Roddy Zgłoś #81 Napisano 15 Września 2009 Natomiast reflektory te nie posiadają żadnej, nawet prozaicznej metody elektrycznej regulacji, co przy pełnym bagażniku oznacza świecenie w gwiazdy, zamiast na drogę. Owszem mają. Pasują ori korektory ze starych lamp. Natomiast ta homologacja trochę mnie niepokoi. Jak DC, to źródło światła mijania powinno być ksenonowe, a nie H7. Albo błąd w opisie aukcji, albo sprzedający sam nie jest do końca świadomy co sprzedaje. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #82 Napisano 15 Września 2009 ja kupilem depo H7+H7, jeszcze nie zdazylem ich ustawic na stacji, wiec moze to dlatego ale....swieca tragicznie, w nocy to lepiej nie jechac, ba.....w nocy....wieczorem!!! Natomiast, co ciekawe, ze demontujac lampy okazalo sie ze w jednej lampie mialem zestaw H7+H7 a w drugiej H1+H1...? i pamietam ze wymienilem te h1 kiedys i sie nawet nie zoorientowalem ze cos nie jest halo... Reasumujac, nie wiedzialem ze produkowali h1+h1 i nie wiedzialem ze mialem tam strzala albo poprstu lampa pekla i zostala wymieniona.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #83 Napisano 15 Września 2009 Albo błąd w opisie aukcji, albo sprzedający sam nie jest do końca świadomy co sprzedaje. To niej jest błąd, jest możliwość aby reflektor był przystosowany do h7 i d2s, ale tylko w gnieździe h7 można umieścić d2s innych możliwości konfiguracji nie ma. Wynika, to z tego, że optyka dla tych dwóch źródeł światła może być identyczna. Jest to jedna z form oszczędności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roddy Zgłoś #84 Napisano 15 Września 2009 To niej jest błąd, jest możliwość aby reflektor był przystosowany do h7 i d2s, ale tylko w gnieździe h7 można umieścić d2s innych możliwości konfiguracji nie ma. W takim przypadku powinien oprócz DC mieć również symbol HC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #85 Napisano 15 Września 2009 W takim przypadku powinien oprócz DC mieć również symbol HC. Myślę, że tak samo jak Depo mają to oznaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marecki78s Zgłoś #86 Napisano 15 Września 2009 To niej jest błąd, jest możliwość aby reflektor był przystosowany do h7 i d2s, ale tylko w gnieździe h7 można umieścić d2s innych możliwości konfiguracji nie ma. Wynika, to z tego, że optyka dla tych dwóch źródeł światła może być identyczna. Jest to jedna z form oszczędności. tak, to jest możliwe, tylko co ze źródłem światła, przecież jest zupełnie inne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #87 Napisano 15 Września 2009 ja kupilem depo H7+H7, jeszcze nie zdazylem ich ustawic na stacji, wiec moze to dlatego ale....swieca tragicznie, w nocy to lepiej nie jechac, ba.....w nocy....wieczorem!!! Koniecznie jedź na ustawkę. Ja też po założeniu swoich miałem podobnie, świeciły w cały świat. Po ustawieniu światło jest spoko, ale tak naprawdę te lampy dobrze świecą po założeniu do nich xenona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #88 Napisano 15 Września 2009 tak, to jest możliwe, tylko co ze źródłem światła, przecież jest zupełnie inne... Najprawdopodobniej, te światła produkowane są jako kopia oryginału hella, więc są przystosowane tak jak fabryczne do obydwu rodzajów światła. Problem w tym, że spora cześć kupujących te reflektory nie wie, albo nie chce wiedzieć, że instalacja ksenonowa składa się nie tylko z palników i przetwornic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marecki78s Zgłoś #89 Napisano 18 Września 2009 ja kupilem depo H7+H7, jeszcze nie zdazylem ich ustawic na stacji, wiec moze to dlatego ale....swieca tragicznie, w nocy to lepiej nie jechac, ba.....w nocy....wieczorem!!! Takie stwierdzenia jak powyższe powodują u mnie odruch odwrotny do zamierzanego od tygodnia - zakupu właśnie takich samych lampek... Czy one nadal tak świecą, czy po ustawieniu jest tak jak powinno być(może nawet lepiej)? pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roddy Zgłoś #90 Napisano 21 Września 2009 (edytowane) Marecki, bez paniki. Lampki te charakteryzują się dwiema cechami powodującymi, że wymagają trochę troski. Granica światła i cienia jest bardzo ostra - jak to w każdej soczewce. Poza tym, lampy te wysyłają bardzo jasny, wąski snop światła prosto do przodu (czyli tuż pod granicą cienia, w miejscu gdzie się ta granica załamuje), natomiast światło idące na boki i w dół jest znacznie słabsze. Warunkiem, aby ten mocny snop szedł tam, gdzie iść powinien, jest idealna geometria włókna żarówki względem bagnetu. U mnie najlepiej wypadły "zwykłe" Tungsram ze sklepu mot "pod blokiem", a np. na GT-150 kupionych przez neta była tragedia. Jeśli żarówek nie możesz oddać, to można by jeszcze próbować wygiąć delikatnie kołnierz bagnetu albo coś pod niego podłożyć. Jak staniesz w nocy 5-10 m od ściany i poruszasz od tyłu kostką żarówki, to zobaczysz o co chodzi. Natomiast, jak już mam ustawiony reflektor i dobrane żarówki, to w nocy na równej drodze często długich zapominam zapalić bo nie są potrzebne Pozdr. Edytowane 21 Września 2009 przez Roddy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #91 Napisano 21 Września 2009 Można spróbować podłożyć coś po żarówkę, by nie wchodziła ona tak głęboko, im bardziej wyciągamy żarówkę z odbłyśnika tym szerzej on świeci, ale jednocześnie tracimy ten wąski snop światła po środku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #92 Napisano 1 Października 2009 Nie chce zakładać oddzielnego tematu, wiec się podepnę. Jaka jest różnica między lampami IN PRO, a lampami DEPO (obie na soczewce, bez ringów i szkłami typlu clear) do passata b5? Mój plan przewiduje montaż takich lamp z żarówką Philips POWER2NIGHT zamiast żarnika. Które lampy będą lepsze, dadzą lepsze światło na żarówce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek-astra Zgłoś #93 Napisano 2 Października 2009 Mam okazje wlasnie kupic depo używke ale w b.dobrym stanie h7+d2s w okolicach 200 zł bez kierunków.. zaryzwykowac? wygladaja na sprawne.. skomplikowanej budowy nie maja... tyle ze nie ma zaslepek z tyłu, ale to z ori zwykłych hella podejda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat19 Zgłoś #94 Napisano 2 Października 2009 koledzy jak sie montuje ringi w pasku b5 kupilem ale jak je podlaczyc te cienitkie kabelki do czego trzeba sciagac przod czyli zderzak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #95 Napisano 2 Października 2009 Mam okazje wlasnie kupic depo używke ale w b.dobrym stanie h7+d2s w okolicach 200 zł bez kierunków.. zaryzwykowac? wygladaja na sprawne.. skomplikowanej budowy nie maja... tyle ze nie ma zaslepek z tyłu, ale to z ori zwykłych hella podejda? Witaj. Jeżeli są w dobrym stanie, tzn szkło nie zmatowione, soczewki nie zabrudzone, odbłyśniki ok to napewno jest to okazja. Masz w komplecie żarniki, bo jak nie to jest to dodatkowy wydatek. Pzdr. Zaślepki podejdą bez problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #96 Napisano 2 Października 2009 Mam okazje wlasnie kupic depo używke ale w b.dobrym stanie h7+d2s w okolicach 200 zł bez kierunków.. zaryzwykowac? wygladaja na sprawne.. skomplikowanej budowy nie maja... tyle ze nie ma zaslepek z tyłu, ale to z ori zwykłych hella podejda? Najważniejszy jest odbłyśnik soczewki, który bez zaślepki mógł zaśniedzieć. Jeśli jest ok to brać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek-astra Zgłoś #97 Napisano 2 Października 2009 jak ocenic odbłysnik, bo je z grubsza ogladałem tylko.. szkło ok... zastanawia mnie co robiły one w czesciach uzywanych na szrocie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #98 Napisano 2 Października 2009 zastanawia mnie co robiły one w czesciach uzywanych na szrocie Obejrzyj je dokładnie i zobacz, czy nie są czasem od Angola, może dlatego takie tanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #99 Napisano 3 Października 2009 jak ocenic odbłysnik, bo je z grubsza ogladałem tylko.. szkło ok... zastanawia mnie co robiły one w czesciach uzywanych na szrocieBezinwazyjnie to musiałbyś posiadać takie małe lusterko jakich używają dentyści I przez otwór żarówki sprawdzić co się dzieje w środku. Albo wykręcić soczewkę. Jeśli jest zaśniedziała/zardzewiała to trzeba doliczyć koszt regeneracji ok 100 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek-astra Zgłoś #100 Napisano 3 Października 2009 nie no ponad 300 chciał za nie ale krakowskim targiem:D dawalem mu 180 z głupia;) i mysle ze koło 200 sie dało je wyrwac... chyba depo spotkac w angielskiej wersji to rzadkosc.. bo hella to rozumiem jak by za tyle byl od anglika, ale cos slyszałem ze przeslonke tez da sie ustawic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach