Gość mega241 Zgłoś #1 Napisano 15 Kwietnia 2008 Witam czy ktos moze orientuje sie gdzie w passacie znajduje sie czujnik temp powietrza dolotowego passat b5fl 2002 1,9 131KM silnik AWX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 15 Kwietnia 2008 Czujnik temperatury powietrza zasysanego G42 znajduje się w przepływomierzu G70:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #3 Napisano 15 Kwietnia 2008 przeplywka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #4 Napisano 16 Kwietnia 2008 DZieki panowie ale niestety to nie tam juz wymienilem to jest na dolocie obok zbiornika wyrownawczego czujnik temp powietrza dol jest zespolony z map-sensorem.ale dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 16 Kwietnia 2008 DZieki panowie ale niestety to nie tam juz wymienilem to jest na dolocie obok zbiornika wyrownawczego czujnik temp powietrza dol jest zespolony z map-sensorem.ale dziekiPASSAT 1,9 131KM seria TERAZ 182KM 460Nm[/quot Mocno zawile zapytałeś, mocno ciekawie odpowiedziałeś - Dolot obok zbiornika wyrównawczego - toż to dwa sporo odległe miejsca pod maską. :confused:Chyba, że się mylę. Użytkownik o niepełnym profilu - "Nie Passat"? Czyli Co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #6 Napisano 16 Kwietnia 2008 Jestem Nowy Jesli Chodzi O To Forum I Ta Marke Dlatego Nie Wpisalem Wszystkiego Bo Poprostu Przeoczylem .aco Do Umiszczenia Tego Nieszczesnego Czujnika To Na Lewo Od Zbiornika Wyrownawczego Biegnie Waz Gumowy A W Nim Wlasnie Jest Umieszczony Ow Czujnik ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #7 Napisano 17 Kwietnia 2008 To Na Lewo Od Zbiornika Wyrownawczego Biegnie Waz Gumowy A W Nim Wlasnie Jest Umieszczony Ow Czujnik dokładnie ten: róznie o nim mówią, najczęściej to: czujnik ciśnienia. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #8 Napisano 17 Kwietnia 2008 TEN czujnik o ktorym mowi kolega mega241 to czujnik cisnienia doladowania. Czujnik temp powietrza dolotowego jest zintegrowany z przeplywka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #9 Napisano 17 Kwietnia 2008 TEN czujnik o ktorym mowi kolega mega241 to czujnik cisnienia doladowania. Czujnik temp powietrza dolotowego jest zintegrowany z przeplywka NO NIESTETY KOLEGO NIE MASZ RACJI .CZUJNIK KTORY JEST WCZESNIEJ NA ZDJECIU ZNAJDUJE SIE W WEZU GUMOWYM I NAPEWNO JES TO CZUJNIK TEMP POWIETRZA DOL .JESLI MASZ BEZYNE TO BYC MOZE JEST ON W PRZEPLYWCE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #10 Napisano 17 Kwietnia 2008 ten czujnik, który jest na zdjęciu, jest czujnikiem ciśnienia doładowania powietrza IC, czy mierzy temperaturę ? :583: ,być może. przy jego awarii, auto "przejdzie" w tryb awaryjny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #11 Napisano 17 Kwietnia 2008 DROGI kolego mega241 w naszych silnikach AWX czujnik cisnienia doladowania znajduje sie w plastikowej rurce kolektora ssacego niedaleko filterka paliwa. Niektore Passaty mialy rowniesz czujnik cisnienia doladowania w IC. Czujnik tem. powietrza zanjduje sie w przeplywce. na zdjeciu (sorki ze niewyrazne) czerwone koleczko TO czujnik cisnienia doladowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #12 Napisano 17 Kwietnia 2008 W Takim Razie W Aso Nie Maja Pojecia Bo Powiedzieli Mi Ze Wlasnie Ten Czujnik Na Zdjeciu To Czujnik Temp Powietrza Doloyowego Ktory Jest Zintegrowany Wraz Z Map-sensorem. A Jesli Ty Mowisz Ze Czujnik Temp Jest W Przeplywce To Znaczy Ze Musze Wymienic Cala Przeplywke . Jesli Tak To Widocznie Moim Problemem Nie Jest Czujnik Temp Bo Przelozylem Przeplywke Od Kumpla I Dalej To Samo A Na Vag Jest Bez Bledow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #13 Napisano 17 Kwietnia 2008 W Takim Razie W Aso Nie Maja Pojecia Bo Powiedzieli Mi Ze Wlasnie Ten Czujnik Na Zdjeciu To Czujnik Temp Powietrza Doloyowego Ktory Jest Zintegrowany Wraz Z Map-sensorem. A Jesli Ty Mowisz Ze Czujnik Temp Jest W Przeplywce To Znaczy Ze Musze Wymienic Cala Przeplywke . Jesli Tak To Widocznie Moim Problemem Nie Jest Czujnik Temp Bo Przelozylem Przeplywke Od Kumpla I Dalej To Samo A Na Vag Jest Bez Bledow Tak to właśnie jest jak się nie "słucha" zdania dwóch Forumowiczów, którzy mówili jednym zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #14 Napisano 17 Kwietnia 2008 Nie wiem Panowie o co biega ALE: przeplywka pada powoli...bo platynowy drucik w przeplywce, wypala sie powoli. Dopiero przepalenie sie w/w drucika jest oznajmiane w formie BLEDU. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #15 Napisano 17 Kwietnia 2008 ROZUMIEM PANOWIE ALE DLACZEGO PO WYMIANIE PRZEPLYWKI NADAL JEST TO SAMO TZN KRECI DO 3 TYS I KONIEC CZARNY DYM I BRAK MOCY ( wymieniona turbina na nowa nie po regeneracji wymieniona przeplywka , czujnik doladowania ,erg)i dalej to samo A Kolega Jurek W Ma Benzyne To Czujnik Temp Napewno Jest W Przeplywce Natomiast W Dieslu Nie Jestem Do Konca Przekonany Czy W Aso Nie Maja Racji Dlatego Ze Mam Tam Dobrego Znajomego I Mysle Ze By Mnie Nie Rzezbil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #16 Napisano 17 Kwietnia 2008 W AWX napewno jest w przeplywce... A i jeszcze jedno mnie zastanawia... Masz solidnie wydlubanego tego swojego AWX...182/460 A moze TAM tkwi problem. Przyznam sie ze 460Nm to baaaardzo grubo jak na AWXa a cos malo tych konikow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #17 Napisano 17 Kwietnia 2008 mega241 jak na razie to znalazłem oznaczenia czujników silnika AWX : G70 przepływomierz G71 czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym G72 czujnik temperatury w kolektorze dolotowym Teraz poszukam w "terenie" w/w czujki. W Etce znalazłem tylko to: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #18 Napisano 17 Kwietnia 2008 TAK WYSZLO PO ZCHAMOWANIU WCZESNIEJ BYLO 157 KM 410Nm ale na seri dzieje sie to samo to jest najbardziej zastanawiajace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #19 Napisano 18 Kwietnia 2008 ...czyli TAK jak mowilem. A moze masz walniety zaworek N75...i kiepsko Ci wystraja dmuchawke albo masz jakas nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia i z tego powodu... Obejrzyj przewody ..takie cieniutkie plastikowe rureczki ktore wychodza od dwupompy (pomiedzy glowica silnika a sciana przegrody komory silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mega241 Zgłoś #20 Napisano 21 Kwietnia 2008 Panowie Nie Uwierzycie Po 2 Dniach Padla Nowa Turbina Nowa Powtarzam Poszperalem Troche I Dowiedzialem Sie Ze Garret Robil Turbiny Made In Romania I 70 % Tych Turbin Bylo Felernych Wiec Jesli Jest Napisane Garret To Nie Wszystko Trzeba Sprawdzic Gdzie Byla Wyprodukowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach