Skocz do zawartości

Macz

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Macz

  • Urodziny 06.04.1959

Informacje osobiste

  • Imię
    Marian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łęczna

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2013
  1. Witam. Podłączam się do tematu, może koledzy znają na tyle silnik 2.3 VR5, że będą mogli mi podpowiedzieć, gdzie znajduje się w tym silniku czujnik prędkości obrotowej G28. Z czytałem na kompie „00513 - Engine Speed Sensor (G28)”. Czujnik zapewne do wymiany bo autko kilka razy zgasło, tylko gdzie on jest w tym autku? Za podpowiedź z góry serdeczne dzięki. Dla zainteresowanych: wyżej wymieniony czujnik (174zł), znajdujeśię w okolicy filtra oleju. Wymieniony i po problemie.
  2. Witam Podłączę się do tematu. Panowie POMOCY!!! Od pewnego czasu „walczę” z ładowaniem w moim pasku. Auto z silnikiem 2.3 VR5, alternator Bosch 90 A. Problem polega na tym, że spada napięcie ładowania akumulatora. Po uruchomieniu zimnego silnika napięcie na akumulatorze (i na zaciskach alternatora) wynosi 14, 2 V po pewnym czasie w miarę nagrzewania się silnika ( i altka) zaczyna spadać i w czasie jazdy (temperatura silnika 90 stopni) spada nawet poniżej 13V. Wykonano następujące czynności w celu usunięcia problemu: - Sprawdzono akumulator - sprawny w 100%. - Sprawdzono połączenia elektryczne altka z aku i silnika z nadwoziem. - Wykonano przegląd alternatora w serwisie Boscha (nowe łożyska, nowe koło pasowe, nowy regulator). Problem nadal istnieje.:638: Krok desperacki podmianka na inny alternator i… :eek:TOSAMO!!! Panowie POMOCY!!!
  3. Miałem swego czasu podobny problem (za wysokie napięcie około 18V). Wymiana regulatora nie pomogła, była uszkodzona dioda mocy (ta wciskana "pastylka"). W celu zdjagnozowania należy rozlutowaś wszystkie diody.
  4. Witam! Mam uszkodzony wspornik pompy wspomagania kierownicy (silnik 2,3 VR5). Czy powyższy element jest dedykowany tylko do tego silnika, czy może pasować od innego mającego taką samą jak moja pompę wspomagania ? Za pomoc z góry dziękuję.
  5. Witam. Przy zakupie przeplywki proponuję zwrucić uwagę na oznaczenia na opakowaniu przepływomierza, albowiem tylko na nim można odróżnić część orginalną od regenerowanej przez firmę Bosch (orginalne opakowanie Boscha). Do mojego autka wygląda to następująco. Czujnik masy powietrza- 0 280 217 529 nr OE– VW 071 906 461 A Częsć regenerowana- 0 986 280 204 nr OE- VW 071 906 461 A Powodzenia
  6. Macz

    przepływomierz

    Kolego Adams czy mógłbyś uchylić rąbka tajemnicy, gdzie za 250zł wymieniają "przepływkę" na nową. Ja za regenerowanego Boscha zapłaciłem 270zł +"stara przepływka" (okazjonalnie bo normalnie chcieli 360zł +"stara przepływka"
  7. Macz

    EDS

    Dzięki za "podpowiedzi". Przy zaciągnientym ręcznym pali obie gumy i "idzie" do przodu. Po rozpędzeniu do tyłu i przejściu na "jedynkę" gaśnie.
  8. Macz

    EDS

    Witam. Mam pytanko w jaki prosty sposób (bez diagnosty) sprawdzić system EDS? Mam paska z 2000r i zgodnie z oznaczeniem (1AH) na tabliczce w bagażniku powinien mieć ABS i EDS. ABS owszem działa i jest sygnalizowany jego test na desce rozdzielczej, a co do EDS ?????.......
  9. Macz

    Budowa silników VW

    Dzięki. Spróbuję coś ściągnąć.
  10. Witam. Mam prośbę, może koledzy znają adres strony internetowej, na której można znaleźć „szczegółową” budowę silników VW. Dotychczas udało mi się znaleźć kilka stron z danymi silników, lecz bez rysunków. Posiadam w swoim „Pasku” silnik 2.3VR5 i chciałbym troszkę dowiedzieć się o jego budowie. Za pomoc z góry dziękuję. Edytuj posty. Nie klep jednego pod drugim/Duży Dzięki Damian za sugestie, a gdyby ktoś miał adresik takowych stron to byłbym wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności