Gość Passat_1 Zgłoś #1 Napisano 6 Maja 2008 Mam problem z Passatem 1,9 TDI 3C. Po przejechaniu ok. 3/4 zbiornika paliwa samochód w czasie jazdy gaśnie. Efekt jest taki, jakby zabrakło paliwa. Po podłączeniu do komputera okazało się, że w zbiorniku jest jeszcze 22 litry paliwa. Podejrzewane było uszkodzenie pompy paliwa w zbiorniku. Po wymianie pompy przejechałem do zapalenia się rezerwy.Następnie po uzupełnieniu paliwa, znów gaśnie przy 1/4 zbiornika paliwa. Proszę o radę, dzięki. Ps.Komputer nie wykazuje żadnych błędów ani usterek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość avionik Zgłoś #2 Napisano 8 Czerwca 2008 mam podobny problem ale przy różnych ilosciach paliwa . raz zgasł jak miałem zasieg 110 km a wczoraj sie zadławił jak miałem prawie połowe zbiornika ale załapał po chwili . i wkurza mnie to strasznie . moze ktos wie co to moze byc ? chce wykrecic smok ze zbiornika i zobaczyc czy tam cos sie nie zabrudziło ale nie moge bo cały czas mam pełny kocioł i sie bije ze se to wszystko wleje do kabiny. co za koszmar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość avionik Zgłoś #3 Napisano 30 Lipca 2008 pompa pliwa w zbiorniku jest walnieta . w ASO z koszem ok 800 pln. sama pompa nie wystepuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vvalery Zgłoś #4 Napisano 30 Lipca 2008 Mam problem z Passatem 1,9 TDI 3C. Po przejechaniu ok. 3/4 zbiornika paliwa samochód w czasie jazdy gaśnie. Efekt jest taki, jakby zabrakło paliwa. Po podłączeniu do komputera okazało się, że w zbiorniku jest jeszcze 22 litry paliwa. Podejrzewane było uszkodzenie pompy paliwa w zbiorniku. Po wymianie pompy przejechałem do zapalenia się rezerwy.Następnie po uzupełnieniu paliwa, znów gaśnie przy 1/4 zbiornika paliwa. Proszę o radę, dzięki. Ps.Komputer nie wykazuje żadnych błędów ani usterek. To ze wskaźnikiem też coś nie tak bo mi wychodzi że masz pojemność baku 88 litrów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Passat_1 Zgłoś #5 Napisano 13 Sierpnia 2008 Problem z głowy. Wymieniliśmy jeszcze raz pompę paliwa w zbiorniku i jest ok. Widocznie ta poprzednia wymieniana pompa też była uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość avionik Zgłoś #6 Napisano 13 Sierpnia 2008 Ja tez wymienilem pompe w zbiorniku i wszystko ok . koszt 500 pln z robocizna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #7 Napisano 2 Marca 2009 Mam takie same objawy, tzn. rezerwa pokazywała jeszcze ok. 250-300 km i samochód się dławił i następnie gasł. By zapalić go ponownie, trzeba było długo kręcić rozrusznikiem. Koledzy, czy powyższe objawy pojawiały się u Was jeszcze później? Czy wymiana pompy pomogła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #8 Napisano 3 Marca 2009 defender, koledzy wyzej napisali ze wymiana pompy pomogla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #9 Napisano 3 Marca 2009 Valdi, od sierpnia ub. roku sporo się mogło zmienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrekpepe Zgłoś #10 Napisano 8 Marca 2009 Witam, Miałem ten sam problem. Zmiana pompy w tym przypadku jest zbędna. W moim przypadku zapchany był filtr paliwa, mimo to, że auto było zaraz po przeglądzie (razem z wymianą filtra). Komputer w ASO nie wykazywał żadnych błędów. Serwisant zaproponował wymianę pompy na nową, lecz kazałem przy mnie wymienić filtr paliwa (okazało się, że wcale go nie wymieniali, był zapchany). Przy małej ilości paliwa w zbiorniku, ciśnienie nie jest już na tyle duże aby "przepchać" paliwo przez zapchany filtr. U mnie objawiało się to gaśnięciem silnika gdy poziom paliwa schodził poniżej 1/4 (za każdym razem regularnie). Także przy wysokich obrotach silnik dusił się i odmawiał pracy (lecz nie gasł). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #11 Napisano 17 Marca 2009 Zwróć uwagę na sąsiadów Może podpie*****ają Ci paliwo w nocy ;DDDD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał2008 Zgłoś #12 Napisano 20 Marca 2009 Witam, miałem to samo auto gasło lub nie chciało zapalić przy różnych ilościach paliwa w baku. Uszkodzona była pompa paliwa znajdująca się w zbiorniku. Koszt samej pompy w ASO w moim przypadku wyniósł 920zł. Pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #13 Napisano 20 Marca 2009 Kurcze coś tanie furki macie mi jak padła pompa paliwa w starej B3 to w aso za samą pompę chcieli 1600 zł + wymiana 250 Na szczęście zaopatrzyłem się na allegro w sam wkład i sam wymieniłem i zamknąłem się w kwocie ok 120 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jmarciniak Zgłoś #14 Napisano 27 Marca 2009 laduje sobie samolocikiem na lotnisku wsiadam do zakupionego tydzien wczesniej passata i przejechalem w kierunku Katowic 5 km... mialem tak jak opisane 1/4 paliwa w baku i przy predkosci troche ponad dozwolona autko przy przyspieszaniu lekko szarpnelo... i zdechlo... zapalila sie ikonka akumulatora i **** zbita nie odpala nie jedzie elektryka dziala wiec telefon do pizetju przyslali lawete... przyjechalem do salonu VW Magro w Sosnowcu... gdzie po wielkich prosbach zgodzili sie zajac autem za 2 godziny... wchodze tutaj na forum i juz wiedzialem co dolega autku ... ale panowie jeszcze nie mieli czasu na zajecie sie tematem.... final ... uszkodzona pompa paliwowa dokladnie tak jak u kolegow... Proponowany termin naprawy przez ASO nastepny dzien bo pompe maja ale w drugim salonie w Tychach... i musialem sam po nia pojechac... wyrobili sie w czasie, ale salonu nie polecam jeszcze troche wody w Wisle uplynie zanim dojdziemy do normalnego traktowania klienta w kaczolandi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jarecki111_200 Zgłoś #15 Napisano 11 Kwietnia 2009 koledzy nie kupujcie używanych pomp paliwa ja ten temat przerobiłem dokładnie. Jest podstawowa zasada iż niemożna zakładać używanych pomp chyba ze jest wyjęta z baku auta i od razu założona do naszego auta Używana pompa nie może stać bez paliwa . Po wymianie dwóch używek skończyło się na kupnie nowej i teraz samochód chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #16 Napisano 11 Kwietnia 2009 BTW nowa pompa do 2.0 TDI-PD 140 KM kosztuje obecnie w serwisie ponad 1100 zł + 200 zł wymiana (max 15 min roboty, nie trzeba mieć specjalistycznych narzędzi). Aha, u mnie numer pompy na przestrzeni kilku lat zmienił się tak: 3C0 919 050 B 3C0 919 050 E 3C0 919 050 G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polson Zgłoś #17 Napisano 23 Kwietnia 2009 Witam, dzisiaj i mi samochod zgasl podczas jazdy, kiedy wrzucilem na luz jadac z gorki(zasweicila sie tylko czerwona ikonka akumulatora), jednak paliwa bylo ok 30 l i nie chcial odpalic. Dopiero po dziesieciu min krecenia rozrosznikiem, podczas zapalania wcisnelem pedal gazu i zalapal, wiec go troche potrzymalem na obrotach i juz nie zgasl. Tak jakby byl zapowietrzony. Odrazu popedzilem po paliwko i do pelna zatankowalem. Podejrzewam ze pompa i u mnie sie szykuje do wymiany(chociaz moze to tylko filtr paliwa zapchany). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jojo Zgłoś #18 Napisano 27 Kwietnia 2009 I mnie to dopadło, pewnej niedzieli jadę sobie w baku około 1/4 i nagle dojeżdżając do skrzyżowania pasacior zgasł.Panika wielka bo zblokowałem całe skrzyżowanie,po paru minutowym kręceniu rozrusznikiem zapalił ale przejechałem jakieś 5 km i znów to samo. Dalej to już telefon,laweta,serwis. Pompa paliwa do wymiany to normalne w pasatach,te pompy robione są chyba w chinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #19 Napisano 27 Kwietnia 2009 B6 2.0TDI-CR 140KM Jaki miałeś przebieg? Ile wyniosła naprawa? Zmień sobie w opisie B6 2.0TDI-CR na -PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qqrydziany Zgłoś #20 Napisano 27 Kwietnia 2009 Zmień sobie w opisie B6 2.0TDI-CR na -PD. kolega jojo pisząc CR miał na myśli common rail Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach