Skocz do zawartości
Gość ast89

Światłą cofania

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ast89

Witam. Mam problem - nie mam świateł cofania. Zdjąłem wszystkie plastiki przy gałce zmiany biegów a pod nimi były 2 wiązki po 2 przewody ale nie są do niczego podczepione. na 1 wiązce jest napięcie obojętnie czy jest włączona stacyjka czy wrzucony wsteczny, a na 2 wiązce jest napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka (bez wstecznego). 2 problemem jest ciągle zapalona kontrolka hamulca ręcznego. Na guzik nie dochodzi żadne napięcie, po zwarciu również nie gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik masz w skrzyni biegow a nie przy lewarku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość przemo31_08

No własnie. u mnie było to samo. u mnie wytarł sie już ten trzpień metalowy co biega w środku tego ... no "kopułki" i przy odpowiednim połozeniu wciska sam czujnik . w dodatku sam czujnik też już jest luźny tz nie tzryma sie dobrze w swoim gnieździe. żeby zapalały mi sie wsteczne brakowało mi do szczęścia dosłownie 0,5 mm. dałem dodatkowy dystansik na ten czujnik po czym go wsadziłem w gniazdo i jak na razie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość driver_b3

mam ten sam problem !!! jak załącze wsteczny nie świeci ale gdy powoli cofam drążek tak any jeszcze na luż nie skoczył to świeci ale trzeb atrzymac gałke i często wyskakuje na luzik !!więc gdzie mam tego szukać ?? od spodu czy pod machą ?? jak to wygląda i ogólnie ?? potrzebuje instrukcji !!

dzięki !!

pozdro:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GUPETTO

Znajduje sie to koło silnika,a dokładnie nad skrzynia biegow,poszukaj na forum gdzies było o tym juz.

Trzeba zdjac wtyczke, potem kluczem nr. 10 odkrecic 2 sruby mocujace włacznik wstecznego,zdjac go powoli do gory, ukaze ci sie pewien mechanizm-zobacz jak to działa a zrozumiesz wszystko.

Pod tym włacznikiem jest taka tulejka,ona poprostu zabardzo chodzi na boki i dlatego tak jest ze swiatlem.

Nawin na ta tulejke tasmy izolacyjnej,tylko tak nie duzo bo beda problemy z biegami innymi,i potem złoz to spowrotem i taki finał.

Opatentowałem u siebie i jest ok.

 

Moze ktos wie jak ta tulejke naprawic by chodziło bez zadnych dystansow i tasm??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku winny był kabelek dochodzący do wtyczki czujnika wstecznego( zaraz przy samej wtyczce )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności