VWMarcin Zgłoś #41 Napisano 19 Lipca 2008 Witam podłącze się do tematu. W pewnym sensie można powiedzieć, że Passat przypomina solidny złoty zegarek dziedziczony od pokoleń. Patrzy się na niego i sie go poprostu ma, ale można mieć też zwyczajny, kupiony za dwadzieścia dolarów zegarek kwarcowy, zrobiony z gumy i plastiku, który niewymaga ani czyszczenia, ani przechowywania w specjalny sposób, a przecierz chodzi rewelacyjnie. Taką złotą piękność trzeba codziennie nakręcać, regulować, a raz po raz zanosić do zegarmistrza, żeby przeczyścił mechanizm... Taki piękny zegarek to oczywiście rzadkość, ale przecież gumowy i tak chodzi lepiej,nie wymagając przy tym żadnego zachodu. Kłopot z zegarkiem dwudziestodolarowym polega na tym, że pewnego dnia poprostu przestaje działać. Można go wówczas tylko wyrzucić i kupić nowy. PS. Panowie, o gustach się nierozmawia. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i Passatomaniaków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vellezz Zgłoś #42 Napisano 14 Października 2008 1,5 roku temu sam miałem dylemat przed kupnem 1.8T? no i wypadło na V6 2.8 i w zasadzie uważam to za bardzo dobry wybór. Osiągi bardzo przyzwoite spalanie w normie wbrew pozorom nie pali więcej niż 1.8T. W trasie przy dużych przebiegach nawet poniżej 9litrów w mieście da się zejść poniżej 15/16. Na 1.8T nie zdecydowałem się ze względu na turbinę - dodatkowy złom co lubi się psuć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_ci Zgłoś #43 Napisano 16 Października 2008 witam jaki silnik benzynowy w B5 3BG polecacie chodzi mi o spalanie i o awaryjnosc tak sie teraz zastanawiam nad zmiana na benzyne Witam ! niema co sie zastanawiac polecam 18.T moj spala 7.05 litra trasa , miasto cos okolo 10 litra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #44 Napisano 17 Października 2008 (edytowane) miasto cos okolo 10 litra i trasa 7 litrów ta ta ta. Edytowane 17 Października 2008 przez smok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus_vw Zgłoś #45 Napisano 17 Października 2008 Słuchaj przy 110km/h to jak najbardziej normalne spalanie... NIe zawsze da się jechać 180... Poza tym to awt i apu różnią się pod tym względem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smok Zgłoś #46 Napisano 17 Października 2008 Słuchaj przy 110km/h to jak najbardziej normalne spalanie kiedyś jechałem trasą 200 km i przez pierwsze 30 km jechałem najbardziej ekonomicznie jak się dało zeszedłem co prawda do 7 litrów. ale, nigdy więcej takiej jazdy, co to za jazda. jazda ma cieszyć. pozdrawiam ps. a miasto rzadko kiedy poniżej 12. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus_vw Zgłoś #47 Napisano 17 Października 2008 No zgadza się, natomiast jak wcześniej wspomniałem, nie zawsze da się jechać szybciej Przyznam że ostatnio w mieście zjadł mi 18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
doliniak Zgłoś #48 Napisano 18 Października 2008 Witam ja mam 2.0 ALT + LPG i muszę przyznać ze przy energicznej jeździe po mieście nie wciągnął jeszcze więcej niż 12-13 litrów, trasa 9-10 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boczek112233 Zgłoś #49 Napisano 25 Lipca 2010 Mam zamiar kupić paska z silnikiem benzynowym czy 1,8t ANB będzie dobrym wyborem czy polecicie coś innego chciałbym wreszcie coś powyżej 100 koni żeby to jechało A jaki silnik najlepszy jest do gazu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #50 Napisano 25 Lipca 2010 Mam zamiar kupić paska z silnikiem benzynowym czy 1,8t ANB będzie dobrym wyborem czy polecicie coś innego chciałbym wreszcie coś powyżej 100 koni żeby to jechało A jaki silnik najlepszy jest do gazu? aeb był produkowany do 98 r więc zmień podpis silniki te dobrze przyjmują LPG który jest dobrze założony i dobry zestaw jest wybrany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartus2003 Zgłoś #51 Napisano 5 Marca 2013 (edytowane) Cześć wam! Sorki za odkopywanie tematu ale tutaj to nie ma akurat większego znaczenia. Niedługo planuję zakup Passata B5 FL w miarę młodszego rocznika i tutaj jest moje pytanie: Jaki najlepiej wybrać silnik benzynowy? Chodzi mi o to aby był najmniej awaryjny z możliwością zagazowania. Czy 1.8T to dobry wybór? Czy coś się w waszej opinii zmieniło przez te trzy lata? Edytowane 5 Marca 2013 przez bartus2003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #52 Napisano 6 Marca 2013 Ja mam 2.0 8V i to jest najlepszy silnik do zagazowania. Prosta konstrukcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #53 Napisano 6 Marca 2013 Moim zdaniem to najlepszy do gazu jest 1.8 bez turbawki(jesli ma byc najmniej awaryjny).I najlepiej zebys kupil bez gazu i sam go zagazował.Sekwenscja nowa i to musi chodzic:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #54 Napisano 6 Marca 2013 Niedługo planuję zakup Passata B5 FL w miarę młodszego rocznika i tutaj jest moje pytanie:Jaki najlepiej wybrać silnik benzynowy? Chodzi mi o to aby był najmniej awaryjny z możliwością zagazowania. Czy 1.8T to dobry wybór? Czy coś się w waszej opinii zmieniło przez te trzy lata? Jeżeli chodzi o gazowanie to nie ma najmniejszego problemu z żadnym silnikiem zarówno 1,6 ;1,8 ; 1,8T ; 2,0 ; czy 2,8. Jeżeli chodzi o awaryjność to też nie ma jakichś strasznych problemów. Wiadomo silniki 8V bardzo prosta konstrukcja, 20V jest już bardziej rozbudowany, a w turbo dochodzi układ doładowania z diagnozą, którego nie każdy sobie radzi. Zadaj sobie też pytanie jakiej mocy potrzebujesz bo Passat nie jest lekkim autem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neon Zgłoś #55 Napisano 6 Marca 2013 nie ma najmniejszego problemu z żadnym silnikiem zarówno 1,6 Tu akurat bym się nie zgodził z tobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #56 Napisano 6 Marca 2013 Powiem szczerze ze 1.8T to moim zdaniem minimum do auta typu Passat. Nie mowie tu o v max ale o dynamicznym wyprzedzaniu innych samochodów. A trzeba też wziąć pod uwagę ze notabene 10 letnie auto nie będzie miało mocy katalogowej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #57 Napisano 6 Marca 2013 Ja mam 2.0 8V i to jest najlepszy silnik do zagazowania. Prosta konstrukcja. Tyle że olej chleją bez umiaru żadnego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #58 Napisano 7 Marca 2013 Tyle że olej chleją bez umiaru żadnego... Niestety :nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #59 Napisano 7 Marca 2013 Bez turbo tez może byc Ja jakoś problemu z wyprzedzaniem innych na trasie - nie miałem I do zagazowania też jest to prosty silnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartus2003 Zgłoś #60 Napisano 7 Marca 2013 Hmm no widzę, że zdania są znowu podzielone (każdy chwali swoje...) zależy mi na mało awaryjnym silniku około 120KM, jasne sam sobie zagazuję. Autko ma mi służyć na kilkuset kilometrowych autostradach i głównie w Holandii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach