Skocz do zawartości
Gość GrzegorzJakub

Chip tuning w B6 Variant TDI, a skrzynia DSG

Rekomendowane odpowiedzi

Młody chłopaki ci pisali żebyś jechał do tunera a on ci wgra soft do Dsg żeby zmieniała biegi przy wyższych obrotach. Nie pierdziel się i nie zastanawiaj tylko jedź pogadaj i powiedzą ci co da się zrobić i za ile.

Nie mam Dsg ale mi się wydaje że mulisz ten samochód i się dziwisz czemu zmienia biegi przy tak niskich obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście ze muli. Ktoś gdzieś pisał że dsg uczy się podczas jazdy i zmienia biegi w zależności od stylu jazdy.

 

Nie wiem czy to nawet nie w tym temacie gdzie miałeś problem z temperatura

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekko mocniej dam gaz i idealnie jedzie. Ale jak tak sie czlowiek zapomni... To wtedy ****....

Dzieki za rady. Tunera umowilem podobno bardzo dobrego. Z bielska bialej firma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lekko mocniej dam gaz i idealnie jedzie. Ale jak tak sie czlowiek zapomni... To wtedy ****....

Dzieki za rady. Tunera umowilem podobno bardzo dobrego. Z bielska bialej firma.

 

no dawaj pisz jak ci teraz autko chodzi? jak skrzynia i wogóle? tez mam DSG i 140 koni CR TDI i sie zastanawiam. Tylko ja jestem z Bolesławca na dolnym slasku i chyba we wrocku najblizej jakis sensowny zaklad bedzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedz do ecuproject we Wro.

Ja z lubani czyli obok Ciebie. Ale pojechalem do Katowic bo Aligator lepiej ogarnia temat dsg.

 

A skrzynia chodzi jak zloto.

Przyspieszenie jest super - 50 nm wiecej i robi robote/ koni nie mam duzo wiecej bo aligator powiedzial ze dpf mam juz slaby.

Oto wykres:

ffe4b20a45b0609cf4906762ecfed7af.jpg

 

A taka mapa dla silnika jest w sam raz !

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś namiary w niemczech w okolicy Monachium?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma od nie dawna passata 2.0 tdi cr 170 dsg i w porównaniu do mojego poprzedniego 2.0 tdi pd bkp 140 to od dołu 170 to muł do 2500 tyś obr. to mało co się dzieje, to ten stary na 2 biegu jak wchodziło 2000 obr. zaczynał zrywać na asfalcie a ten nic.!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zna jakaś firmę z Warszawy od chipów ? Zastanawiam sie nad wirusem mam 170 km może by tak na 200 :) go zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ktoś zna jakaś firmę z Warszawy od chipów ? Zastanawiam sie nad wirusem mam 170 km może by tak na 200 :) go zrobić ?

oni specjalizują się w VW i podobno są najlepsi http://www.rperformance.pl/kontakt.php

ja robiłem w http://www.diagtronik.pl/chiptuning/index.php i też jestem zadowolony. Oprócz tuningu specjalizują się w naprawach aut grupy VAG. Nie patyczkują się przy robocie, widać że wiedzą co robią i nie puszczą cie z torbami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zarembaz, jakie przybliżone koszta takiej zabawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa lata temu za common raila wołali około 1500-1700

Szukaj po rożnych forach tematów o grupowym wirusowaniu- tzn zbiera sie z forum minimum 10 aut wtedy tuner robi cenę promo. Ja tak robiłem to zamiast 1500 płaciłem tysiaka.

Ale juz wiecej tak nie zrobię.

Potem miałem BMW i tam zrobiłem "gotowca" zmodyfikowanego przez mądrego tunera.

Koszt to 300zl

A różnica to hamowania której nie miałem u kolegi z gotowcem ale koszt hamowni to 100zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pojechałem na sprawdzenie mocy w pojeździe i coś takiego wyszło, tak jak myślałem że słabo będzie bo poprzedni passat lepiej chodził a był 140 BKP moment obrotowy miał wyższy. co powiecie na wykres?

VW PASSAT 2.0 TDI CR CBBB 170.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, w przypadku pompowtryskiwacze 170 zawsze gubiły serie i to sporo.

Ale z CR nie wiem. I tak wynik nie jest tragiczny bo ja w swoim PD miałem tylko 161 a na forum ktoś miał 152 zamiast 170.

Myśle ze nie masz sie czym martwić.

Hamowania hamowni nie jest równa.

Pojedziesz na inna i wyjdzie inny wynik.

Rozumiem ze to jest seria- czy to juz po zabiegu??

 

odczucia na temat mocniejszej 140--- tam miałeś manual wiec moment odczuwałes bardziej- to normalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cbbb to pierwszy silnik z "ulepszonym" softem. Jeśli hamownia była jednoosiowa to mogło się włączyć a tym samym moc zmierzona na kołach była mniejsza. To po pierwsze. Po drugie warto by się przyjrzeć całemu dolotowi i recyrkulacji spalin w tym aucie. Moim zdaniem turbo coś za późno się włącza. Sprawdź gruszkę turbo, EGR, i kolektor dolotowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, chcę kupić Passata 2.0 tdi DSG 140 km ale już zastanawiam się nad podkręceniem go stąd moje pytanie do tych co podkręcili tą wersję jakie są różnice w osiągach z danych technicznych wyczytałem że 140 koni kombii 10 s 0-100 a po tym chipie jaki wynik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat chip 170 dsg.jpg

program napisany do mojego passata 2.0 tdi cr cbbb dsg

poprawiła się elastyczność pojazdu, teraz wyraźnie czuć że mocniej przyspiesza, momentu mu troche brakowało do seryjnego 350nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam odswierze temat . Jestem w trakcie konczenia swapu hamowania z r36 i przyszedł czas na moc .

 

Gdzie w Warszawie zrobię dobrze program z gwarancją usługi auto dsg ?

Zastanawiam się też nad dpf cut Ale nie wiem czy chce żeby mi ccecek kopcil. Obiecnie nie ma nawet dymka.

 

Chętnie bym skorzystał z comp sport Ale oni są tak daleko :)

Na pewno nie pojadę do bartpolu robil mi w a4 b7 Soft+ pdf cut+ turbo .

 

Na forum czytałem też jak rogal potraktowal forumowicza zlewajac go na drzewo .

 

Więc gdzie jechać ?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ATTACH=CONFIG]144324[/ATTACH]

program napisany do mojego passata 2.0 tdi cr cbbb dsg

poprawiła się elastyczność pojazdu, teraz wyraźnie czuć że mocniej przyspiesza, momentu mu troche brakowało do seryjnego 350nm.

 

a gdzie robiles chipa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności