Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam podłącze się do tematu.

W pewnym sensie można powiedzieć, że Passat przypomina solidny złoty zegarek dziedziczony od pokoleń. Patrzy się na niego i sie go poprostu ma, ale można mieć też zwyczajny, kupiony za dwadzieścia dolarów zegarek kwarcowy, zrobiony z gumy i plastiku, który niewymaga ani czyszczenia, ani przechowywania w specjalny sposób, a przecierz chodzi rewelacyjnie. Taką złotą piękność trzeba codziennie nakręcać, regulować, a raz po raz zanosić do zegarmistrza, żeby przeczyścił mechanizm... Taki piękny zegarek to oczywiście rzadkość, ale przecież gumowy i tak chodzi lepiej,nie wymagając przy tym żadnego zachodu. Kłopot z zegarkiem dwudziestodolarowym polega na tym, że pewnego dnia poprostu przestaje działać. Można go wówczas tylko wyrzucić i kupić nowy.

 

PS.

Panowie, o gustach się nierozmawia. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i Passatomaniaków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,5 roku temu sam miałem dylemat przed kupnem :)

1.8T? no i wypadło na V6 2.8 i w zasadzie uważam to za bardzo dobry wybór.

Osiągi bardzo przyzwoite spalanie w normie :) wbrew pozorom nie pali więcej niż 1.8T.

W trasie przy dużych przebiegach nawet poniżej 9litrów w mieście da się zejść poniżej 15/16.

Na 1.8T nie zdecydowałem się ze względu na turbinę - dodatkowy złom co lubi się psuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

jaki silnik benzynowy w B5 3BG polecacie chodzi mi o spalanie i o awaryjnosc tak sie teraz zastanawiam nad zmiana na benzyne

Witam ! niema co sie zastanawiac polecam 18.T moj spala 7.05 litra trasa , miasto cos okolo 10 litra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
miasto cos okolo 10 litra

 

i trasa 7 litrów

 

 

ta ta ta.

Edytowane przez smok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj przy 110km/h to jak najbardziej normalne spalanie... NIe zawsze da się jechać 180...

Poza tym to awt i apu różnią się pod tym względem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słuchaj przy 110km/h to jak najbardziej normalne spalanie

kiedyś jechałem trasą 200 km i przez pierwsze 30 km jechałem najbardziej ekonomicznie jak się dało zeszedłem co prawda do 7 litrów. ale, nigdy więcej takiej jazdy, co to za jazda. jazda ma cieszyć.

pozdrawiam

 

ps. a miasto rzadko kiedy poniżej 12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zgadza się, natomiast jak wcześniej wspomniałem, nie zawsze da się jechać szybciej :)

Przyznam że ostatnio w mieście zjadł mi 18 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mam 2.0 ALT + LPG i muszę przyznać ze przy energicznej jeździe po mieście nie wciągnął jeszcze więcej niż 12-13 litrów, trasa 9-10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar kupić paska z silnikiem benzynowym czy 1,8t ANB będzie dobrym wyborem czy polecicie coś innego chciałbym wreszcie coś powyżej 100 koni żeby to jechało

A jaki silnik najlepszy jest do gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam zamiar kupić paska z silnikiem benzynowym czy 1,8t ANB będzie dobrym wyborem czy polecicie coś innego chciałbym wreszcie coś powyżej 100 koni żeby to jechało

A jaki silnik najlepszy jest do gazu?

aeb był produkowany do 98 r więc zmień podpis

silniki te dobrze przyjmują LPG który jest dobrze założony i dobry zestaw jest wybrany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć wam!

Sorki za odkopywanie tematu ale tutaj to nie ma akurat większego znaczenia.

 

Niedługo planuję zakup Passata B5 FL w miarę młodszego rocznika i tutaj jest moje pytanie:

Jaki najlepiej wybrać silnik benzynowy? Chodzi mi o to aby był najmniej awaryjny z możliwością zagazowania.

 

Czy 1.8T to dobry wybór? Czy coś się w waszej opinii zmieniło przez te trzy lata? :)

Edytowane przez bartus2003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.0 8V i to jest najlepszy silnik do zagazowania. Prosta konstrukcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to najlepszy do gazu jest 1.8 bez turbawki(jesli ma byc najmniej awaryjny).I najlepiej zebys kupil bez gazu i sam go zagazował.Sekwenscja nowa i to musi chodzic:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niedługo planuję zakup Passata B5 FL w miarę młodszego rocznika i tutaj jest moje pytanie:

Jaki najlepiej wybrać silnik benzynowy? Chodzi mi o to aby był najmniej awaryjny z możliwością zagazowania.

 

Czy 1.8T to dobry wybór? Czy coś się w waszej opinii zmieniło przez te trzy lata?

Jeżeli chodzi o gazowanie to nie ma najmniejszego problemu z żadnym silnikiem zarówno 1,6 ;1,8 ; 1,8T ; 2,0 ; czy 2,8.

Jeżeli chodzi o awaryjność to też nie ma jakichś strasznych problemów. Wiadomo silniki 8V bardzo prosta konstrukcja, 20V jest już bardziej rozbudowany, a w turbo dochodzi układ doładowania z diagnozą, którego nie każdy sobie radzi. Zadaj sobie też pytanie jakiej mocy potrzebujesz bo Passat nie jest lekkim autem;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie ma najmniejszego problemu z żadnym silnikiem zarówno 1,6

Tu akurat bym się nie zgodził z tobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze ze 1.8T to moim zdaniem minimum do auta typu Passat.

 

Nie mowie tu o v max ale o dynamicznym wyprzedzaniu innych samochodów.

 

A trzeba też wziąć pod uwagę ze notabene 10 letnie auto nie będzie miało mocy katalogowej..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 2.0 8V i to jest najlepszy silnik do zagazowania. Prosta konstrukcja.

 

Tyle że olej chleją bez umiaru żadnego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyle że olej chleją bez umiaru żadnego...

 

Niestety :nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez turbo tez może byc :D Ja jakoś problemu z wyprzedzaniem innych na trasie - nie miałem :D I do zagazowania też jest to prosty silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm no widzę, że zdania są znowu podzielone (każdy chwali swoje...) zależy mi na mało awaryjnym silniku około 120KM, jasne sam sobie zagazuję. Autko ma mi służyć na kilkuset kilometrowych autostradach i głównie w Holandii :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności