snake888 Zgłoś #21 Napisano 7 Kwietnia 2008 ziewal to chyba totalny partacz robil chipa, pewnie jakis zdzisek ze stodoly nie obrazajac zdziskow! albo boxa mial... sorry ale albo jakis dyletant dorwal sie do kompa albo twoj kumpel to totalny laik i nie umie jezdzic dieslem z turbina!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #22 Napisano 7 Kwietnia 2008 ziewal to chyba totalny partacz robil chipa, pewnie jakis zdzisek ze stodoly nie obrazajac zdziskow! albo boxa mial... sorry ale albo jakis dyletant dorwal sie do kompa albo twoj kumpel to totalny laik i nie umie jezdzic dieslem z turbina!! silnik niezbyt przyjemny do modyfikacji tu się to potwierdza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #23 Napisano 7 Kwietnia 2008 Mam pytanie trochę nie na temat ale ..... Czy po okresie docierania silnika (od 4000km do 6000km ) powinno się wymienić olej czy można zostawić ten co jest ? Pytam się ponieważ przez dłuższy czas zastanawiałem się nad tą kwestią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #24 Napisano 8 Kwietnia 2008 dla mnie w serwisie mówili żeby wymienić olej kilka tyś po kupnie,może chcieli naciągnąć mnie,bo innym ludziom nic takiego serwisy nie zalecały,ja bym wymienił coś koło 5000 jesli nie był wczesniej wymieniany lub przy 10000 maxymalnie,wzystko zależy ile km robisz,jak dużo jezdzisz to wymien już przy 10000 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość altima Zgłoś #25 Napisano 8 Kwietnia 2008 VELOSTAT Legnica, telefon: 602 669 615 u mnie ze 124PS wyczarował 167PS - silnik 1.9tdi AVF niby 131PS na tiptronicu. operacja wykonana w sierpniu 2007 do dziś zrobione ponad 30tys i wszystko OK. 2.0tdi 140 można podobno zrobić do 177 bez problemu 2.0tdi 170 max o 10PS a jeśli chodzi o gwarancję to raczej mało prawdopodobne zeby ktoś dał takową na silnik. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #26 Napisano 8 Kwietnia 2008 2.0tdi 170 max o 10PS byzydura. nawet z dpfem ponad 200 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #27 Napisano 8 Kwietnia 2008 Byl nawet watek ze DSG wytrzyma ponad 200kucy, ale nie 400nm bo sie sypnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #28 Napisano 8 Kwietnia 2008 byzydura. nawet z dpfem ponad 200 dobrze mówi - te śliniki mają ponad 180PS w serii Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Leśny Władek Zgłoś #29 Napisano 17 Lipca 2008 Mam passata B6 z silnikiem chyba tym samym co 2,0 tdi 103kw(140KM) ale mam 88kw (120KM). Podobno jest to kwestia tego że jest to samochód z Francji a na tamten rynek (podobno) sprzedawali z obniżoną mocą do 120KM. Jestem totalnym lakiem w tuningu. Czy mogę podnieść moc (i chyba moment) do tych 140 KM? Czy jest to kwestia wgrania softu czy trzeba coś jeszcze? Może wystarczy "fabryczny soft 140KM" (jeżeli takie coś istnieje)? Czy serwis vw może mi wgra ten soft? Poradźcie laikowi proszę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #30 Napisano 17 Lipca 2008 "fabryczny soft 140KM"? Czy serwis vw może mi wgra ten soft? fabryka to syf. jedz do tunera, wysuplaj troche ponad 1000 i auto bedzie nie do poznania serwis nawet jesli by takie cos umial zrobic, to by sie skasowal na jakies 3tys. powodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Leśny Władek Zgłoś #31 Napisano 18 Lipca 2008 W takim razie pojadę. Dziękuję za informację. Polecicie jakiegoś tunera w okolicach Wawy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ziomek Zgłoś #32 Napisano 18 Lipca 2008 kiedys w TV mowili ze te wszystkie "nowe"samochody maja tyle elektroniki z mozna z nimi cuda robic...opowadali wlasnie o B6 i jakims nowym leonie... na forum byl chyba watek ze 170 km ktos krecil... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #33 Napisano 18 Lipca 2008 W takim razie pojadę. Dziękuję za informację.Polecicie jakiegoś tunera w okolicach Wawy? Rogal kolego, tylko Rogal Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Leśny Władek Zgłoś #34 Napisano 18 Lipca 2008 Dziękuję za informację, zgłoszę się do niego ale nie mogę znaleźć namiarów w googlach na tego Rogala. Czy może ktoś mi podać jakiś namiar tej firmy? p.s. jeżeli Rogal to Rogalotti to już znalazłem MR Motors - W-WA ul. Mineralna 26 pozdr dokładnie - Rogal = Rogalotti MR motors Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #35 Napisano 18 Lipca 2008 Potwierdzam,ale się sprężaj bo w sierpniu urlopuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Leśny Władek Zgłoś #36 Napisano 21 Lipca 2008 No właśnie dzwoniłem do niego i jest na urlopie już teraz:) Dzięki chłopaki za informację. Bardzo mi pomogliście. Strasznie się bałem tuningu ale jak mam robić u Rogala to już się nie boję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stifii Zgłoś #37 Napisano 23 Lipca 2008 Proponuje tez Master's w Warszawie;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Leśny Władek Zgłoś #38 Napisano 24 Lipca 2008 Dziękuję za informację. Umówiłem się z Rogalem:) No ciekawy jestem jaki będzie efekt;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość anda2008 Zgłoś #39 Napisano 30 Lipca 2008 Czy znacie może jakis dobry zakład w wojewodztwie podkarpackiem ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #40 Napisano 31 Lipca 2008 nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach