Zgłoś #33 Napisano 29 Stycznia 2016 (edytowane) No wiec okazalo sie ze pompa nieszczelna, delikatnie kapie przy probie odpalenia.. kapie zaraz pod ta sruba pod rurkami co ida do wtryskow tylko ze od dolu na laczeniu korpusow, Jestem w stanie sam to uszczelic? Gdzies czytalem ze tak tylko niwiem czy to byl ten sam silnik, jakies wskazowki co kupic , czegos sie spodziewac po odkreceniu tej sruby lub cos sie moze stac z pompa? Niestety auto stoi w takim miejscu .. zeby dac do mechanika to tylko laweta.. Kolego joobyy sam uszczelniales pompe? Edytowane 29 Stycznia 2016 przez pyra_x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #34 Napisano 29 Stycznia 2016 No wiec okazalo sie ze pompa nieszczelna, delikatnie kapie przy probie odpalenia.. kapie zaraz pod ta sruba pod rurkami co ida do wtryskow tylko ze od dolu na laczeniu korpusow,Jestem w stanie sam to uszczelic? Gdzies czytalem ze tak tylko niwiem czy to byl ten sam silnik, jakies wskazowki co kupic , czegos sie spodziewac po odkreceniu tej sruby lub cos sie moze stac z pompa? Niestety auto stoi w takim miejscu .. zeby dac do mechanika to tylko laweta.. Kolego joobyy sam uszczelniales pompe? Ciężko jest tylko z dostępem. Musisz mieć specialny klucz lub improwizowac. Ogólnie temat do ogarnięcia. Zagoogluj trochę temat bo info jak to zrobić nie brakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach