Skocz do zawartości

PawelPLK

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O PawelPLK

  • Urodziny 15.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szarowola

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1996
  1. PawelPLK

    Turbo w AEB

    Wczoraj rozbabralem silnik i wyszlo ze jest z audi a4, podobnie z komputerem i pozostalymi sterownikami. Kod silnika to AEB. dalej szarpie. pomozcie. prosze
  2. PawelPLK

    Turbo w AEB

    Gwinty swiec sa czyste, elektrody tez nie pochlapane. moze byc tak ze ktos przestawil dawke paliwa? ---------- Dodano o 13:11 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:08 ---------- odkrecalem przepustnice i jest czysta. Zaskoczylo mnie to ze teraz nie szarpie na postoju. ale problem z dlawieniem sie podczas przyspieszania pozostal
  3. PawelPLK

    Turbo w AEB

    rozkrecilem przepustnice i wyszlo na to ze czysta jest, zadnego brudu nie widzialem. zmierzylem kompresje, na trzech cylindrach jest 13 atm a na ostatnim 12,5( ten od przegrody). zadnych przedmuchow w dolocie nie ma. turbina dmucha. bylem na kompie i wyszlo mi ze w tym cylindrze co ma najmniejsze sprezanie czasami nie ma zaplonu. wymienilem w nim cewke i 4 swiece. wyprolem katalizator. w aucie czuc niespalona benzyna albo spalinami, sam nie wiem. teraz swieci mi sie kontrolka od poduszek przez 2 minuty po odpaleniu silnika, potem gasnie. nadal szarpie przy przyspieszaniu. zauwazylem ze tam gdzie wkreca sie swiece kolo pokrywy zaworow zbiera sie olej, pewnie uszczelka nie trzyma. na kompie wywalilo jeszcze ze cos nie tak z sonda lambda ale blad sporadyczny( pewnie przez to ze ja wykrecalem i odpalalem silnik. jets tez blad- zwarcie masy do silnika( blad sporadyczny). dalej szrpie. co robic?
  4. PawelPLK

    Turbo w AEB

    to nie ten zawor. patrzylem. problem wyglada tak... na zimnym nie szarpie na jalowym biegu. dopiero jak sie rozgrzeje zaczyna nim rzucac czasami. ale podczas przyspieszania gdy docisne do dechy tak od 1500 do 3500 dlawi sie czasami tez przy wyzszych obr. czesto jest tez tak ze przy szarpaniu gdy juz zbierze obroty to brakuje mu troche mocy
  5. PawelPLK

    Turbo w AEB

    mam nowa turbine i dalej szarpie ---------- Dodano o 17:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:34 ---------- mam nowa turbine i dalej szarpie
  6. PawelPLK

    Turbo w AEB

    przeplywka niby dobrze daje. dziur raczej nie ma. wyprzedzenie zaplonu tez oki. po wypruciu katalizatora sonda sie obudzila i wywalilo jeden blad. ---------- Dodano o 16:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:53 ---------- jak sie przepustnice czysci bo nie czaje?
  7. PawelPLK

    Turbo w AEB

    mam taki problem. kupilem pol roku temu passata z silnikiem AEB 1.8 turbo. od poczatku szarpal tak od 1500 do 3500 obrotow i nie mial mocy, turbina robila sie czerwona, choc czasami wydarl jak glupi do przodu. kiedys odlaczylo mi sie zasilanie od pompki paliwa, potem spalila sie jedna cewka. po jakims czasie stracil wogole moc. gdy chcialem wkrecic go na obroty na postoju to nie chcial dociagnac do odciecia tylko do okolo 6 tysiecy obr.diagnoza- Wykruszyl sie katalizator i pozapychal tlumiki. przy czyszczeniu w tlumiku znalazlem taki jakis grzybek metalowy. oki. odzyskal moc ale dalej szarpie. na wagu zero bledow. wie ktos co jest grane? pomozcie ludzie bo mnie trafi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności