Gość ast89 Zgłoś #1 Napisano 20 Marca 2008 Witam. Mam problem - nie mam świateł cofania. Zdjąłem wszystkie plastiki przy gałce zmiany biegów a pod nimi były 2 wiązki po 2 przewody ale nie są do niczego podczepione. na 1 wiązce jest napięcie obojętnie czy jest włączona stacyjka czy wrzucony wsteczny, a na 2 wiązce jest napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka (bez wstecznego). 2 problemem jest ciągle zapalona kontrolka hamulca ręcznego. Na guzik nie dochodzi żadne napięcie, po zwarciu również nie gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #2 Napisano 20 Marca 2008 czujnik masz w skrzyni biegow a nie przy lewarku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość przemo31_08 Zgłoś #3 Napisano 20 Marca 2008 No własnie. u mnie było to samo. u mnie wytarł sie już ten trzpień metalowy co biega w środku tego ... no "kopułki" i przy odpowiednim połozeniu wciska sam czujnik . w dodatku sam czujnik też już jest luźny tz nie tzryma sie dobrze w swoim gnieździe. żeby zapalały mi sie wsteczne brakowało mi do szczęścia dosłownie 0,5 mm. dałem dodatkowy dystansik na ten czujnik po czym go wsadziłem w gniazdo i jak na razie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość driver_b3 Zgłoś #4 Napisano 20 Marca 2008 mam ten sam problem !!! jak załącze wsteczny nie świeci ale gdy powoli cofam drążek tak any jeszcze na luż nie skoczył to świeci ale trzeb atrzymac gałke i często wyskakuje na luzik !!więc gdzie mam tego szukać ?? od spodu czy pod machą ?? jak to wygląda i ogólnie ?? potrzebuje instrukcji !! dzięki !! pozdro:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GUPETTO Zgłoś #5 Napisano 21 Marca 2008 Znajduje sie to koło silnika,a dokładnie nad skrzynia biegow,poszukaj na forum gdzies było o tym juz. Trzeba zdjac wtyczke, potem kluczem nr. 10 odkrecic 2 sruby mocujace włacznik wstecznego,zdjac go powoli do gory, ukaze ci sie pewien mechanizm-zobacz jak to działa a zrozumiesz wszystko. Pod tym włacznikiem jest taka tulejka,ona poprostu zabardzo chodzi na boki i dlatego tak jest ze swiatlem. Nawin na ta tulejke tasmy izolacyjnej,tylko tak nie duzo bo beda problemy z biegami innymi,i potem złoz to spowrotem i taki finał. Opatentowałem u siebie i jest ok. Moze ktos wie jak ta tulejke naprawic by chodziło bez zadnych dystansow i tasm?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek40 Zgłoś #6 Napisano 21 Marca 2008 w moim przypadku winny był kabelek dochodzący do wtyczki czujnika wstecznego( zaraz przy samej wtyczce ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach