zarembaz Zgłoś #41 Napisano 10 Kwietnia 2015 Młody chłopaki ci pisali żebyś jechał do tunera a on ci wgra soft do Dsg żeby zmieniała biegi przy wyższych obrotach. Nie pierdziel się i nie zastanawiaj tylko jedź pogadaj i powiedzą ci co da się zrobić i za ile. Nie mam Dsg ale mi się wydaje że mulisz ten samochód i się dziwisz czemu zmienia biegi przy tak niskich obrotach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #42 Napisano 10 Kwietnia 2015 Oczywiście ze muli. Ktoś gdzieś pisał że dsg uczy się podczas jazdy i zmienia biegi w zależności od stylu jazdy. Nie wiem czy to nawet nie w tym temacie gdzie miałeś problem z temperatura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #43 Napisano 10 Kwietnia 2015 Lekko mocniej dam gaz i idealnie jedzie. Ale jak tak sie czlowiek zapomni... To wtedy ****.... Dzieki za rady. Tunera umowilem podobno bardzo dobrego. Z bielska bialej firma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dyrmaz Zgłoś #44 Napisano 15 Sierpnia 2015 Lekko mocniej dam gaz i idealnie jedzie. Ale jak tak sie czlowiek zapomni... To wtedy ****....Dzieki za rady. Tunera umowilem podobno bardzo dobrego. Z bielska bialej firma. no dawaj pisz jak ci teraz autko chodzi? jak skrzynia i wogóle? tez mam DSG i 140 koni CR TDI i sie zastanawiam. Tylko ja jestem z Bolesławca na dolnym slasku i chyba we wrocku najblizej jakis sensowny zaklad bedzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #45 Napisano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Jedz do ecuproject we Wro. Ja z lubani czyli obok Ciebie. Ale pojechalem do Katowic bo Aligator lepiej ogarnia temat dsg. A skrzynia chodzi jak zloto. Przyspieszenie jest super - 50 nm wiecej i robi robote/ koni nie mam duzo wiecej bo aligator powiedzial ze dpf mam juz slaby. Oto wykres: A taka mapa dla silnika jest w sam raz ! Edytowane 21 Sierpnia 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rroonnii Zgłoś #46 Napisano 23 Sierpnia 2015 Macie jakieś namiary w niemczech w okolicy Monachium? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #47 Napisano 22 Września 2015 Witam ma od nie dawna passata 2.0 tdi cr 170 dsg i w porównaniu do mojego poprzedniego 2.0 tdi pd bkp 140 to od dołu 170 to muł do 2500 tyś obr. to mało co się dzieje, to ten stary na 2 biegu jak wchodziło 2000 obr. zaczynał zrywać na asfalcie a ten nic.! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #48 Napisano 18 Października 2015 Ktoś zna jakaś firmę z Warszawy od chipów ? Zastanawiam sie nad wirusem mam 170 km może by tak na 200 go zrobić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #49 Napisano 18 Października 2015 Ktoś zna jakaś firmę z Warszawy od chipów ? Zastanawiam sie nad wirusem mam 170 km może by tak na 200 go zrobić ? oni specjalizują się w VW i podobno są najlepsi http://www.rperformance.pl/kontakt.php ja robiłem w http://www.diagtronik.pl/chiptuning/index.php i też jestem zadowolony. Oprócz tuningu specjalizują się w naprawach aut grupy VAG. Nie patyczkują się przy robocie, widać że wiedzą co robią i nie puszczą cie z torbami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarny122 Zgłoś #50 Napisano 18 Października 2015 Dzięki zarembaz, jakie przybliżone koszta takiej zabawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #51 Napisano 18 Października 2015 Dwa lata temu za common raila wołali około 1500-1700 Szukaj po rożnych forach tematów o grupowym wirusowaniu- tzn zbiera sie z forum minimum 10 aut wtedy tuner robi cenę promo. Ja tak robiłem to zamiast 1500 płaciłem tysiaka. Ale juz wiecej tak nie zrobię. Potem miałem BMW i tam zrobiłem "gotowca" zmodyfikowanego przez mądrego tunera. Koszt to 300zl A różnica to hamowania której nie miałem u kolegi z gotowcem ale koszt hamowni to 100zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #52 Napisano 19 Października 2015 pojechałem na sprawdzenie mocy w pojeździe i coś takiego wyszło, tak jak myślałem że słabo będzie bo poprzedni passat lepiej chodził a był 140 BKP moment obrotowy miał wyższy. co powiecie na wykres? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #53 Napisano 20 Października 2015 Hmmm, w przypadku pompowtryskiwacze 170 zawsze gubiły serie i to sporo. Ale z CR nie wiem. I tak wynik nie jest tragiczny bo ja w swoim PD miałem tylko 161 a na forum ktoś miał 152 zamiast 170. Myśle ze nie masz sie czym martwić. Hamowania hamowni nie jest równa. Pojedziesz na inna i wyjdzie inny wynik. Rozumiem ze to jest seria- czy to juz po zabiegu?? odczucia na temat mocniejszej 140--- tam miałeś manual wiec moment odczuwałes bardziej- to normalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #54 Napisano 20 Października 2015 cbbb to pierwszy silnik z "ulepszonym" softem. Jeśli hamownia była jednoosiowa to mogło się włączyć a tym samym moc zmierzona na kołach była mniejsza. To po pierwsze. Po drugie warto by się przyjrzeć całemu dolotowi i recyrkulacji spalin w tym aucie. Moim zdaniem turbo coś za późno się włącza. Sprawdź gruszkę turbo, EGR, i kolektor dolotowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Telemaniak19 Zgłoś #55 Napisano 9 Listopada 2015 Witam, chcę kupić Passata 2.0 tdi DSG 140 km ale już zastanawiam się nad podkręceniem go stąd moje pytanie do tych co podkręcili tą wersję jakie są różnice w osiągach z danych technicznych wyczytałem że 140 koni kombii 10 s 0-100 a po tym chipie jaki wynik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #56 Napisano 2 Maja 2016 program napisany do mojego passata 2.0 tdi cr cbbb dsg poprawiła się elastyczność pojazdu, teraz wyraźnie czuć że mocniej przyspiesza, momentu mu troche brakowało do seryjnego 350nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rodzyn889 Zgłoś #57 Napisano 1 Października 2016 Witam odswierze temat . Jestem w trakcie konczenia swapu hamowania z r36 i przyszedł czas na moc . Gdzie w Warszawie zrobię dobrze program z gwarancją usługi auto dsg ? Zastanawiam się też nad dpf cut Ale nie wiem czy chce żeby mi ccecek kopcil. Obiecnie nie ma nawet dymka. Chętnie bym skorzystał z comp sport Ale oni są tak daleko Na pewno nie pojadę do bartpolu robil mi w a4 b7 Soft+ pdf cut+ turbo . Na forum czytałem też jak rogal potraktowal forumowicza zlewajac go na drzewo . Więc gdzie jechać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver229 Zgłoś #58 Napisano 1 Października 2016 [ATTACH=CONFIG]144324[/ATTACH]program napisany do mojego passata 2.0 tdi cr cbbb dsg poprawiła się elastyczność pojazdu, teraz wyraźnie czuć że mocniej przyspiesza, momentu mu troche brakowało do seryjnego 350nm. a gdzie robiles chipa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #59 Napisano 2 Października 2016 Brodnica http://www.tdi-racing.pl możesz galerie przejrzeć jakie auta robił jakie przyrosty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexander.p Zgłoś #60 Napisano 18 Marca 2017 jakie koszta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach