Skocz do zawartości
kobsnay

Odłączyłem przepływomierz?!?

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie zostanę skarcony, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje 3 pytanka :-(

Od jakiegoś czasu mój passacik 1,6 AHL zamulał strasznie, szarpał, przerywał. Pominę, co międzyczasy wymieniłem. Przedwczoraj podłączyłem go pod VAG-a i nie wykazał żadnych błędów. Postanowiłem odłączyć przepływomierz i .... jak ręką odjął (gdzieś to usłyszałem). Autko stało się zrywne, nie szarpie i nie ma dziwnych przerw w gazie. I moje 3 pytanka:

:(

1. czy to znaczy, że to na pewno padł przepływomierz?

2. czy można go jakoś sprawdzić na zewnątrz po wyjęciu z komory silnika?

3. ile czasu i czy można taki jeździć z odłączonym przepływomierzem, ewentualnie czemu to może zaszkodzić?

 

Wielkie dzięki za ewentualne porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ewidentnie padnięta przepływka

 

jedź do jakiegoś warsztatu, niech ci podepną na spróbowanie sprawną przepływkę, tylko pamiętaj żeby brać TYLKO Boscha albo Pierburga!!!

 

na sprawnej przepływce autko powinno zacząć chodzić tak jak powinno, jesli wszystko będzie ok to płacisz im za część i w drogę (ja właśnie tak zrobiłem)

 

koszt tej zabawy to 250-300złl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz padniętą przepływkę. miałem to samo u siebie, dwa dni temu zmieniłem przepływkę firmy Bosch /cena 350zł./ samochód stał się żywy, czuję teraz że jadę nie mam problemów z wyprzedzaniem tak jak wcześniej, słyszalem, że jazda z wyłączoną przepływką może skutkować awaria komputera / ale nie jestem tego pewien/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zadnej awarii nie bedzie, ale dawka i tak jest obcieta w stosunku do sprawnej przeplywki. kupuj nowa i smigaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Przy zakupie przeplywki proponuję zwrucić uwagę na oznaczenia na opakowaniu przepływomierza, albowiem tylko na nim można odróżnić część orginalną od regenerowanej przez firmę Bosch (orginalne opakowanie Boscha).

Do mojego autka wygląda to następująco.

Czujnik masy powietrza- 0 280 217 529 nr OE– VW 071 906 461 A

Częsć regenerowana- 0 986 280 204 nr OE- VW 071 906 461 A

Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli zakładając, że nie dojdzie do żadnych innych uszkodzeń, można chwilkę tak jeździć?????

Ale chyba na pewno będzie zaciągał większą dawkę benzynowej "ambrozji"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem przepływomierz, wyczyściłem rozpuszczalnikiem uniwersalnym, założyłem i ..... jak ręką odjął (nie ten samochód). Zobaczymy na jak długo. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość grzechu1212

pare dni temu miałem problemy z moim paskiem 1.8 20v . szarpał po dodaniu gazu , moc gdzieś uciekła , i powyżej 4000 obr to był juz koniec jacdy . 0 mocy . wymieniłem świece , przewody bo miały przbicie. niestety to nic nie pomogło . okazało sie że przepływka.

odpiołem przpływke i autko dostąło kopa lecz na postoju gasło , obroty spadały i były nierówne. wymieniłem przepływke i jest gicior . śmiga jak powinno:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rossignol

Witka wszystkim. A propos przeplywi macie racje, a dam wam taka rade jak kupujecie czesci tzw zamienniki patrzcie zawsze na nr katalogowy czesci. Dlatego ze np Bosch robi czesci dla vw i pakuje je do pudelek vw, ale tez te same czesci wedroja do pudelek Boscha czy innych. I teraz ta sama czesc robiona w tej samej fabryce ma kilka roznych cen i pudelek. Tak jak pisze kolega MACZ macie w nr czesci na koncu dwie literki OE tzn. ORYGINAL EQUIPIMENT. Jest to informacja sprawdzona mam mechanika ktory pracowal 20 latek w vw w niemcowie, Pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mozna jezdzic z odłaczonom przepływka , Pamietajcie ze jesli sterownik wykrywa jakis bład to automatycznie przestawia sie w tryb awaryjny wiec nie jest to na 100% Przepływomierz.podłacz Pod Vaga.

 

Wg jakich zasad pisowni ten tekst???

 

Napiz Typ Przepływomierza I Czy Masz Z "goracym Drutem " Czy Wychylowy Z Klapka A Ja Podam Ci Wartosci Napiec I Sposób Sprawdzenia

 

Edytuj posty - 2 scalone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności