Skocz do zawartości
lewmir

Dawka rozruchowa (startowa) paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

a tak na marginesie to czy przy zwiekszeniu dawki startowej auto zakopci przy odpalaniu ?

 

Tak, może. Zależy od wielkości tej dawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość arri

Dzień dobry,

 

Koledzy mam co prawda A6 ale silniki te same :) Zastanawiam się nad problemem odpalania mojego AFB 2.5 V6 i nad wartościami jakie powinny być w adaptacji i które można (i o ile ) podciągnąć ?? Problem tkwi w odpalaniu ciepłego silnika, z kątem wtrysku walczyłem już i ustawiłem w granicach 1.4-1.8

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzień dobry,

 

Koledzy mam co prawda A6 ale silniki te same :) Zastanawiam się nad problemem odpalania mojego AFB 2.5 V6 i nad wartościami jakie powinny być w adaptacji i które można (i o ile ) podciągnąć ?? Problem tkwi w odpalaniu ciepłego silnika, z kątem wtrysku walczyłem już i ustawiłem w granicach 1.4-1.8

 

Z góry dziękuję za pomoc :)

 

Prawdopodobnie tylko zmiana mapy startowej pomoże. Musiałby się wypowiedzieć ktoś kto modyfikuje softy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak znajde dokumentacjie ktora sam sobie zbieram po necie to wam wrzuce jak sie wydluza grzanie swiec,a powiem wam ze robi robote oj robi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję ale podchodzę sceptycznie, odczepiłem czujnik temperatury i grzało świece z 10sec niestety nic to nie pomogło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak znajde dokumentacjie ktora sam sobie zbieram po necie to wam wrzuce jak sie wydluza grzanie swiec,a powiem wam ze robi robote oj robi

 

Niewiele to pomoże, a jak zwiększać czas grzania świec i nie tylko jest na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VW Touran 1.9 tdi 2005 silnik BKC ciepły cieżko pali.Podgrzanie czujnika temperatury cieczy skutkuje bardzo utrudnionym rozruchem silnika.Jak zmienić dawkę rozruchową w tym silniku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamiast podgrzewać spróbuj go odłączyć przed odpaleniem.

Zmienić wartości w mapie startowej - podjechać do tunera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wszystko przerabiałem.Mam 2 komputery diagnostyczne (TEXA i SNAPON) i oczekuję podpowiedzi jak zmienić dawkę rozruchową.Żadnej funkcji na ten temat nie ma zakładkach programu komputerów.Moze trzeba jakiś login aby zmienić nastawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komputerem diagnostycznym mapy nie przerobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to wszystko przerabiałem.Mam 2 komputery diagnostyczne (TEXA i SNAPON) i oczekuję podpowiedzi jak zmienić dawkę rozruchową.Żadnej funkcji na ten temat nie ma zakładkach programu komputerów.Moze trzeba jakiś login aby zmienić nastawy

 

Ogarnę temat w 10min. Dla forumowiczów cena promocyjna. Wszystkie TDI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z logiem w passacie b5fl 1.9 tdi 12233 nie wchodzi 23231 też ;/ co wklepać?? (komponent: 1,9l R4 EDC G000SG 1234. soft. coding. 00002 shop wsc 05311)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ja mam taki problem ze auto gaśnie mi co jakiś czas i ciężko odpalić usunołem ostatnio dodatkowe odcięcie zapłonu i trochę pojeździł i znów to samo ani nie strzela cos tam ani nie szarpie dostaje takiej zapaści i lipa akumulator cały się wyczerpie i nie odpali na autostarcie bez problemu ,potem znowu działa poprawnie z 4 dni i potem znowu autostart, przezto całe zamieszanie zaczoł mi rozrusznik nawalać tzn... odgłos tak jak ślizgający się rozrusznik tak myślałem dziś go wyciagłem i okazuje się ze dobry po rozkręceniu bendix ok szczotki tez planetarium , i cała reszta bez rys i luzów tam jakiś itd..co robic gdzie szukać przyczyny

mam passata b5 2002 r .1.9 TDI 130km automatic full to ta przejsciówka po lifcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam a jakie powinny być wszystkie ustawienia prawidłowe według fabryki.

Wszystkie kanały bo u mnie coś chyba poprzestawiane.

Po sprawdzeniu mam tak.

1-32771

2-32769

3-32747

4-32768

5-32768

Edytowane przez grzegorz.d3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpowie ktos jak zwiekszyc taka dawke przy moim aucie ? Cfgb common rail 2.0 tdi.

Szlag mnie trafia z autem... Rano gdy grzeje swiece pali na błysk. A po kilku h gdy juz zimny sie zrobi nie grzeje świec i kreci dlugo.

Nikt nie wie co jest grane....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam a jakie powinny być wszystkie ustawienia prawidłowe według fabryki.

Wszystkie kanały bo u mnie coś chyba poprzestawiane.

Po sprawdzeniu mam tak.

1-32771

2-32769

3-32747

4-32768

5-32768

 

Wartością oryginalną jest wszedzie 32768

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sławku a mi bys pomogl jak zmienic taka wartosc max vcdesem ? Bo naprawde nie wiem do czego sie przyczepic. Pompy wtryskowej nie mam tylko wysokiego cisnienia. Wtryski nowe, dpf egr nowe. Zarowe nowe, A odpala wciaz dobrze tylko rano....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bym wiedział, bym napisał :-) W starych tdi było to edytowalne VCDsem czy też Vagiem. Nowsze od EDC16 już tylko softem.

W swoim BLSie również musiałem korygować mapę startową. Problem w mojej mapie taki, że od około +10C mapa startowa ma dawkę 0mg dla początkowych obrotów. Może być i tak u ciebie, wystarczy że auto przestygnie i już lipa. U mnie czasem dobrze palił czasem musiałem kręcić po 2-3 sekundy. Teraz pali zawsze tak samo - korekta softu kosztowała mnie 200zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie nie musialem nic modyfikowac.

 

Po wymianie rozrusznika pali na błysk w kazdej sytuacji.

Edytowane przez Mlody_tm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, potrzebuje pomocy w pewnym temacie, mianowicie po zmianie silnika z awx z pompkami AL na awx z pompkami AR mam problem z obrotami silnika po odpaleniu zimnego silnika. Zaraz po odpaleniu obroty od razu na 1200-1300 i po sekundzie spadają do normy. Dzieje się tak tylko od około 0stopni. Powyżej jest ok. Pompowtryskiwacze zostały skalibrowane ale mapa rozruchowa została z pompek AL. Wie ktoś z was czy dawka rozruchowa się różni między AR a AL? Może ktoś zobaczyć jaka dawka rozruchowa jest przy AR-kach? Uprzedzam że czujnik temp jest ok.

Edytowane przez sivy07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności