PawelPLK Zgłoś #61 Napisano 6 Stycznia 2012 mam nowa turbine i dalej szarpie ---------- Dodano o 17:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:34 ---------- mam nowa turbine i dalej szarpie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #62 Napisano 7 Stycznia 2012 witam koledzy u mnie słydzać metaliczny dzwięk z turbiny przy dodwawaniu gazu i przy opciążeniu prawdo podobnie że coś z tulejami na wirniku czy da się z tym jeżdzic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #63 Napisano 7 Stycznia 2012 czy da się z tym jeżdzic nie kombinuj... zdejmij dolot, włóż palce do środka i zobacz czy turbo ma luz... jeśli "słyszysz" dźwięki dochodzące z okolic turbiny, to albo już nie ma wirnika w ogóle, albo słyszysz coś zupełnie innego... odpowiadając na Twoje pytanie nie radziłbym nawet silnika odpalać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #64 Napisano 7 Stycznia 2012 Marek turbo ładuje 0,9 bar to wirnik chyba ma ale tak sprwdze (zbiera się dobrze) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #65 Napisano 7 Stycznia 2012 U mnie taki metaliczny dźwięk przy dodawaniu gazu powodowała plecionka która z zewnątrz wyglądała na dobrą, wymiana na nową wyeliminowała metaliczny dźwięk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #66 Napisano 7 Stycznia 2012 U mnie taki metaliczny dźwięk przy dodawaniu gazu powodowała plecionka która z zewnątrz wyglądała na dobrą, wymiana na nową wyeliminowała metaliczny dźwięk. ten łącznik to jest prawie nowy(moze to kat) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelPLK Zgłoś #67 Napisano 9 Stycznia 2012 ten taki jakiś grzybek metalowy to na 100% upalony zawór upustowy turbiny wastegate i auto jeździ jak bez doładowania, odepnij katalizator i zobacz turbinę od tyłu (tj. strony wydechu) czy jest cała. pewnie czeka cie regeneracja bądź wymiana, był już taki przypadek na forum urwanego zaworu. to nie ten zawor. patrzylem. problem wyglada tak... na zimnym nie szarpie na jalowym biegu. dopiero jak sie rozgrzeje zaczyna nim rzucac czasami. ale podczas przyspieszania gdy docisne do dechy tak od 1500 do 3500 dlawi sie czasami tez przy wyzszych obr. czesto jest tez tak ze przy szarpaniu gdy juz zbierze obroty to brakuje mu troche mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelPLK Zgłoś #68 Napisano 11 Stycznia 2012 rozkrecilem przepustnice i wyszlo na to ze czysta jest, zadnego brudu nie widzialem. zmierzylem kompresje, na trzech cylindrach jest 13 atm a na ostatnim 12,5( ten od przegrody). zadnych przedmuchow w dolocie nie ma. turbina dmucha. bylem na kompie i wyszlo mi ze w tym cylindrze co ma najmniejsze sprezanie czasami nie ma zaplonu. wymienilem w nim cewke i 4 swiece. wyprolem katalizator. w aucie czuc niespalona benzyna albo spalinami, sam nie wiem. teraz swieci mi sie kontrolka od poduszek przez 2 minuty po odpaleniu silnika, potem gasnie. nadal szarpie przy przyspieszaniu. zauwazylem ze tam gdzie wkreca sie swiece kolo pokrywy zaworow zbiera sie olej, pewnie uszczelka nie trzyma. na kompie wywalilo jeszcze ze cos nie tak z sonda lambda ale blad sporadyczny( pewnie przez to ze ja wykrecalem i odpalalem silnik. jets tez blad- zwarcie masy do silnika( blad sporadyczny). dalej szrpie. co robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaper65 Zgłoś #69 Napisano 12 Stycznia 2012 cześć!przeczytałem twój post,czy sprawdzałeś prace świec zapłonowych? czy wszystkie są czyste?.piszesz,że w okolicy świec masz trochę oleju zdecydowanie w ich okolicy musi być sucho,więc wymień uszczelkę klawiatury, koszt niezbyt duży a może przynieść korzyści.jeśli świece okażą się dobre,co napisałeś to pozostało szukać nieszczelności w układzie dolotowy powietrza.Jeśli chodzi o błędy to najpierw je skasuj i pojeździj trochę nim i znów go podłącz pod kompa i sprawdż czy się powtórzyły.mam takiego samego jak twój tylko 1997.Życzę powodzenia,damy radę:dobrze:kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek2009 Zgłoś #70 Napisano 12 Stycznia 2012 podłącz VAG i wszystko wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelPLK Zgłoś #71 Napisano 13 Stycznia 2012 Gwinty swiec sa czyste, elektrody tez nie pochlapane. moze byc tak ze ktos przestawil dawke paliwa? ---------- Dodano o 13:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:08 ---------- odkrecalem przepustnice i jest czysta. Zaskoczylo mnie to ze teraz nie szarpie na postoju. ale problem z dlawieniem sie podczas przyspieszania pozostal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelPLK Zgłoś #72 Napisano 20 Lutego 2012 Wczoraj rozbabralem silnik i wyszlo ze jest z audi a4, podobnie z komputerem i pozostalymi sterownikami. Kod silnika to AEB. dalej szarpie. pomozcie. prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Xull Zgłoś #73 Napisano 21 Lutego 2012 Witam mam pytanie odnośnie Turbiny w 1.8T AEB czy można ja dokręcać na wirniku żeby zniwelować luzy? z góry dzieki =] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magda84 Zgłoś #74 Napisano 21 Lutego 2012 Witam mam pytanie odnośnie Turbiny w 1.8T AEB czy można ja dokręcać na wirniku żeby zniwelować luzy? z góry dzieki =] Chyba nie ma takiej możliwości. Jeżeli na zimnym czuć delikatny luz góra-dół to ok ale jeżeli występuje luz wzdłużny tzn przód-tył to nie oznacza to dobrych wiadomości.Mówię tutaj oczywiście o sprawdzaniu na zimnym silniku.Jak wiadomo pod wpływem temp metal zwiększa swoją objętość i luz będzie nie do wykrycia.Ale na gorącym nie radzę grzebać w suszarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #75 Napisano 21 Lutego 2012 Ja bym jeszcze proponował sprawdzic szczelności na przewodzie do serwa, wraz z tym trujnikiem, u mnie ulamał sie ten mały kruciec od zaworka i odrazu nie rowno przyspieszał pomiedzy 2 do 3 tys, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach