maciej1988 Zgłoś #241 Napisano 29 Stycznia 2010 Widziałem na zdjęciach że wielu z Was mocuje radio taką metalową obejmą która często jest w zestawie. Chce tak przymocowac radio po prawej stronie tunelu środkowego, na wysokości gałki zmiany biegów. Wie ktoś czy pod tym plastikiem nie ma niczego bo mógłbym uszkodzic wiercąc dziurę i potem wkręcając tam śruby mocujące?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #242 Napisano 29 Stycznia 2010 Wyciągnij mieszek gałki zmiany biegów i odsuń troszkę ręką tunel i wierć spokojnie.Ja właśnie mam tak przykręcone.Najlepiej użyj śrubek z nakrętkami Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlise Zgłoś #243 Napisano 4 Maja 2010 To tym bardziej potrzebujesz radyjka selektywnego i z dobrą modulacją odbiornika. Nie wiem za ile masz zamiar go kupić, ale 100 razy wolałbym Presidenta Harry II Classic. U nas na aukcji znajdziesz go za 399zł. Patrz u mnie w podpisie link. To tym bardziej potrzebujesz radyjka selektywnego i z dobrą modulacją odbiornika. Nie wiem za ile masz zamiar go kupić, ale 100 razy wolałbym Presidenta Harry II Classic. U nas na aukcji znajdziesz go za 399zł. Patrz u mnie w podpisie link. Marku chyba mylisz pojęcia...jak juz radio ma byc selektywne to za to odpowiedzialny jest odbiornik a nie nadajnik(czułosc radia,trzymanie czestot..itd)a nadajnik odpowiada za modulacje. Harry ostatnio oprócz ceny i nazwy nic soba nie reprezentuje,to samo radio tylko w opakowaniu unidena na alledrogo mozna kupic za 120zeta a pracuje nawet lepiej,Podstawa to dobra antena(zestrojona)a nie smieszne magnesówki hustlera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leonisko Zgłoś #244 Napisano 4 Maja 2010 Ja mam tak zamontowane i jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
D1MAE Zgłoś #245 Napisano 6 Maja 2010 A u mniw wygląda to tak:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobek Zgłoś #246 Napisano 15 Maja 2010 Ja mam wciśnięte między tunel środkowy a fotel pasażera, nic nie trzeba wiercić czy ciąć a antena na tylnej klapie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kreska Zgłoś #247 Napisano 16 Maja 2010 Ja mam wciśnięte między tunel środkowy a fotel pasażera, nic nie trzeba wiercić czy ciąć a antena na tylnej klapie. Ja też i nie narzekam na takie rozwiązanie. Przy okazji przydał się głośniczek od zestawu głośnomówiącego (reszty zestawu nie było ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extreme8818 Zgłoś #248 Napisano 29 Maja 2010 a gdzie podłaczyliście zasilanie?? bo ja nie mam już pomysłu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #249 Napisano 29 Maja 2010 a gdzie podłaczyliście zasilanie?? bo ja nie mam już pomysłu Bardzo prosta sprawa Podepnij się choćby pod zapalniczkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leonisko Zgłoś #250 Napisano 29 Maja 2010 a gdzie podłaczyliście zasilanie?? Najlepiej bezpośrednio pod aku, ew. pod bezpieczniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extreme8818 Zgłoś #251 Napisano 29 Maja 2010 Cytat:Napisał extreme8818 Zobacz post a gdzie podłaczyliście zasilanie?? bo ja nie mam już pomysłu Bardzo prosta sprawa Podepnij się choćby pod zapalniczkę... chciałem tak zrobić ale nie wiem jak sie dostać do kabli. a wtyczka to ja pierdziu za zadne skarby nie chce. Cytat:Napisał extreme8818 Zobacz post a gdzie podłaczyliście zasilanie?? Najlepiej bezpośrednio pod aku, ew. pod bezpieczniki. jak podpialem pod bezpieczniki to mi zasilanie odlacza jak przekrece kluczyk... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leonisko Zgłoś #252 Napisano 29 Maja 2010 jak podpialem pod bezpieczniki to mi zasilanie odlacza jak przekrece kluczyk... Żarówka i dwa kable ew. jak masz miernik i szukaj stałego prądu. Ja mam bezpośrednio pod aku, i to jest najlepsze rozwiązanie bo przynajmniej wiem że z elektryki nic mi w radio nie wchodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #253 Napisano 30 Maja 2010 chciałem tak zrobić ale nie wiem jak sie dostać do kabli. a wtyczka to ja pierdziu za zadne skarby nie chce. Ja zdemontowałem popielniczkę (całą) kable wyprowadziłem pod tunelem środkowym obok lewarka zmiany biegów i wpiąłem się bezpośrednio pod instalację z zapalniczki.Trochę dłubania z tym jest,ale przynajmniej żadne kable nie wystawają.Jeszcze jedno-CB mam właśnie przykręcone do tunelu od strony pasażera,dla mnie najwygodniejsza opcja.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #254 Napisano 30 Maja 2010 Najprosciej jest wyjąć radio i podłączyć CB pod stały PLUS, dochodzący do radia. nawet jak nie masz zdolnosci manualnych, to po prostu zetnij trochę izolacji na takim przewodzie, skręć z końcówką przewodu od CB, zaizoluj i zrobione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #255 Napisano 30 Maja 2010 ja cb podłączyłem pod włącznik świateł kabel gruby żółto szary chyba plus po stacyjce cb mi sie wyłącza wraz z wyłączeniem zapłonu bardzo fajna sprawa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #256 Napisano 30 Maja 2010 ja cb podłączyłem pod włącznik świateł kabel gruby żółto szary chyba plus po stacyjce cb mi sie wyłącza wraz z wyłączeniem zapłonu bardzo fajna sprawa Fajna,jak dla kogo Po włączeniu radia musiałbym przełączać z 9 na 19 bo na tym kanale włącza się CB po całkowitym "odcięciu" zasilania.Za dużo pracy jak dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
extreme8818 Zgłoś #257 Napisano 30 Maja 2010 Ja zdemontowałem popielniczkę (całą) kable wyprowadziłem pod tunelem środkowym obok lewarka zmiany biegów i wpiąłem się bezpośrednio pod instalację z zapalniczki.Trochę dłubania z tym jest,ale przynajmniej żadne kable nie wystawają.Jeszcze jedno-CB mam właśnie przykręcone do tunelu od strony pasażera,dla mnie najwygodniejsza opcja.Pzdr. no dobra. a jak ją wymontować?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #258 Napisano 31 Maja 2010 no dobra. a jak ją wymontować?? Conieco tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=3761&highlight=demonta%BF+popielniczki i tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1191&highlight=demonta%BF+popielniczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo_zio Zgłoś #259 Napisano 5 Czerwca 2010 hehe jakbym czytal forum to bym nie polamal swojej ja mam po prawej stronie tunelu na rzepach....u kumpla to rozwiazanie nie trzyma ale u mnie o dziwo jest ok.... tyle ze ja mam alana 45 wiec spore radio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #260 Napisano 5 Czerwca 2010 Po włączeniu radia musiałbym przełączać z 9 na 19 to dziwne u mnie od razu wskakuje na 19 , może dla tego ze nie am szybkiej "9" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach