byry007 Zgłoś #21 Napisano 10 Marca 2010 Zrobiłem taki mały test mi się wydaje ze te stare kompy do lifta nie kasuję się średnie spalanie po kilku godzinach i jak auto mi sie rozgrzało to skasowałem średnie spalanie i było już do zaakceptowania bo tak to pokazywało 8-10 l a jak skasowałem to było 6-7 l Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kac222 Zgłoś #22 Napisano 10 Marca 2010 Kasuje się to spalanie po pewnym,czasie.A może masz przełączone na 2 na wyświetlaczu.Bynajmniej u mnie tak jest,że na jak MFA jest na 1 to kasuje spalania po postoju,a na 2 pamięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hugo Zgłoś #23 Napisano 22 Listopada 2010 no wlasnie odkpie temat .bo widze ze jak jest cos co mnie interesuje to nie wielu sie wypowiada albo poprostu usuwaja temat .... tak jak ktos wyzej napisal dlaczego spalanie chwilowe na postoju pokazuje czasami np 12.3l/100km a czasami 3.3l/100k??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bauuer Zgłoś #24 Napisano 22 Listopada 2010 Do czasu aż nie przejedziesz 30m spalanie chwilowe będzie takie jak średnie na 100km. Przynajmniej takie są moje odczucia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djbayt Zgłoś #25 Napisano 28 Listopada 2010 Witam! Szukalem na forum i w googlach, ale albo jestem slepy albo nie ma, albo ja mam tylko taki problem. mianowicie na wyswietlaczu srednie spalanie komputer pokazuje 0.0 l/100 km. dokladniej gdy odpale auto troche sie nagrzeje, ruszam i wtedy komputer pokazuje normalnie okolo 15,5-15,9 l/100km, przejade kilkaset metrow spalanie spada. po przejechaniu ok. 2-3 km spalanie spada do 9.0 l/100km, chwile sie tak utrzymuje i nagle spada do 0.0 l/100km i tak jest przez dluzszy czas. po przejechaniu kolejnych kilometrow zmienia sie na 6,9 albo 7,4 l/100km, dodam ze gdy przelacze na spalanie chwilowe to na postoju pokazuje mi tez 0,0 l/h, czasami tak jak powinno byc 0,7-0,9 l/h ale zaraz znowu wraca do 0,0 l/h. dzieje sie tak zawsze po przejechaniu ok 2-3 km. o co chodzi? czy ktos moze mi pomoc? juz mnie to denerwuje. problem pojawil sie gdy temp. spadla ponizej zera ale nie wiem czy to przypadek? dodam ze po podpieciu vag-a jest blad czujnika temp. zewnetrznej G17 (sporadyczny),przy czym komputer pokazuje taka temp. powietrza jaka jest na zewnatrz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzelus88 Zgłoś #26 Napisano 16 Grudnia 2010 Witam. Od ostatniego czasu zauwazyłem na na mfa2 pokazuje mi średnie spalanie w granichach 15L, zaznacze iż do pracy mam około 5km i spalanie zejdzie góra do 13,6L. Dodam , że tankowałem paska do pełna, wzkazówka zjechała troszkę więcej niż 2 kreski od prawej strony a zrobiłem niecałe 80km. Problem pojawił się gdzie wykasowałem wszystkie wartości w mfa1 i mfa2,(wcześniej srednie 9,2L) czy mam czekać aż wszystko się unormuje po przejechaniu 100km ? co może być nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzelus88 Zgłoś #27 Napisano 17 Grudnia 2010 Wróciłem właśnie z pracy mam przejechane równe 100km i trochę więcej niż 1/4 baku niema. W MFA 1 pokazuje średnie spalanie ø9,5/100km a w MFA 2 pokazuje ø15L/100km w zwyż na postoju około 3,4/100km. Chwilowe spalanie wygląda na okey bo przy prędkości 70-80km/h na 5 biegu jest 7,5/100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzelus88 Zgłoś #28 Napisano 17 Grudnia 2010 Byłem teraz dotankowałem na maxa i moje spalanie wynosi 15L/100km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #29 Napisano 10 Października 2011 Ogrzeje kotleta, nie bede zakładał nowego tematu bo u mnie pokazuje na fisie a nie na mfa ... Do rzeczy od jakiegos czasu moj pasek zaczol palic jak smok trasa 8-9 litrow, miasto to juz roznie ale min 10 chodzi mi o srednie spalanie, natomiast chwilowe i tu jest zdziwko bo wystarczy ze dodam narawde delikatnie gazu (dotkne pedal gazu) i skacze do 20 l nawet, jak depne w podloge to i do 50l dojdzie. Vag nie pokazuje żadnych błedów, przepływke podmieniałem indentyczną od kolegi z paska gdzie spalanie jest w normie więc to wykluczam, pompki pracują dobrze wartosci sa bliskie 0 aczkolwiek dodam że wymieniałem 1 pompke bo miała dosc na regenerowana, dzis sprawdzane ponownie i wartosci sa zblizone 0. Kąt rozrządu mam na ~ 1 ale nigdy nic z tym nie robiłem i wczesniej było dobrze.Filtry nowe, olej też, PSJ - nie występuje, Nie mam pomysłow co może byc źle. Auto na mocy wogóle nie straciło i mam wrażenie że nawet przybło - ale może mi sie tylko wydawac.... Macie drodzy jakies pomysły na rozwiązanie tego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #30 Napisano 10 Października 2011 nikt nie ma pomyslu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwlkwcnsk Zgłoś #31 Napisano 12 Października 2011 Ostatnio wymieniałem poprzez mechanika króciec od układu chłodniczego który znajdował się przy samym bloku silnika. Dupiasty dostęp, także Pan Tadzio za 30 zł podjął się wymiany. Okazało się że na stary króciec kapała sobie ropa z pod uszczelki pompy wtryskowej. Koszt z wymianą 80 zł. Poszedłem odebrać auto i tu niespodzianka. Autko cos ciężko odpaliło i było troszkę słabsze. Pojeździłem wieczór i zauważyłem coś dziwnego. Generalnie jeżdżę do pracy codziennie ok. 2 km. Jazda po mieście. czasami po za miasto. I generalnie w weekendy dłuższe trasy. Średnie spalanie komputer pokazywał na poziomie góra 6,5 l. Po odbiorze od mechaniora nim dojechałem do domu spalanie 9,5/100. Pojechałem zrobić mała trasę za miasto do rodziców na wieś - spalanie spadło do 8,8l/100, gdzie generalnie przy tej trasie wskazuje około 5l/100. Zacząłem sie niepokoić. Auto zrobiło się słabsze, gorzej paliło i spalanie jak pojechałem z reklamacja do Pana Tadzia wyniosło 13,7l/100. Okazało się że pomocnik mechanika który składał pompe przestawił kąt wtrysku. Po naprawie wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #32 Napisano 12 Października 2011 Ta wypowiedz to chyba nie do mnie, pompy wtryskowej nikt nie ruszał bo jej nie mam =]. Bardzo proszę jeżeli ktośma pomysły na mój problem 2 posty wyzej to proszę o wypowiedź. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mortek Zgłoś #33 Napisano 29 Czerwca 2012 Witam!!! Odświeżę trochę temat Mam następujący problem z MFA. Mianowicie kiedy jadę po mieście i zatrzymuję się na światłach, skrzyżowaniu itd. to wskazanie średniego spalania na 100km rośnie mi. Czasami zanim światła zmienią się ponownie na zielone to spalanie wzrasta mi nawet o 1l/100km. Wcześniej nie zauważyłem takiego zjawiska a jeżdżę paszczurem już 3 lata. Ma ktoś jakieś pomysł na przyczynę takiego stanu rzeczy? Szczerze, to czytając poprzednie posty to było tam wiele przykładów o wskazaniach MFA ale mało rozwiązań problemów? Czy ktoś zauważył podobne zjawisko u siebie? A może ktoś miał taki problem i uporał się z nim? Proszę Was koledzy o pomoc Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janoz77 Zgłoś #34 Napisano 15 Maja 2016 Witam. Mam problem z mfa w passacie , komputer cały czas pokazuje mi 99 litrów w spalaniu chwilowym a w średnim 50 litrów . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach