pietka_86 Zgłoś #61 Napisano 27 Lutego 2013 rozmiar radiatora to było coś około 600mmx320mm nie pamiętam dokładnie, ale była identyczna jak stara.... kiedy poprzedni właściciel zmieniał to nie wiem a i ja nie zmieniałem, pewno zacznę od pompy, bo trochę tańsza niż wymiana uszczelki... ---------- Dodano o 21:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:26 ---------- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #62 Napisano 27 Lutego 2013 kiedy poprzedni właściciel zmieniał to nie wiem a i ja nie zmieniałem, pewno zacznę od pompy, bo trochę tańsza niż wymiana uszczelki... też o tym pomyślałem, że warto zacząć od pompy. rozmiar radiatora to było coś około 600mmx320mm nie pamiętam dokładnie, ale była identyczna jak stara.... ja mam w 1.8 720 x 380 i weszła zmieniona z tej najmniejszej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #63 Napisano 27 Lutego 2013 zmieniłeś bo miałeś problem z chłodzeniem???może by i weszła większa ale te wszystkie plastikowe elementy by mi nie pasowały, musiał bym szukać na szrocie całą chłodnicę większą.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #64 Napisano 27 Lutego 2013 zmieniłeś bo miałeś problem z chłodzeniem??? niee. w tym passacie to problemów z chłodzeniem nie mam. (odpukać). climatronic sobie włożyłem. a te plastikowe elementy zasłaniające chłodnicę wywaliłem. jak jest sprawny termostat to i tak się dobrze grzeje. zmień pompę a jeśli to nie będzie pompa to uszczelka pod głowicą.. jeszcze jedno... hokej zderzaka cały?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #65 Napisano 28 Lutego 2013 zderzak mam cały, wszystko jest tam ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #66 Napisano 28 Lutego 2013 koledzy sory, ze w tym temacie pisze ale szukałem i nie znalazłem....od jakich samochodów z grupy VW podchodzi pompa paliwa do mojego passata????bo mi na dodatek pompa padła..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #67 Napisano 1 Marca 2013 zamiast przepraszać - dlaczego nie napiszesz we właściwym temacie?!! Śmietnik robisz z forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #68 Napisano 1 Marca 2013 kolego nie krytykuj tylko jak wiesz to doradź a jak nie wiesz to nie pisz, że zaśmiecam bo robisz to samo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #69 Napisano 7 Marca 2013 pompa wymieniona i dalej ten sam objaw.....będę jeździł....bo na uszczelke to narazie mnie nie stać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietka_86 Zgłoś #70 Napisano 8 Marca 2013 panowie jeszcze tylko zapytam jaka u Was utrzymuje się temperatura podczas normalnej jazdy w trasie????a jak jest po mieście? u mnie jak jadę w trasie i auto dostaje w du.. to wtedy temperatura skacze ponad 90 albo jak jadę 120-160 napiszcie jak u Was to wygląda??? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #71 Napisano 8 Marca 2013 Temperatura powinna zawsze być na tym samym poziomie , czyli 90 stopni . Bez różnicy na styl jazdy i pogodę . Innej opcji nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #72 Napisano 9 Marca 2013 napiszcie jak u Was to wygląda??? Przecież już o to pytałeś kilka postów wcześniej i chłopaki pisali ci co zrobić a ja powiem ci ściągaj głowice i nie pytaj bo większość nie ma problemów skoro nie pisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach