Gość volker88 Zgłoś #1 Napisano 6 Kwietnia 2008 Jestem szczęśliwym posiadaczem passata b6 2.0 tdi 140km . Czy chipowanie tego silnika jest bezpieczne ? Ile koni można "wycisnąć" więcej z tej jednostki ? Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #2 Napisano 6 Kwietnia 2008 jak robisz z glowa to bezpieczne. 17X km da sie wycisnac. Uderz do tunerów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #3 Napisano 6 Kwietnia 2008 A istnieje takie coś w przypadku VW jak tak zwany "fabryczny chip tuning" ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #4 Napisano 6 Kwietnia 2008 volker silnik niezbyt przyjemny do modyfikacji - moc w serii często przekracza 150 PS a więcej niż 170PS jest bardzo ciężkie do osiągnięcia. Sama modyfikacja także kosztuje trochę więcej niż w przypadku 1,9TDI. Poszukaj dobrego tunera i zadzwoń do niego - dowiesz się u źródła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #5 Napisano 6 Kwietnia 2008 Jak już wcześniej wspomniałem "czy jest takie coś jak w przypadku np. renault jak fabryczny chip tuning tylko że u VW ? Bo dodatkowe 30 koni to 30 koni ale gwarancja myślę że jest ważniejsza Czy po podłączeniu tz. box-a stracę gwarancję ? bo z tego co słyszałem od paru osób to po odłączeniu box-a jest trudno zdiagnozować czy silnik był poddany "tuningowi" Czy VW ma swój patent na wykrywanie takich zabiegów ? PS. Jakie znacie dobre i godne zaufania firmy na dolnym śląsku które zajmują się chip-tuningiem ? ( bo mam zamiar mieć tego mojego passata jeszcze przez najbliższe 4-5 lat i nie chciał bym np. wymieniać turbo albo nawet w najgorszym przypadku silnika ;/ ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona Zgłoś #6 Napisano 6 Kwietnia 2008 Po pierwsze : nie wpinasz żadnego boxa po drugie : istnieje coś takiego jak tuning fabryczny wykonywany przez firmę MTM lecz nie wiem jak to wygląda w Polsce po trzecie : jeśli jesteś z Dolnego Śląska to zapraszam do CompSportu poszukaj tematu o grupowym chiptuningu i przestudiuj go sobie uważnie Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #7 Napisano 6 Kwietnia 2008 Na jakiej zasadzie polega fabryczny chip tuning przez firmę MTM ? Moje auto nadal będzie na gwarancji VW czy MTM ? ? PS. Dziękuję biedrona za odpowiedz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #8 Napisano 6 Kwietnia 2008 A nie lepiej do Gulu do wroclawia ? Masz chyba blizej zuci diagnoza/propozycja a pozniej zadzwon do CompSport i porownaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #9 Napisano 6 Kwietnia 2008 Ja właśnie jestem z Wrocławia Ale po prostu nie wiem gdzie się udać z tym moim autkiem ;/ Boję się że po chipowaniu i po utracie gwarancji coś padnie w silniku i normalnie padaka , dlatego też chcę się dowidzieć jak wygląda sprawa tz. fabrycznego chip tuningu. Jeszcze jedno pytanko Czy jak np. poddam auto "tuningowi" w firmie powiedzmy "X" to otrzymam od nich gwarancję na silnik ? totalnie się nie znam więc pytam ) PS. Czy waszym zdaniem to te 20-30 koni więcej będzie w znacznym stopniu odczuwalne ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #10 Napisano 6 Kwietnia 2008 gwarancji na silnik nie otrzymasz,bo to zależy jak użytkujesz auto,po czip tuningu jak coś padnie to nie z przyczyny tunera,oczywiście mówię to o dobrych tunerach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #11 Napisano 6 Kwietnia 2008 gwarancji na silnik nie otrzymasz,bo to zależy jak użytkujesz auto,po czip tuningu jak coś padnie to nie z przyczyny tunera,oczywiście mówię to o dobrych tunerach Chodzi tobie o kręcenie silnika na czerwone pole i zrywanie sie z pod świateł jak idioci ze starymi bmw serii 3 ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #12 Napisano 6 Kwietnia 2008 nie,chodzi mi o częstsze wymiany oleju,wogle zmiana oleju na lepszy,dbanie o turbine,gaszenie po trasie po ostudzeniu turbiny i kręcenie powyzej 2000obr na zimnym silniku ale po rozgrzaniu turbiny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #13 Napisano 6 Kwietnia 2008 nie,chodzi mi o częstsze wymiany oleju,wogle zmiana oleju na lepszy,dbanie o turbine,gaszenie po trasie po ostudzeniu turbiny i kręcenie powyzej 2000obr na zimnym silniku ale po rozgrzaniu turbiny Rozumiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #14 Napisano 6 Kwietnia 2008 Ja właśnie jestem z Wrocławia Boję się że po chipowaniu i po utracie gwarancji coś padnie w silniku i normalnie padaka jak wygląda sprawa tz. fabrycznego chip tuningu. Czy waszym zdaniem to te 20-30 koni więcej będzie w znacznym stopniu odczuwalne ? to jedz do dynosoftu 513-399-363, 502-730-289. polecam powiedz, ze masz gware na auto i powiedz, ze chcesz ja zachowac to dostaniesz oryginalny soft na plytce, a przed wizyta w aso wrzuca ci go znowu do auta, zebys przypadkiem [w co watpie] nie stracil gwarancji. zreszta zadzwon to sie dowiesz wszystkiego od Gulu & Mirass Comp. ja fachowcem nie jestem... fabryczny tuning jesli ktos ci proponuje to: chce cie naciagnac!!! sprobuje wpiac ci boxa albo wgra gotowca. szkoda zachodu i pieniedzy. tu nie chodzi tylko o konie, ale o przebieg mocy i momentu. jak chlopaki ci wymodeluja te przebiegi, to przy zachowaniu fabrycznej mocy auto bedzie jezdzic nieporownywalnie lepiej. caly urok zabawy w chiptuning. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopia Zgłoś #15 Napisano 6 Kwietnia 2008 Ja właśnie jestem z Wrocławia Ale po prostu nie wiem gdzie się udać z tym moim autkiem ;/ Boję się że po chipowaniu i po utracie gwarancji coś padnie w silniku i normalnie padaka , dlatego też chcę się dowidzieć jak wygląda sprawa tz. fabrycznego chip tuningu. Jeszcze jedno pytanko Czy jak np. poddam auto "tuningowi" w firmie powiedzmy "X" to otrzymam od nich gwarancję na silnik ? totalnie się nie znam więc pytam ) PS. Czy waszym zdaniem to te 20-30 koni więcej będzie w znacznym stopniu odczuwalne ? Zaczne od 20-30koni chcesz zobaczyc czy bedzie ruznica umuw sie na jazde prubna w jakims salonie wez passata 2.0tdi 170koni i sie przejedz!! Bedziesz chcial miec to samo to wtedy szukaj kontaktu z MTM ale raczej nie przez servisy VW bo tam czesto ludzie malo wiedza lub olewaja klijenta. I dowiedz sie w MTM jak to jest z gwarancja fabryczna, tylko ze MTM nie zrobi ci 170koni za 1,5tys zl. Tu masz stronke ABT http://www.abt-sportsline.de/de/produkte/tuning/shop/VW-Passat-3C_93_4/ Zobacz co i za ile oni oferuja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unreal Zgłoś #16 Napisano 7 Kwietnia 2008 Z tym tuningiem tej jednostki uwazaj bo jest to silnik delikatny to nei 1.9 bylem ostanio w warsztacie i staly dwie a3 z tym silnikiem jedna wlasnie po chipie sie rozleciala jakis idiota podkrecil ja do 190km... a druga po przegiegu 200tys glowica sie rozleciala Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość volker88 Zgłoś #17 Napisano 7 Kwietnia 2008 Z tym tuningiem tej jednostki uwazaj bo jest to silnik delikatny to nei 1.9 bylem ostanio w warsztacie i staly dwie a3 z tym silnikiem jedna wlasnie po chipie sie rozleciala jakis idiota podkrecil ja do 190km... a druga po przegiegu 200tys glowica sie rozleciala Moje autko ma przebieg dopiero 5647 km więc myślę że mogę go spokojnie poddać takiej obróbce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snake888 Zgłoś #18 Napisano 7 Kwietnia 2008 6000km to chyba troche malo, silnik sie nawet jeszcze dobrze nie dotarl, ja polecam Comp-Sport, oni sie znaja, na poczatek zrobia Ci lajtowego chipa zebys nie zajechal silnika poki jest swiezy! A pozniej mozna cos myslec! Jak pogadasz z Patrykiem to tez na pewno bedzie opcja ze beda Ci mogli wgrac oryginalny soft przed serwisowaniem! Boxy to syf, nie zakladaj tego! Chiptuning musi byc skonfigurowany pod konkretne auto, bo kazde auto jest inne! Box ma jedna tylko konfiguracje uniwersalna, a co jest do wszystkiego to jest do niczego!! Pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #19 Napisano 7 Kwietnia 2008 znajomy zawirusował Audi 2.0 140KM na 174 chyba i 400 Nm i po 3 miesiącach odwirusował. Najpierw padło turbo a potem głowica ! P.S w seri miało 147 a nie 140 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #20 Napisano 7 Kwietnia 2008 nie przesadzajcie,jak dobrze zrobiony i umie z autem po czipsie się obchodzić to nic nie bedzie się dziać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach