Skocz do zawartości
Gość bialy78

uszczelniacze zaworów

Rekomendowane odpowiedzi

Mój też brał litr a po wymianie uszczelniaczy około 250 ml na 1000 km.

Wymienić można je bez zdejmowania głowicy.

 

Jak to zrobiles w pb jak zawory za bardzo opadają podkładałeś coś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to zrobiles w pb jak zawory za bardzo opadają podkładałeś coś??

Jacek - w PB wymienialem uszczelniacze i nie podpierałem niczym. Tłok na samą górę i zawór nie wypadał.

Ale przy składaniu najlepiej podłączyć sprężone powietrze, zawór dociska do gniazda i łatwiej założyć zamki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to zrobiles w pb jak zawory za bardzo opadają podkładałeś coś??
wykrecasz swiece wkladasz przez otwor po swiecy jakis metr sznurka takiego grubszego zeby zmiescil sie w otwor i wtedy krecisz walem az do uzyskania oporu i wtedy mozesz smialo rozpinac zawory nad danym cylindrem :)

sprawdzone nie jednokrotnie przy wymianie uszczelniaczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię nieco temat. Pisałem już, że mój passat bierze litr na 1000km jednak coś mnie ostatnio zaszokowało- dolewałem ciągle lotos 15w40 ale brat dał mi pół litra oleju nie wiem jakiej firmy też 15w40 w każdym bądź razie miał zielony kolor no i po 500km ubyło może 2mm na bagnecie. Niby jeden i drugi mineralny więc skąd ta różnica? Przecież uszczelniacze na zaworach się nie naprawiły a wycieki drobne jakie były tak dalej są o co tu chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod temat. Jakie objawy sie pojawiaja w aucie gdy glowica nadaje sie do planowania. Bierze mi gdzies 5 ltr na 15tys i puszcza bialego dymaka rano. Wyminili mi uszczelniacze i jest po szlifie gdyz silnik byl kiedys przegrzany.Dalej bierze olej. Czy jak silnik by przegrzany to moglo to wplynac na glowice i bedzie bral olej w takich ilosciach. Turbo nowe.

 

---------- Post added at 00:32 ---------- Previous post was at 00:05 ----------

 

To znaczy blok jest po szlifie glowica nie I tak sie zastanawiam czy to moze byc powodem brania oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Odkopię nieco temat. Pisałem już, że mój passat bierze litr na 1000km jednak coś mnie ostatnio zaszokowało- dolewałem ciągle lotos 15w40 ale brat dał mi pół litra oleju nie wiem jakiej firmy też 15w40 w każdym bądź razie miał zielony kolor no i po 500km ubyło może 2mm na bagnecie. Niby jeden i drugi mineralny więc skąd ta różnica? Przecież uszczelniacze na zaworach się nie naprawiły a wycieki drobne jakie były tak dalej są o co tu chodzi?

 

to zamiast frytkowego lotosa zalej 10w40 albo skoro już się upierasz na mineral 15w40 Havoline. Ja jak kupiłem krokodyla to zalewany był 15w i brał go nieco za dużo. Przesiadłem się najpierw na 15w havoline i okazało się, że olej nie znika - teraz leję 10w40 też Havoline i znika trochę ale w granicach normy a silnik jak zimny czuję że się nie męczy przy starcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przed 15min temu przestawiłem auto i zauważyłem kropkę oleju na betonie. Od razu zaglądam pod machę, wiedziałem że z pod lewej śruby (patrząc od przodu) mocującej kapę jest mały wyciek, ale wyjmuję bagnet wycieram go i wkładam, sprawdzam poziom a tam oleju jest do 1 zgięcia (chyba minimum). I teraz mam pytania:

1. Czy brak oleju może być spowodowane tym wyciekiem z pod śruby?

2. Czy to może uszczelniacze wtrysków?

 

Ps. Auto przy odpalaniu rannym puszcza białego dymka, podejrzewam źle ustawiony rozrząd. Na tym oleju przejechałem może z 5000km i przy okazji wymieniłem uszczelkę kapy (chyba czeka mnie ponowna wymiana) Ile dolać na ta chwilę oleju, 0.5L starczy?

Edytowane przez kat825

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ps. Auto przy odpalaniu rannym puszcza białego dymka

Jeśli to napewno dym to jak najbardziej uszczelniacze, wycieki spod miski spod filtra itd. oczywiscie też mają wpływ na zużycie oleju no a tym bardziej jak sie pojawia kałuza pod autem, małe przepocenia są do przyjęcia, ale wymina uszczelki pod miska na azbestową to niewielki kosz a wszelkie wycieki znikną, warto jeszcze zajżec czy pod obudową paska rozrządu nie jest silnik zarzygany-może puszczać uszczelniacz na wale lub na wałku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kałuża to nie nie jest, kropka tylko. Dół silnika fakt jest mokry ale to chyba od ostatniej wymiany, uszczelkę michy robiłem jesienią i było OK tylko na początku korkiem spustowym trochę ciekło ale po czasie przestało. Ile takie uszczelniacze wtrysków kosztują? ataki uszczelniacz na wale czy wałku dużo kosztuje i czy dużo trzeba kombinować przy wymianie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz robił uszczelniacze to musisz zdjąć pasek rozrząd i rozebrać głowicę a przy okazji zobaczysz czy nie cieknie ci simering na wale korbowym (47x10)lub rozrządu (47x10)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o fuck sporo tego rozbierania, nic po weekendzie jadę do znajomka na podnośnik i zobaczę co i jak. A te uszczelniacze ile kosztują, bo uszczelka kapy+na śruby wychodzi ok 80zł?

Wszystko się wyjaśni w poniedziałek, mam taką nadzieję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj TEN Wątek , jam to nie chwaląc się sprawił ;) iż głowicy nie ściągałem a uszczelniacze są nowe...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

respekt kolego za tego manuala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Manual dobry, ja na razie liczę że poszła jakaś uszczelka (kapy, filtra oleju, miski) uszczelkę wtryskiwaczy to na końcu, jak uszczelniacze na wale to już zostawię przyszłemu właścicielowi jak będzie zmieniał rozrząd. Niestety jestem zmuszony sprzedać auto:dupablada i kupić jakiegoś busa, ale raczej na 99% marki nie zmienię będzie VW (T4, lub LT)

 

Znalazłem na str IC takie uszczelniacze wtrysków o to chodzi?? Cena śmiechu warta:)

 

627410.JPG&width=100

INDEKS: EL627410

NAZWA: Elementy wtrysku paliwa

OPIS: ELRING 046130219A uszczelka wtryskiwacza VW AUDI 1,9TDI; 2,5TDI

PRODUCENT: ELRING

W MAGAZYNIE: >9

 

INFORMACJE KATALOGOWE:

średnica zewnętrzna [mm] - 20,3

alternatywny zestaw naprawczy - 302.040

Materiał - miedz

Grubość [mm] - 2,5

Średnica wewnętrzna [mm] - 7,7

Cena brutto: 2.94 złkoszyk_zaw_01.gifKUP TERAZ za 2.82 koszyk_zaw_03.gifkoszyk_zaw_04.gif

Edytowane przez kat825

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z uszczelniaczami i skończyło się na zdjęciu głowicy. I myślę, że nie ma co się bawić w kombinację z sznurkami czy czymś podobnym. Skoro padły uszczelniacze to znaczy, że silnik trochę przejechał i może warto przy okazji zrobić głowicę? Moja głowica była zawalona nagarem, zawory tragiczne. Po doprowadzeniu tego do porządku + wymiana pierścionków silnik nabrał przyjemnego brzmienia. Może warto w tym kierunku pomyśleć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ja na 100% nie jestem pewien czy to uszczelniacze, jutro jadę do mechanika by spr gdzie ten olej.

Czy to możliwe aby silnik sobie zjadł od tak oleju z poziomu MAX do tego zgięcia na końcu bagnetu? To nie jest silnik nowy więc może ten typ tak ma:taksobie, przejechałem na nim ok 6000km czy to może normalna konsumpcja silnika. A ni razu nic nie dolewałem. Ile mogło ubyć oleju od MAXa do chyba MINimum, 0.3L??

Silnik może na biało dymi przez źle ustawiony rozrząd a nie przez olej?

Pod samochodem przez całą zimę nie zauważyłem plamy oleju tylko właśnie wczoraj (przypominam że mam mały wyciek przy śrubie mocującej kapę silnika-może to przez nią ten ślad oleju?)

W sumie jutro chyba się wszystko wyjaśni, oby to tylko ta śruba.

POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli ayto przydymia przy odpalaniu a potem jest okey, to ewidentnie uszczelniacze,i niekoniecznie jest to wina zużycia silnika ale jego wieku i oleju na jakim jeździł, w dwóch innych autach wymieniaem uszczelniacze i zuzycie oleju drastycznie zmalało , jedno i drugie puszczało biały dym przy odpalaniu, jedno miało 100 tys przebiegu i miało 10 lat drugie coś jak by 300 do 500 tys i miało wtedy też cos11 czy 12 lat, po wymianie zalane półsyntetykiem i przez kolejne 100 tys dymek przy odpalaniu jakoś sie nie pojawił, a na nagar na tłokach to proponuje wstawić LPG albo lać Shell V Power, a co do pierścieni to jeśli brak kompresji i auto dymi cały czas, i też lepiej dorobić lub dobrać po wyjęciu tłoka niz najpierw kupić a potem silnik rozbierać, a naajlepiej to komplet tłok pierścienie i ewentualnie korbowody....jak fachowo to do końca.

I myślę, że nie ma co się bawić w kombinację z sznurkami czy czymś podobnym

A ja tam lubię się zabawić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik puszcza dymka przy odpalaniu. Dymka puszcza od początku chłodów i jakoś opornie odpalał (bez przesady ale jakoś mi się wydaję że mógłby lepiej)(świece były OK), może to przez rozrząd. Jak nie, to uszczelniacze, chyba innej opcji nie widzę. Jak by poszły uszczelki przy wałkach to by pewnie widać mocno olej pod autem a tu tylko wczoraj. Jeżdżę na Castrolu Magnatec chyba, już dokładnie nie pamiętam.

 

Plan mam taki, dolać olej, sprawdzić=ustawić rozrząd i wtedy zobaczę czy coś się zmieniło na lepsze.

 

PS. dla mnie bzdurą trochę jest gdy padnie jakaś uszczelka robić remont silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ile mogło ubyć oleju od MAXa do chyba MINimum, 0.3L??

Literek ;)

 

Ja dodam, że u siebie też zrzuciłem od razu głowicę i dobrze, bo prowadnice zaworów również były bardzo zużyte i same uszczelniacze by nie pomogły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności