Skocz do zawartości
Gość Passat_1

1/4 zbiornika i STOP!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Passat_1

Mam problem z Passatem 1,9 TDI 3C.

Po przejechaniu ok. 3/4 zbiornika paliwa samochód w czasie jazdy gaśnie. Efekt jest taki, jakby zabrakło paliwa. Po podłączeniu do komputera okazało się, że w zbiorniku jest jeszcze 22 litry paliwa. Podejrzewane było uszkodzenie pompy paliwa w zbiorniku. Po wymianie pompy przejechałem do zapalenia się rezerwy.Następnie po uzupełnieniu paliwa, znów gaśnie przy 1/4 zbiornika paliwa. Proszę o radę, dzięki.

Ps.Komputer nie wykazuje żadnych błędów ani usterek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość avionik

mam podobny problem ale przy różnych ilosciach paliwa . raz zgasł jak miałem zasieg 110 km a wczoraj sie zadławił jak miałem prawie połowe zbiornika ale załapał po chwili . i wkurza mnie to strasznie . moze ktos wie co to moze byc ? chce wykrecic smok ze zbiornika i zobaczyc czy tam cos sie nie zabrudziło ale nie moge bo cały czas mam pełny kocioł i sie bije ze se to wszystko wleje do kabiny. co za koszmar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość avionik

pompa pliwa w zbiorniku jest walnieta .

w ASO z koszem ok 800 pln. sama pompa nie wystepuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z Passatem 1,9 TDI 3C.

Po przejechaniu ok. 3/4 zbiornika paliwa samochód w czasie jazdy gaśnie. Efekt jest taki, jakby zabrakło paliwa. Po podłączeniu do komputera okazało się, że w zbiorniku jest jeszcze 22 litry paliwa. Podejrzewane było uszkodzenie pompy paliwa w zbiorniku. Po wymianie pompy przejechałem do zapalenia się rezerwy.Następnie po uzupełnieniu paliwa, znów gaśnie przy 1/4 zbiornika paliwa. Proszę o radę, dzięki.

Ps.Komputer nie wykazuje żadnych błędów ani usterek.

 

To ze wskaźnikiem też coś nie tak bo mi wychodzi że masz pojemność baku 88 litrów.;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_1

Problem z głowy. Wymieniliśmy jeszcze raz pompę paliwa w zbiorniku i jest ok. Widocznie ta poprzednia wymieniana pompa też była uszkodzona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość avionik

Ja tez wymienilem pompe w zbiorniku i wszystko ok . koszt 500 pln z robocizna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Mam takie same objawy, tzn. rezerwa pokazywała jeszcze ok. 250-300 km i samochód się dławił i następnie gasł. By zapalić go ponownie, trzeba było długo kręcić rozrusznikiem.

 

Koledzy, czy powyższe objawy pojawiały się u Was jeszcze później? Czy wymiana pompy pomogła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

defender, koledzy wyzej napisali ze wymiana pompy pomogla :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Valdi, od sierpnia ub. roku sporo się mogło zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miałem ten sam problem. Zmiana pompy w tym przypadku jest zbędna. W moim przypadku zapchany był filtr paliwa, mimo to, że auto było zaraz po przeglądzie (razem z wymianą filtra). Komputer w ASO nie wykazywał żadnych błędów. Serwisant zaproponował wymianę pompy na nową, lecz kazałem przy mnie wymienić filtr paliwa (okazało się, że wcale go nie wymieniali, był zapchany). Przy małej ilości paliwa w zbiorniku, ciśnienie nie jest już na tyle duże aby "przepchać" paliwo przez zapchany filtr.

U mnie objawiało się to gaśnięciem silnika gdy poziom paliwa schodził poniżej 1/4 (za każdym razem regularnie). Także przy wysokich obrotach silnik dusił się i odmawiał pracy (lecz nie gasł).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwróć uwagę na sąsiadów :) Może podpie*****ają Ci paliwo w nocy ;DDDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

miałem to samo auto gasło lub nie chciało zapalić przy różnych ilościach paliwa w baku. Uszkodzona była pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Koszt samej pompy w ASO w moim przypadku wyniósł 920zł.

 

Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze coś tanie furki macie :D mi jak padła pompa paliwa w starej B3 to w aso za samą pompę chcieli 1600 zł + wymiana 250 :) Na szczęście zaopatrzyłem się na allegro w sam wkład i sam wymieniłem i zamknąłem się w kwocie ok 120 zł ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

laduje sobie samolocikiem na lotnisku wsiadam do zakupionego tydzien wczesniej passata i przejechalem w kierunku Katowic 5 km... mialem tak jak opisane 1/4 paliwa w baku i przy predkosci troche ponad dozwolona autko przy przyspieszaniu lekko szarpnelo... i zdechlo... zapalila sie ikonka akumulatora i **** zbita nie odpala nie jedzie elektryka dziala wiec telefon do pizetju przyslali lawete... przyjechalem do salonu VW Magro w Sosnowcu... gdzie po wielkich prosbach zgodzili sie zajac autem za 2 godziny... wchodze tutaj na forum i juz wiedzialem co dolega autku ... ale panowie jeszcze nie mieli czasu na zajecie sie tematem.... final ... uszkodzona pompa paliwowa dokladnie tak jak u kolegow... Proponowany termin naprawy przez ASO nastepny dzien bo pompe maja ale w drugim salonie w Tychach... i musialem sam po nia pojechac... wyrobili sie w czasie, ale salonu nie polecam jeszcze troche wody w Wisle uplynie zanim dojdziemy do normalnego traktowania klienta w kaczolandi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jarecki111_200

koledzy nie kupujcie używanych pomp paliwa ja ten temat przerobiłem dokładnie.

Jest podstawowa zasada iż niemożna zakładać używanych pomp chyba ze jest wyjęta z baku auta i od razu założona do naszego auta Używana pompa nie może stać bez paliwa .

Po wymianie dwóch używek skończyło się na kupnie nowej i teraz samochód chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BTW nowa pompa do 2.0 TDI-PD 140 KM kosztuje obecnie w serwisie ponad 1100 zł + 200 zł wymiana (max 15 min roboty, nie trzeba mieć specjalistycznych narzędzi).

Aha, u mnie numer pompy na przestrzeni kilku lat zmienił się tak:

3C0 919 050 B -> 3C0 919 050 E -> 3C0 919 050 G

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj i mi samochod zgasl podczas jazdy, kiedy wrzucilem na luz jadac z gorki(zasweicila sie tylko czerwona ikonka akumulatora), jednak paliwa bylo ok 30 l i nie chcial odpalic. Dopiero po dziesieciu min krecenia rozrosznikiem, podczas zapalania wcisnelem pedal gazu i zalapal, wiec go troche potrzymalem na obrotach i juz nie zgasl. Tak jakby byl zapowietrzony. Odrazu popedzilem po paliwko i do pelna zatankowalem. Podejrzewam ze pompa i u mnie sie szykuje do wymiany(chociaz moze to tylko filtr paliwa zapchany).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I mnie to dopadło, pewnej niedzieli jadę sobie w baku około 1/4 i nagle dojeżdżając do skrzyżowania pasacior zgasł.Panika wielka bo zblokowałem całe skrzyżowanie,po paru minutowym kręceniu rozrusznikiem zapalił ale przejechałem jakieś 5 km i znów to samo. Dalej to już telefon,laweta,serwis. Pompa paliwa do wymiany to normalne w pasatach,te pompy robione są chyba w chinach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B6 2.0TDI-CR 140KM

Jaki miałeś przebieg? Ile wyniosła naprawa?

Zmień sobie w opisie B6 2.0TDI-CR na -PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zmień sobie w opisie B6 2.0TDI-CR na -PD.

kolega jojo pisząc CR miał na myśli common rail

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności