Skocz do zawartości
Gość marcys2001

brak mocy Passat 1.9tdi AFN - pomozcie prosze

Rekomendowane odpowiedzi

Logi podasz to będzie można rozmawiać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to zrobie, które grupy zlogować w szczególności? 003, 008 i 011? Aha tylko że to nie wystepuje przy gazie w podłogę;) to zrobie dwa, jeden normalnie przyspieszając a drugi na pełnym gazie. Tylko czy dobre grupy wymieniłem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Log grup 3 z 10 , 8 z 11 no i 4 oddzielnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za odpowiedź, postaram się to dziś zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DYNAMICZNE:

 

Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183934.html

Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_183935.html

 

Grupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183936.html

Grupa 008, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_183938.html

 

Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183937.html

Grupa 003, 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_183939.html

 

wstawiam logi, jedne robione tak jak trzeba pełen gaz od 1,5tyś a drugie robione jadąc od ok. 1,5 tyś do ok 2,2 na pół gazie bo właśnie tak jadąć w okolicy 1,75 tyś obrotów czuć takie przycięcie auta, które nie występuje na pełnym gazie, jedynie na pół gazie.

 

Czekam na analize i dziękuje za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukaj dziury w dolocie bo turbo do końca nie pompuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm ale normalnie na pół gazie przyspieszając się przycina w pewnym momencie, natomiast na pełnym gazie chyba jest ok?

 

to może tak jak się za to zabrać żeby to skutecznie posprawdzać?

Edytowane przez Krynio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi są zrobione źle, dynamiczne na pełnym gazie za krótkie. Widać nieszczelność, najpierw to usuń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem dziure przy EGR ta guma taka, wymieniona i śmiga jak dawniej;) dzieki za pomoc;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taką sprawę, u mnie po naciśnięciu gazu do połowy mam dużo lepsze przyspieszenie niż kiedy docisnę go do dechy... Podczas przyspieszania po odpuszczeniu pedału gazu do połowy samochód ma większe przyspieszenie.

Macie jakiś pomysł co to może być?

P.S. Pasek trochę dymi na biało na dużych obrotach przy rozgrzanym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam taką sprawę, u mnie po naciśnięciu gazu do połowy mam dużo lepsze przyspieszenie niż kiedy docisnę go do dechy... Podczas przyspieszania po odpuszczeniu pedału gazu do połowy samochód ma większe przyspieszenie.

 

Ja miałem podobny objaw jak mi się zmienna geometria przycinała. Jad depniesz to zmienna geometria nie nadąża to i mocy nie ma. Jak wolniej przyspieszasz to łopatki jeszcze jakoś tam się przestawią pomimo oporów.

Nie wpada w tryb awaryjny przy około 120 km/h?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności