banshee Zgłoś #81 Napisano 3 Stycznia 2013 a tak na marginesie to czy przy zwiekszeniu dawki startowej auto zakopci przy odpalaniu ? Tak, może. Zależy od wielkości tej dawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość arri Zgłoś #82 Napisano 3 Stycznia 2013 Dzień dobry, Koledzy mam co prawda A6 ale silniki te same Zastanawiam się nad problemem odpalania mojego AFB 2.5 V6 i nad wartościami jakie powinny być w adaptacji i które można (i o ile ) podciągnąć ?? Problem tkwi w odpalaniu ciepłego silnika, z kątem wtrysku walczyłem już i ustawiłem w granicach 1.4-1.8 Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #83 Napisano 4 Stycznia 2013 Dzień dobry, Koledzy mam co prawda A6 ale silniki te same Zastanawiam się nad problemem odpalania mojego AFB 2.5 V6 i nad wartościami jakie powinny być w adaptacji i które można (i o ile ) podciągnąć ?? Problem tkwi w odpalaniu ciepłego silnika, z kątem wtrysku walczyłem już i ustawiłem w granicach 1.4-1.8 Z góry dziękuję za pomoc Prawdopodobnie tylko zmiana mapy startowej pomoże. Musiałby się wypowiedzieć ktoś kto modyfikuje softy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewelina196 Zgłoś #84 Napisano 11 Marca 2013 jak znajde dokumentacjie ktora sam sobie zbieram po necie to wam wrzuce jak sie wydluza grzanie swiec,a powiem wam ze robi robote oj robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blur Zgłoś #85 Napisano 11 Marca 2013 mam nadzieję ale podchodzę sceptycznie, odczepiłem czujnik temperatury i grzało świece z 10sec niestety nic to nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #86 Napisano 12 Marca 2013 jak znajde dokumentacjie ktora sam sobie zbieram po necie to wam wrzuce jak sie wydluza grzanie swiec,a powiem wam ze robi robote oj robi Niewiele to pomoże, a jak zwiększać czas grzania świec i nie tylko jest na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbiszek123 Zgłoś #87 Napisano 3 Września 2013 VW Touran 1.9 tdi 2005 silnik BKC ciepły cieżko pali.Podgrzanie czujnika temperatury cieczy skutkuje bardzo utrudnionym rozruchem silnika.Jak zmienić dawkę rozruchową w tym silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #88 Napisano 3 Września 2013 Zamiast podgrzewać spróbuj go odłączyć przed odpaleniem. Zmienić wartości w mapie startowej - podjechać do tunera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbiszek123 Zgłoś #89 Napisano 3 Września 2013 to wszystko przerabiałem.Mam 2 komputery diagnostyczne (TEXA i SNAPON) i oczekuję podpowiedzi jak zmienić dawkę rozruchową.Żadnej funkcji na ten temat nie ma zakładkach programu komputerów.Moze trzeba jakiś login aby zmienić nastawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #90 Napisano 4 Września 2013 Komputerem diagnostycznym mapy nie przerobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #91 Napisano 5 Września 2013 to wszystko przerabiałem.Mam 2 komputery diagnostyczne (TEXA i SNAPON) i oczekuję podpowiedzi jak zmienić dawkę rozruchową.Żadnej funkcji na ten temat nie ma zakładkach programu komputerów.Moze trzeba jakiś login aby zmienić nastawy Ogarnę temat w 10min. Dla forumowiczów cena promocyjna. Wszystkie TDI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukkasprzyk Zgłoś #92 Napisano 24 Marca 2014 witam mam problem z logiem w passacie b5fl 1.9 tdi 12233 nie wchodzi 23231 też ;/ co wklepać?? (komponent: 1,9l R4 EDC G000SG 1234. soft. coding. 00002 shop wsc 05311) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nightking Zgłoś #93 Napisano 12 Lutego 2015 witam ja mam taki problem ze auto gaśnie mi co jakiś czas i ciężko odpalić usunołem ostatnio dodatkowe odcięcie zapłonu i trochę pojeździł i znów to samo ani nie strzela cos tam ani nie szarpie dostaje takiej zapaści i lipa akumulator cały się wyczerpie i nie odpali na autostarcie bez problemu ,potem znowu działa poprawnie z 4 dni i potem znowu autostart, przezto całe zamieszanie zaczoł mi rozrusznik nawalać tzn... odgłos tak jak ślizgający się rozrusznik tak myślałem dziś go wyciagłem i okazuje się ze dobry po rozkręceniu bendix ok szczotki tez planetarium , i cała reszta bez rys i luzów tam jakiś itd..co robic gdzie szukać przyczyny mam passata b5 2002 r .1.9 TDI 130km automatic full to ta przejsciówka po lifcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #94 Napisano 7 Listopada 2015 Podpowie ktos jak zwiekszyc taka dawke przy moim aucie ? Cfgb common rail 2.0 tdi. Szlag mnie trafia z autem... Rano gdy grzeje swiece pali na błysk. A po kilku h gdy juz zimny sie zrobi nie grzeje świec i kreci dlugo. Nikt nie wie co jest grane.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #95 Napisano 7 Listopada 2015 Witam a jakie powinny być wszystkie ustawienia prawidłowe według fabryki.Wszystkie kanały bo u mnie coś chyba poprzestawiane. Po sprawdzeniu mam tak. 1-32771 2-32769 3-32747 4-32768 5-32768 Wartością oryginalną jest wszedzie 32768 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #96 Napisano 7 Listopada 2015 Sławku a mi bys pomogl jak zmienic taka wartosc max vcdesem ? Bo naprawde nie wiem do czego sie przyczepic. Pompy wtryskowej nie mam tylko wysokiego cisnienia. Wtryski nowe, dpf egr nowe. Zarowe nowe, A odpala wciaz dobrze tylko rano.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #97 Napisano 7 Listopada 2015 Jeśli bym wiedział, bym napisał :-) W starych tdi było to edytowalne VCDsem czy też Vagiem. Nowsze od EDC16 już tylko softem. W swoim BLSie również musiałem korygować mapę startową. Problem w mojej mapie taki, że od około +10C mapa startowa ma dawkę 0mg dla początkowych obrotów. Może być i tak u ciebie, wystarczy że auto przestygnie i już lipa. U mnie czasem dobrze palił czasem musiałem kręcić po 2-3 sekundy. Teraz pali zawsze tak samo - korekta softu kosztowała mnie 200zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #98 Napisano 7 Listopada 2015 (edytowane) Na szczescie nie musialem nic modyfikowac. Po wymianie rozrusznika pali na błysk w kazdej sytuacji. Edytowane 13 Listopada 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sivy07 Zgłoś #99 Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) Witam, potrzebuje pomocy w pewnym temacie, mianowicie po zmianie silnika z awx z pompkami AL na awx z pompkami AR mam problem z obrotami silnika po odpaleniu zimnego silnika. Zaraz po odpaleniu obroty od razu na 1200-1300 i po sekundzie spadają do normy. Dzieje się tak tylko od około 0stopni. Powyżej jest ok. Pompowtryskiwacze zostały skalibrowane ale mapa rozruchowa została z pompek AL. Wie ktoś z was czy dawka rozruchowa się różni między AR a AL? Może ktoś zobaczyć jaka dawka rozruchowa jest przy AR-kach? Uprzedzam że czujnik temp jest ok. Edytowane 30 Listopada 2016 przez sivy07 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #100 Napisano 30 Listopada 2016 To sprawdź czujnik temperatury paliwa. Jak się domyślam sprawdziles ten od płynu chłodzącego, bo nie sprecyzowales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach